𝐝𝐨𝐰𝐝𝐲

8.1K 460 77
                                    

pasaklı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

pasaklı

Bana pasaklı demeyi kes!

Konu: Kara bir köpekle dertleşmeye başladığında eski bir arkadaşınla aranızın düzeleceğini bilmiyordun.

Kelime sayısı: 1235

Bölüm şarkısı: Taylor Swift - Love Story

That you were Romeo, you were throwin' pebbles
And my daddy said, "Stay away from Juliet"
And I was cryin' on the staircase
Beggin' you, "Please don't go, " and I said

Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say, "Yes"

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

Kara gölün kenarında büyük bir ağacın yanında oturuyordun. Güneş çoktan batmıştı ve tek ışık kaynağın asandı. Bir elinde asanı tutarken diğerinde kitap vardı.

Okumak seni aklını başında tutan tek şeydi. O kadar da büyük olmayan bir ' evde ' yaşıyordun, safkan delisi vs. Dikkatini çevrendeki dünyadan uzaklaştırmak için okuyordun. Bir kitap okumak, kendi küçük dünyanda kaybolabileceğin tek zamandı. Ailen çılgın safkanlar için verdikleri partilere gittiklerinde sadece hayal kurar ya da gizlice bir kitap okurdun, eskiden kalma alışkanlığındı.

Kendi dünyanda fazla kaybolmuşken çalıların hışırtısının hırıltıya dönüştüğünü zar zor fark ettin. Karanlıktan çıkan büyük bir kurt muydu? Yoksa bir köpek mi? Söylemesi çok zordu. Yine de kızgın göründüğünü anlayabiliyordun.

Yine de üzgün bir genç olarak umursamadın, başını hayvana çevirdin. "Beni öldüreceksen, bu satırı bitirmemi bir saniyeliğine bekler misin? Teşekkür ederim!" Sanki köpek seni anlıyormuş gibi sordun.

Sana gelip saldırmasını bekliyordun ama durdu, ama belli ki hala kızgın ve saldırgandı.

"Teşekkürler dostum?" Şaşkın bir gülümseme veriyorsun. Köpeğin çekip gitmesini sağlayıp sağlayamayacağını görmek için bir fikrin var. Yakınındaki bir sopayı alıp ormana atabildiğin kadar uzağa fırlatıyorsun, hemen köpek peşinden koşuyor. Kıkırdayıp kafanı sallıyorsun, kitabına dönüyorsun.

Birkaç dakika sonra köpek geri geldi, sopayı önüne düşürdü, kuyruğunu salladı. "Tekrar atmamı ister misin?" Sopayı alıyorsun, köpek öne eğiliyor, iki yana zıplıyor, çok heyecanlı. Bir daha atıyorsun ve o yine geri geliyor, sopayı düşürüyor.

Başını yana eğdiğinde hareketini kopyalayarak seni gülümsetiyor, elini yavaşça ona doğru uzattığında alçak bir homurdanma sesi çıkarıyor. "Dostum, sana zarar vermeyeceğim."

𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin