Muggle doğumlu
❝Seni sen olduğun için seviyorum.❞
Konu: Aşık olduğun adamın sırf annesine olan nefretinden dolayı seninle birlikte olduğunu düşünüyordun.
Kelime sayısı: 1460
Bölüm şarkısı: Indila - Tourner Dans Le Vide
Non ne le juger pas
vous qui ne le connaisser pas
Les vertiges et le labeur
Vous êtes faussement heureux
vous troquer vos valeursLui il est tout mon monde
Et bien plus que ça
Seul je crie son nom
quand viens le désarroiEt puis tout s'effondre
Quand il n'est plus là
J'aimerais tellement lui dire
Mais je n'ose pas➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Sirius Black asi doğasının belirtilerini ilk gösterdiğinde, Walburga endişelenmedi. Ne de olsa, birçok çocuk büyük yemeklerde hareketli olmaktan, anne babalarına laf söylemekten veya sürekli küçük kardeşleriyle dalga geçmekten kendini alamazdı. "İyi bir şekilde büyüyecek. Öğrenecek," derdi Walburga kocasına. Onu sık sık çileden çıkarırdı ama muazzam gururunu inkar edemezdi. Küçük yaşta bile tuhaflıklarına rağmen, Sirius etkileyici bir büyü yeteneği sergiledi ve liderlik eden bir ruha sahipti, soylu Black ailesinin varisi için mükemmel niteliklere sahipti.
Sirius, aile değerleri konusunda açıkça hayal kırıklığına uğratmaya başlayan Andromeda ve Walburga'nın biraz fazla yumuşamaya başladığına inandığı Alphard ile vakit geçirmeyi tercih ettiğinde biraz endişelendi. Yine de, Black'ler çılgın deliler değildi. Büyücülük toplumunun yüksek standartlarını korumaya kararlı gelenekçilerdi. Sirius, soyunun ağırlığı omuzlarına binerken ya da Regulus böyle bir sorumluluğu asla kaldıramayacakken onlara karşı gelmeyecekti.
Hogwarts'taki ilk gecesinde Sirius eve mektup göndermedi. Narcissa o korkunç haberi annesine ilettiği günün sabahına kadar kimse haber almamıştı. Walburga'nın eltisi, bu son utancı tartışmaktan zevk alıyordu, çünkü ailenin dikkati şimdi kızının bulanık sevgilisine odaklanmamıştı. Doğrudan varisleri olan genç Sirius, Muggle severlerin ve kan hainlerinin evine, Gryffindor'a seçildi.
Bu gelişmeyle yıkılan Walburga, küçük oğluna döndü. Hatalarını tekrarlamaya niyeti yoktu ve onu ait olması gereken sorumluluk için eğitmeye karar verdi. Bu şekilde, Sirius'un davranışını düzeltemezse, yedeği vardı. Mirası güvendeydi.
Sonraki her tatilde, hasarın giderek daha fazla geri döndürülemez hale geldiğini fark etti. Sirius, rezil kan hainleri ve acınası melezlerle arsızca birlikteydi. Onu ne kadar kaybettiğini görmekten korktuğu kadar, ailesini görmekten de korkuyor gibiydi. O denedi; yapmadığını kimse söyleyemezdi. Ama ona karşı çok sertti. Yakında, Noel için eve dönmeyi bıraktı. On altı yaşındayken, Grimmauld Meydanı 12 Numara kapısı son kez Sirius'un yüzüne kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭
Fanfiction𝑆𝐼̇𝑅𝐼̇𝑈𝑆 𝐵𝐿𝐴𝐶𝐾 𝐼̇𝐿𝐸 𝐻𝐴𝑌𝐴𝐿 𝐸𝑇 | ❝ Hayal edebildiğin her şey gerçektir. ❞ [𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 '𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫' 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬] Birçok kez hayaller başlangıçta imkansız görünür, daha son...