beklemek
❝Neredeyse on yıl bekledim.❞
Konu: Yedi yaşındaki Sirius Black, perili bir evde yaşıyor ve bunu ona söylemekten korkmayan bir kızla tanışıyor.
Kelime sayısı: 1755
Bölüm şarkısı: Ed Sheeran - Perfect
Oh, I never knew you were the someone waiting for me
'Cause we were just kids when we fell in love
Not knowing what it was
I will not give you up this timeBut darling, just kiss me slow, your heart is all I own
And in your eyes you're holding mine➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Neden orada olmak zorunda olduğunu bilmiyordun. Aileni yüksek sosyete çevresinde görmeye alışkındın, ancak bu, daha önce katıldığın akşam yemeği partilerine benzemiyordu.
Giriş yolları oldukça süslüydü, en azından alışık olduklarına kıyasla. Ama odalar o kadar karanlıktı ki, sana yaklaşanı görmek için gözlerini kısman gerekiyordu. Oturma odasının köşesindeki yazı masasının sallanması kimsenin umurunda değildi. Yılan işlemeli kapı kollarını da gözden kaçırmadın. İşkence görmüş gibi duran ve orada olmaya zorlanmış görünen annene baktın. Baban bir meslektaşına gülümsüyor ve başını sallıyordu, ama o bile endişeyle omzunun üzerinden mülkün sahibi olan adamın yönüne baktı. Belki de fırsatçı baban, karısını ve küçük kızını bu özel maceraya sürüklediği için pişman olmuştur.
Bay Black, yüzünde sürekli bir kaş çatma olan uzun boylu bir adamdı. Böyle korkunç görünümlü bir adamla etkileşime girmekten babanın ne kazanacağını merak ettin... ve karısı da pek farklı görünmüyordu. Bayan Black, bir grup hanımın yanında sert bir yüzle bir şeyler anlatıyordu. Bir titremeyi bastırdın ve sadece bacağının arkasına saklanan küçük bir çocuğu gördüğünde kaşların havalandı. Küçük ve itaatkar görünüyordu. Onun oğlu olduğundan emindin. Böyle bir evde yaşamanın nasıl olacağını merak ettin... oynamasına bile izin verdiler mi? Oyuncakları var mıydı?
Başka bir çocuk daha vardı. Uzaktan, bu çocuk kısa olanın tam zıttı gibi görünüyordu. İkram masasının yanında durmuş, sıkılmış bir ifadeyle yetişkinlere bakıyordu. Gümüş renkte gözleri vardı, kara renkte saçları bir çocuğa kıyasla uzundu, omuzlarına geliyordu. Onun bir kurabiyeye uzandığını gördün, ama o daha masadan bir şey alamadan yaşlı ve çirkin bir ev cini onun eline vurdu. Çocuk sonra sinirle kravatını çekiştirdi. Bu küçük ana kıkırdadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭
Fanfiction𝑆𝐼̇𝑅𝐼̇𝑈𝑆 𝐵𝐿𝐴𝐶𝐾 𝐼̇𝐿𝐸 𝐻𝐴𝑌𝐴𝐿 𝐸𝑇 | ❝ Hayal edebildiğin her şey gerçektir. ❞ [𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 '𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫' 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬] Birçok kez hayaller başlangıçta imkansız görünür, daha son...