kıskançlık
❝Bir ay, korkunç bir saç kesimi için bile yeterince uzun değil, yine de hayatının aşkını unutacaksın!❞
Konu: Erkek arkadaşın çok kıskanç oluyor... Aslında her zaman.
Kelime sayısı: 738
Bölüm şarkısı: Nirvana - Lounge Act
Afraid of never knowing fear
Experience anything yoy need
I'll keep fighting jealousy
Until it's fucking goneAnd I've got this friend, you see
Who makes me feel and I
Wanted more than I could steal
I'll arrest myself, I'll wear a shield
I'll go out of my way to prove I still➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Kıskançlık asla kolay kurtulabileceğiniz bir şey değildir. Özellikle duyguların ve hormonların yüksek olduğu gençlik ilişkilerinde. Ancak, asla kıskanç bir tip olmadın. Kıskanç olman çok zaman aldı.
Dördüncü yılda Sirius'un Wilma Lesley ile ne kadar yakın olduklarını gördüğünde bile, sadece gününe devam ettin. Öte yandan Sirius oldukça kıskanç bir adamdı. Çıkmaya başladıktan sonra, Sirius seninle göz teması kurmaya bile cesaret eden her erkeğe ters ters bakardı. Elinde değildi. Senin dünyadaki en sıra dışı kız olduğunu düşündü ve başkalarının da öyle düşüneceğinden emindi.
Sirius, konuştuğun herhangi bir çocuğa sessiz bir iddia ve uyarı olarak, birkaç defadan fazla kolunu omzuna atarak yanınıza bitiverirdi. Tabii ki, gözlerini devirdin ve ona, bazen bir hıyar olsa da, onu oldukça sevdiğine dair güvence verdin.
"Sirius, neyin peşindesin?" Kaşlarını çatarak onun yatağında otururken o odasında volta attı.
"Görmüyor musun? Davies Alder sana çok açık bir şekilde aşık."
"Ne?"
"Beni duydun! O lanet herif İksir dersi sırasında sana bakıyordu, sen etraftayken gözünü bile zar zor kırpıyordu."
"Ne? Sirius, o benim iksir ortağım!"
"A-ha! Yani kabul ediyorsun, o sana aşık." Sirius parmağıyla seni işaret etti. Saçları geriye toplanmış ve kravatı açıktı. Sirius, Alder'ın kazanının üzerine eğildiğini, onun tabirine göre yüzüne biraz fazla yakın olduğunu gördükten sonra oldukça sinirlenmişti.
"Öyle bir şey demedim, o benim iksir ortağım dedim, o kadar. Ve başarısız olduğunu ve biraz yardıma ihtiyacı olduğunu düşünürsek muhtemelen tüm iksiri yaparken beni izliyordu!" Senin bakış açından Davies, Billywig kanatlarını nasıl ezdiğini ve özellikle saat yönünde on üç kez ve saat yönünün tersine üç kez karıştırdığını gözlemliyordu. Ancak Sirius'a göre Davies, bir öpücük ararken saçlarını karıştırıyor, kirpiklerini kırpıştırıyor ve çapkın yorumlar yapıyordu.
"Yardım, öpücük için başka bir kelimedir."
"Eh, bu doğru değil."
"Güven bana ben-"
"Sen ne?" dedin erkek arkadaşına kaşlarını kaldırarak. Bazı denemelerde 'yardımlarını' aldıktan sonra kaç tane kızı öptüğünü itiraf etmek üzereyken gözleri fal taşı gibi açıldı.
"Hiçbir şey?" Gergin bir şekilde kıkırdadı ve gözlerini kısmana neden oldu.
"Ben de öyle düşünmüştüm, canım. Şimdi gel otur, akıl almaz hızınla bir özet hazırlamaktan vazgeç."
Sirius kendini yatağına atarak biraz zıpladı. "Sadece söylüyorum, o çocuk sana aşık."
"Ya öyleyse? Başka bir çocuğun bana aşık olması fikri için bu kadar korkunç muyum? Ben çirkin miyim yoksa başka bir şey mi?" Kaşlarını kaldırarak onu test ettin.
"Ne! Hayır! Sen-sen güzelsin, büyüleyici! Ben-"
"Sen ne?"
Sirius yatağına geri düştü ve yüksek sesle inledi, "Yorgunum."
Onun yanına uzanarak Sirius'un saçındaki lastiği çıkardın, parmaklarını onun ipeksi saçlarında gezdirdin, "Uzun gün mü?" diye sordun.
"Uzun bir gün yanındaki tüm maymunları savuşturmak-"
"Sirius, aman tanrım."
"Bana bunun cevabını ver," dedi ciddi bir şekilde, "Eğer ölürsem-"
"Bunu bir daha yapmayacağım." diye inledin. Bu soruyu kaç kez sorduğunu sayamıyordun bile.
"Bebeğim, yapar mısın? Hı? Ölseydim, devam etmen ne kadar sürerdi?" Diye sordu oldukça dramatik bir şekilde.
"Muhtemelen bir ay."
Sirius yerinden fırladı. "Lanet bir ay demediğini kesinlikle biliyorum. Bir ay, korkunç bir saç kesimi için bile yeterince uzun değil, yine de hayatının aşkını unutacaksın!"
"İlk olarak, ne zaman sana hayatımın aşkı olduğunu söyledim hatırlamıyorum." dedin kafan karışık bir şekilde.
"İkimiz de birbirimizi çok sevdiğimizi biliyoruz, takıldığın şey bu mu? Şimdi soruma geri dönelim-" dediğinde bıkkın bir nefes alıp sözünü kestin.
"İyi! Sen öleceksen, kendimi astronomi kulesinden atar ya da en soğuk zindana kapatır, her gün yas tutarım, ta ki saçlarım ağarana ve ben ölene kadar. Bu cevap yeterli mi?"
Sirius başını sallamadan önce bir saniye düşündü. "Benim için çalışır."
"Nihayet." Rahatlayarak iç çektin. "Bir dakika, ben ölürsem ne yaparsın?"
Sirius sırıttı, "Ben muhtemelen-"
"Sirius Black!" Ona bir yastıkla vurdun, "O cümleyi bitirmesen iyi olur!"
Sirius belinden tuttu ve seni hızla kendine çekti, "Şaka yapıyorum! Aşkım, sadece şaka yapıyorum!"
"Evet, doğru, seni ahmak. Bunu kıçıma söyle."
"İzin verirsen çok sevinirim Mon Chere." Kaşlarını kıpırdattı. Nefesini tuttun ve yastıkla ona tekrar vurdun.
"Kaç kıza bunu da söyledin!?" diye sordun.
"Sadece sen," Sirius senin üstüne uzandı, kendini bacaklarının arasına yerleştirdi. Saçları çeneni gıdıklarken sana gülümsedi. Gözlerin onunkilere kilitlendi, bir gülümsemeyle dudakların kıvrıldı. Hızla burnuna bir öpücük kondurdu.
"Ben?"
"Sadece sen, aşkım."
➴➵➶➴➵➶➴➵➶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭
Fanfiction𝑆𝐼̇𝑅𝐼̇𝑈𝑆 𝐵𝐿𝐴𝐶𝐾 𝐼̇𝐿𝐸 𝐻𝐴𝑌𝐴𝐿 𝐸𝑇 | ❝ Hayal edebildiğin her şey gerçektir. ❞ [𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 '𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫' 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬] Birçok kez hayaller başlangıçta imkansız görünür, daha son...