𝐭𝐰𝐞𝐥𝐯𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬

7.8K 404 33
                                    

on iki yıl

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

on iki yıl

Çok üzgünüm tatlım. Peter'ın peşinden hiç gitmemeliydim. Seninle kalmalıydım.

Konu: On iki yıllık yalnızlığın ardından en sonunda hayatının aşkını geri aldın.

Kelime sayısı: 1415

Bölüm şarkısı: SYML - Where's My Love?

Cold sheets, but where's my love?I am searching high, I'm searching low in the nightDoes she know that we bleed the same?Don't wanna cry but I break that way

Did she run away, did she run away,
I don't know
If she ran away, if she ran away, come back home
Just come home

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

Sıradan bir gün sabaha karşı her zamanki gibi uyandın. On iki yıl önceki o rezil günden beri gerçekten iyi uyumakta zorlanıyordun; her zaman ya kabuslarla uyanırdın ya da üzerine çöken ağırlıkla...

İçini ısıtıp gününü aydınlatmasını sağlayacağını umduğun çayı yapmak için hemen çaydanlığı ocağa koydun. Küçük bir dairede yaşıyordun, o kadar sadeydi ki... Ama biraz dağınıktı ve mücevher parçaları etrafa dağılmıştı.

Hayatının son on iki yılı, Sirius senden alındığından beri yalnızlıkla doluydu. Evet, Sirius Black, senin nişanlındı, korkunç Lord Voldemort'a en iyi arkadaşlarının yerini söylererek ihanet etmekle suçlanan adam... Sözde 12 Muggle ve 1 büyücüyü havaya uçurdu. Yetkililer sana gelip Sirius'un bir Ölüm Yiyen olduğuna dair herhangi bir kanıt aramak için birlikte yaşadığınız daireyi ararken bile asla buna inanamadın. Onun masum olduğuna dair bir kanıtın yoktu ama yine de onun yaptığına asla inanamadın, üzerinden on iki koca yıl geçmesine rağmen bile. En iyi arkadaşın Remus Lupin sana ihanet edip ona hain dediğinde bile Remus'a gitmesi için bağırırken bile hala Sirius'a inanıyordun.

O zamandan beri Yoldaşlık'tan kimseyle iletişim kurmadın. Sirius'un bir katil olduğuna inandıklarını biliyordun ve artık onu savunacak enerjin kalmamıştı. Onu herkesten daha iyi tanıyordun. Belki James dışında. Sirius'un hak etmeyen bir kişiye asla zarar veremeyeceğini biliyordun. Daha sonrasında eski dairenizden taşındın ve kendini eski hayatından tamamen kopardın.

O gün, işin için bazı ayrıntılarla ilgilenmeyi planlamıştın. El yapımı takılar için Gelecek Postası'nda bir başka küçük bir ilan daha verdin. Parçalarında özellikle büyülü bir şey yoktu, her birinin ruh halini iyileştirmek için özel olarak bir şeyler taşıması dışında. Çok çılgın bir şey değil, ancak yıllarca derin bir depresyonda yaşadıktan sonra, farklı şifalı otlar, kristaller ve çiçekler buldun, zihnini temizlemene ve iyiye odaklanmana yardımcı oldu. İşin seni mutlu etti ve oldukça da iyi gidiyordu.

𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin