beklenen an
❝Beni aklı başında tutan tekşey sendin.❞
Konu: Her şeyin olduğu gün hamile olduğunu öğrendin.
Kelime sayısı: 1088
Bölüm şarkısı: Macy Gray- I Try
I try to say goodbye and I choke
I try to walk away and I stumble
Though I try to hide it, it's clear
My world crumbles when you are not nearGoodbye and I choke
I try to walk away and I stumble
Though I try to hide it, it's clear
My world crumbles when you are not near➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Her şeyin tepe taklak olduğu, herkesin hayatının bir gecede değiştiği o günde, her iki zıt duyguyu aynı anda yaşayacağını bilmediğin gecede hamile olduğunu öğrendin.
O gece her şey değiştiğinde ona söyleyecektin.
"B-bu doğru olamaz! O... yapamaz... O yapmazdı...–"
"Üzgünüm ama Azkaban'a gidiyor."
Bunlar Remus'un sözleriydi. Ve seni kırmışlardı. Kendini izole ettin, tüm dikkatini ve önceliğini bebeğine verdin. Harry'i bile senden alıp o korkunç Muggle evine bırakışlardı. Zor durumdaydın ve inanılmaz derecede yalnızdın ama kızın seni delirmekten alıkoyan tek şeydi.
Sirius'un herkesin düşündüğü katil olduğuna inanmayı reddetmen de yardımcı olmadı. Artık Remus ve hatta kimseyle hiç konuşmadın. Ve aslında o arkadaş grubundan ondan başka kimse kalmamıştı, ve Sirius. Ama ona ulaşmaya çalışmanın bile bir yolu yoktu.
Tamamen ve gerçekten yalnızdın.
Ama yıllar sonra Sirius'un Azkaban'dan kaçtığının haberlerini aldın. Sadece her yerde değil, bakanlık da Sirius'un koşacağı ilk kişinin sen olacağını düşünerek seni yakından izliyordu. Yanılmışlardı. Sirius sana hiç gelmedi, bir an için bile. Belki de ondan nefret ettiğini düşündü. O sadece bunun güvenli olmadığını biliyordu.
Ve yıllar sonra başka bir sürpriz olarak Remus sana bir mektup gönderdi.
İki mektup almıştın aslında. Biri kızından, diğeri Remus'tan. Önce kızınkini okudun. Remus'un gönderdiğini bile açamayacak kadar endişeliydin. Sana ne söyleyeceği hakkında hiçbir fikrin yoktu. İkiniz on iki yıldır konuşmamıştınız ve işler pek de iyi bir şekilde bitmemişti.
Kızının mektubunda Harry'den ve diğer iki arkadaşları Ron ve Hermione'den bahsedildiğinde gülümsedin. Harry ve kızının sonunda bu kadar iyi arkadaş olmaları neredeyse çok uygun görünüyordu sonuçta vaftiz kardeşlerdi ve James ve Lily'yi düşünmek sana acı verirken, aynı zamanda sana çok büyük bir rahatlama ve neşe getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭
Fanfiction𝑆𝐼̇𝑅𝐼̇𝑈𝑆 𝐵𝐿𝐴𝐶𝐾 𝐼̇𝐿𝐸 𝐻𝐴𝑌𝐴𝐿 𝐸𝑇 | ❝ Hayal edebildiğin her şey gerçektir. ❞ [𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 '𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫' 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬] Birçok kez hayaller başlangıçta imkansız görünür, daha son...