𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞

8.5K 432 210
                                    

başka bir aşk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

başka bir aşk

Adımı böyle söyleme. Bilmeliydim... kahrolası yılan.❞

Konu: Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nın en yeni üyelerinden biri olarak, okulu bitirdikten sonraki yaz Sirius Black'in aklında kesinlikle aşk yoktu, özellikle de küçük erkek kardeşinin kız arkadaşı olan bir Slytherin ile.

Kelime sayısı: 3909

Bölüm şarkısı: Tom Odell - Another Love

And I'd sing a song, that'd be just ours
But I sang 'em all to another heart
And I wanna cry I wanna learn to love
But all my tears have been used up

On another love, another love
All my tears have been used up

➴➵➶➴➵➶➴➵➶

Her şey birkaç hafta önce başlamıştı. Tüm lanet olası her şeyin başlangıcı, Sirius Black'e yavaş yavaş kapılmaya başlamış olmanın ve ikinizin büyük bir ihanetin içine sürüklenmesi tam olarak birkaç hafta öncesi bir Salı günüydü.

Sirius Black ile görüşmek için yola koyulduğun o gün asla aklından silinemezdi. Onunla görüşme sebebin Regulus hakkındaydı. Regulus'un Karanlık Lord'un görüşlerini kabul ettiğini ve vaatlerine kapıldığını elbette biliyordun. Ancak, erkek arkadaşının yani Regulus'un bu kadar çok masum insanın katledilmesinden sorumlu olan adama ne kadar taptığını tam olarak son sınıfınıza kadar fark etmemiştin. Gelecek Postası'nı hevesli ama tedirgin olmayan haberler için araştırırdı. Snape, Avery ve Mulciber'in peşinden giderdi ve o üç adam hakkında ki dedikodular çok iyi şeyler değildi. Hepsinin "işaretlendiği" söylendi. Bunun tam olarak ne anlama geldiğini biliyordun ve sıradaki kişinin Regulus olmasından endişeleniyordun.

Regulus elbette korkularını hissetti ama seni yatıştırmak için fazla bir şey söylemedi. Belki de seni kendisine katılmaya ikna edebileceğini düşündü ya da çıktığı yolda yanında duracağını umdu. Bununla ilgilenmedin. Aslında, çok korktun. Ailen önde gelen, soylu ve safkan olmasına rağmen, baban "saf kan gücü" olarak adlandırılan şeye asla katılmadı. Akranların arasında giderek yaygınlaşan önyargıya karşı ara sıra bariz bir tiksintiye dönüşen kayıtsızlığın, seni Slytherin arkadaşlarından dışladı. Slytherin evi adına çekincelerini kendine saklamayı başardın ama artık sessiz kalamadın. Çocukluk aşkının senden gitgide uzaklaştığını fark ettiğinde değil.

Ve sonra bardağı taşıran son damla vardı. Regulus, son mektubunda kuzeni Bella'nın ona "doğru şekilde" düello yapmayı öğrettiğini yazmıştı. Şimdiye kadar Karanlık Sanatlara Karşı Savunma eğitiminde standartların altında hiçbir şey görmemiş biri olarak, Bellatrix Lestrange'in düello için "uygun" yol olarak ne düşündüğünü hayal etmek zor değildi. Kadınla sınırlı bir deneyimin vardı, onu yalnızca düğününde görmüştün. Bununla birlikte, onunla ilgili söylentileri görmezden gelmek giderek zorlaşıyordu.

𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin