can sıkıntısı
❝Şimdi, ne var?❞
Konu: Sirius'un can sıkıntısı, sonunda ceza almanıza neden olur.
Kelime sayısı: 1795
Bölüm şarkısı: Elvis Presley – Can't Help Falling In Love
Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with you
Shall I stay
Would it be a sin
If I can't help falling in love with youLike a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life, too
For I can't help falling in love with you➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Sirius Black hiçbir zaman bir şeyleri sorgulayan biri olmamıştı. Profesörlerini dehşete düşürecek kadar çok inatçıydı. Sonuçları ne olursa olsun istediğini yapmak onun kişisel sloganı haline geldi. Onu etkilemek imkansız gibi görünüyordu, neyi, nasıl ve ne zaman istediğini her zaman biliyordu.
Bununla birlikte, yağmurlu ve kasvetli bir cumartesi öğleden sonra, Gryffindor-Ravenclaw maçı sırasında, sen James'e Ravenclaw'a karşı asla kazanamayacağını bağırdığında, bir an için zaman durmuş gibi hissetti. Devam eden maçı bile unutarak gözleri sadece sana odaklandı.
Süpürgenin üzerine oturup hızlanmak için öne eğilme şeklin, quaffle'ı kolunun altına sıkıştırıp sabitleme şeklin, yansıttığın muazzam enerji ve en iyi arkadaşına karşı kullandığın cesur ses tonu, Sirius'u tam göğsünden vurdu. Bu ani aptal duyguların nereden geldiğini bilmiyordu ama içini dolduran beklenmedik sıcaklık, seni görünce bile gülümsemesine neden oldu. O andan itibaren, sahip olduğunuz arkadaşlığın daha çok onun tarafında olması gerektiğini biliyordu.
Sana aşık olduğunu anladığı an, bu andı işte. Bundan sonra etrafında olmaya daha çok özen gösterdi, seni her gördüğünde seninle konuşmaya çalıştı, vakit geçirmek için elinden geleni yaptı.
Böylelikle Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi sırasında dersin profesörü ve öğrenciler gelip kapı kapandığında sınıftaki tek eksik öğrenci kapıyı çalıp özür dileyerek sınıfa girdi. O anda çantandan kitabını çıkarırken kısaca geç gelen Sirius'a bir bakış attın ve alışılmışın aksine en yakın arkadaşı James'in yanına oturmak yerine oturduğun sıraya doğru yürüyüp yanında ki boşluğa oturdu.
Ona doğru, "Ne yapıyorsun?" diye fısıldadın kafa karışıklığı ile. Sirius'un omzunun üzerinden Çapulcular adlı tayfanın bize bakarak sırıttıkları gözüne çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭
Fanfiction𝑆𝐼̇𝑅𝐼̇𝑈𝑆 𝐵𝐿𝐴𝐶𝐾 𝐼̇𝐿𝐸 𝐻𝐴𝑌𝐴𝐿 𝐸𝑇 | ❝ Hayal edebildiğin her şey gerçektir. ❞ [𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 '𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫' 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬] Birçok kez hayaller başlangıçta imkansız görünür, daha son...