çiçekten taçlar
❝Seni çok fazla sevdiğimi söylemiş miydim?❞
Konu: Vaftiz oğlu Sirius'a daha önce aşık olup olmadığını sorduğunda kalbi hem yeniden hızlı atarken hem de oldukça acımıştı.
Kelime sayısı: 830
Bölüm Şarkısı: Alexander Rybak - Fairytale
Years ago when I was younger
I kinda liked a girl I knew
She was mine and we were sweethearts
That was then, but then it's trueI'm in love with a fairytale even though it hurts
'Cause I don't care if I lose my mind
I'm already cursed➴➵➶➴➵➶➴➵➶
"Sirius?" Harry vaftiz babasına sessizce sordu, temizlemeleri gereken şifonyerin altın armasını silerken. Molly, Grimmauld Meydanı kütüphanesinde bulunan Doxy'lerden kurtulmayı henüz bitirmişti ve şimdi, başka bir odayı 'temiz ve parlak' görünene kadar temizlemek Sirius ve Harry'nin işiydi.
"Hımm?" dedi Sirius bir demet papatyayı vazoya koyarken.
"Ben, şey... ben sadece..." Harry derin bir nefes aldı, gergin olduğunda her zaman yaptığı gibi alnına düşen saçlarına dokundu. "...hiç... aşık oldun mu?"
Sirius havlamaya benzer bir kahkaha attı ve vaftiz oğluna baktı, gözlerindeki eğlence apaçıktı. "Merlin'in sakalı, Harry... bunu neden soruyorsun?" Harry, alnında küçük bir kırışıklığın belirdiğini fark etti, adamın ellerinin vazonun etrafında gerginleştiği gözünden kaçmadı.
"Şey, ben..." diye mırıldandı Harry, yanakları Ron'un saçlarıyla aynı tondaydı. "Bilmiyorum. Sanırım sadece merak ettim." Gerçek şu ki, Harry Sirius'u çok sevse de, geriye kalan tek aile üyesi hakkında pek bir şey bilmediğini hissetti.
Sirius'un gözlerine anlayış sızdı ve kararlı bir şekilde başını salladı. "Pekala. Elbette. Çocuklar meraklı olmalıdır. Demek istediğim, konuşacak başka insanların yok..." Çocuğa baktı. "Peki. Bunları bilmelisin."
Sirius'un kaşları bir an için çatıldı ve papatyalara bakarken gözlerine boş bir bakış yerleşti. Harry bir an için gözlerinin içinde bir şeyin parıltısını görebileceğini düşündü - ne olduğundan emin değildi - ama sonra vaftiz babası gözlerini kırptı ve o bakış yok oldu. Sirius'un iyi olduğu bir şey varsa, o da hissettiklerini saklamaktır, diye düşündü Harry. Ama sonra adı geçen adam gözleri parlayarak Harry'e gülümsedi.
"Yıllar önce, ben gençken... bir kız vardı..."
➴➵➶➴➵➶➴➵➶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭
Fanfiction𝑆𝐼̇𝑅𝐼̇𝑈𝑆 𝐵𝐿𝐴𝐶𝐾 𝐼̇𝐿𝐸 𝐻𝐴𝑌𝐴𝐿 𝐸𝑇 | ❝ Hayal edebildiğin her şey gerçektir. ❞ [𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 '𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫' 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬] Birçok kez hayaller başlangıçta imkansız görünür, daha son...