𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐫𝐞𝐟𝐮𝐬𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐨𝐟𝐟𝐞𝐫

10K 544 242
                                    

reddedilemez bir teklif

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

reddedilemez bir teklif

Çünkü senden hoşlanıyorum geri zekalı!

Konu: James ve Lily'nin düğününün ardından peşinde koşmaktan bıkmış olan Sirius sana bir teklif sunar.

Kelime sayısı: 2305

Bölüm şarkısı: James Arthur & Anne-Marie – Rewrite The Stars

You know I want you
It's not a secret I try to hide
You know you want me
So don't keep saying our hands are tied

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

En yakın arkadaşın James'in Lily Evans'ın peşinden koşmasını izleyeli yıllar oldu. Kızıl cadının sonsuza kadar onun kalbini ezeceğinden ve onu reddetmeye devam edeceğinden fazlasıyla emindin. Ama Hogwarts'taki son yılınız yaklaşırken bir şeyler değişti ve Lily sonunda acınası bir şekilde vurulmuş James Potter ile çıkmayı kabul etti. Arkadaşını hiç o günkü kadar mutlu görmedin ve onu daha da mutlu görmeyi hayal bile edemezsin.

Ama sen Lily'nin dantelli beyaz elbise içerisinde koridorda yürümesini ve James'in mutlulukla dolan gözlerini izlerken, genç adam yakında karısı olacak kadına bakarken duygulandı. James Lily'nin etrafına sarılmıştı ve sen bütün bu yıllar boyunca niyetinden şüphe etsen de, sadece onların sahip olduklarına sahip olmayı ne kadar çok istediğini düşünebiliyordun.

Yine de şansın vardı. Yanında oturan adam, omuzlarına uzanan gevşek bir saçını kulağının arkasına sıkıştırdı ve bakışlarını çiftten ayırırken sana arsız bir sırıtış sundu. "Belki bir gün bizde böyle oluruz," diye şakacı bir şekilde göz kırptı. Gözlerini devirdin, onun sana yürümesini umursamıyormuş ya da seni etkilememiş gibi davranmaya çalışmana rağmen, hepsi yalandı. Tabii ki Sirius Black ile ilgilendin, hatırlayabildiğin kadar uzun süredir ilgileniyorsunda. Sirius gerçekten kibar ve oyuncu bir adamdı ama onun sana olan ilgisini kabul etmekte zorlandın. O senin gözünde mükemmeldi ve sen - peki, sen sendin.

Tören bittiğinde ve parti başladığında, James'in Lily'yi dansa götürüp yüzünde geniş, aşırı hevesli bir sırıtışla etrafında döndürmesini izledin. Şimdi karısına olan sevgisi yüzüne boyanmıştı ve onun o aptal gülümsemesine gülmeden edemiyordun. Aptal ama çok mutlu görünüyordu.

Kendine bir bardak şampanya doldururken, "Biliyor musun, bize bir şans versen, biz de o salaklar gibi görünebiliriz," diye Sirius'un sesini duydun. Omzunun üzerinden geriye baktığında, ona şakacı bir yüz buruşturma verdin.

"Bir testralle çıkmayı tercih ederim," diye alay ettin, sözlerini vurgulamaya çalıştın ama dudaklarının köşesindeki minik gülümsemeyi gizleyemedin.

𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin