𝐟𝐥𝐢𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠

10.7K 555 325
                                    

flört etmek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

flört etmek

Sonunda fark ettin mi?

Konu: Sirius'un seninle flört ettiğini anlaman uzun zaman aldı.

Kelime sayısı: 755

Bölüm şarkısı: Nea - Some Say

And I know it might sound stupid but for me, yeah yeah
I just gotta keep believing and I've heard

Some say you will love me one day
And I will wait, I will wait to get your loving one day
Just say you will love me one day
And I will wait, I will wait to get your loving one day

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

"Neye hazırlanıyorsun bebeğim?"

Kendine baktığın boy aynasından hızla gözlerini ayırıyorsun, arkanı dönerken topuklularınla tökezledin. Daha önce boş olan yatakhane -Lily sadece birkaç dakika önce ayrılmıştı- davetsiz misafir kendini anons edene kadar sessiz kalmıştı.

Kalbinde panik yükseldi ve elini saf bir korkuyla göğsüne bastırdın. İşte Sirius Black, senin yatağına gelişigüzel bir şekilde tünemiş duruyordu.

"Sen burada ne halt ediyorsun Sirius?" dedin şaşkınlıkla. "Nasıl girdin buraya?"

Umursamaz bir tavırla omuzlarını silkiyor, bakışlarını asasına odaklayıp parmaklarında çeviriyor. "Kız yurtlarının cazibesini aşmak için bir iki büyü biliyorum. James ve ben bir süredir bir tanesi üzerinde çalışıyoruz. "

Sirius, taş gibi bakışlarını bir kez daha sana çeviriyor ve gri gözleri, kelimeler oluşturamamana neden oluyor. Onun dikkatli bakışları altında yanakların yanıyor ve bunu gizlemek için aynaya dönüp bir çift küpe takmaya odaklanıyorsun.

"Bana bir nedenden dolayı Patiayak diyorlar sanırım," dediğinde aynada ona bakıyorsun, ayna parçasında gözleriyle karşılaşıyorsun. Yine de cevap vermeyince, "Neye hazırlanıyorsun?" diye tekrarlıyor.

"Bu seni ilgilendirmez, Black," dedin onun hala üzerinde olan bakışlarıyla yanakların tekrar kızarırken. " Bu sadece bir randevu."

Sirius ile uzun zamandır arkadaşsınız, onunla aşk hayatın hakkında konuşmaktan en ufak bir şekilde utanmamalısın ama yine de garip geliyor. Dahası, onunla bu konuda konuşmak rahatsız edici.

Henüz allık sürmemiş olmana rağmen yanaklarının kızarıklığı gerek olmadığını söylüyor. Bu durum onunla ilgili bir şey; belki dalgalı siyah saçları ya da çekici kişiliği, havalı tavrı ya da gömleğinin altında saklandığını bildiğin kaslı göğsü... Senin arkadaşın olduğu düşünüldüğünde, sallanan küpelerin hareketten parıldamasına neden olan baştan çıkarıcı ve uygunsuz olan düşünceden kurtulmak için kafanı çılgınca sallıyorsun. Çünkü her halükarda Sirius seni etrafındayken geriyor.

𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin