senin kararın
❝En iyi ağabeyi olmasam da kardeşimi seviyorum.❞
Konu: Sirius ailesiyle sorun yaşıyor ve sen onun yanında olmaya çalışıyorsun.
Kelime sayısı: 1167
Bölüm şarkısı: Shawn Mendes - Mercy
Consuming all the air inside my lungs
Ripping all the skin from off my bones
I'm prepared to sacrifice my life
I would gladly do it twicePlease have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apartWould you please have mercy on me
I'm a puppet on your string
And even though you got good intentions
I need you to set me free➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Sirius Black güçlü bir adamdı. Etrafında güçlü bir aura ile komik ve alaycıydı. İnsanlar sadece görünüşünden değil, doğal olarak yansıttığı güvenden dolayı ona ilgi duyuyordu. Yaramaz olmasına ve cezalı olmak onun göbek adı haline gelmesine rağmen, Hogwarts'ta geçirdiği yılların tadını olabildiğince çok çıkardığından emin olarak asla geri adım atmadı.
Çoğu insan onu tanımıyordu ve sadece güven ve güç gösteren, insanların ona yaklaşmak istemesine neden olan bir taraf görüyordu. Ancak ona yakın olanlar başka bir tarafını biliyordu. Her zaman göründüğü kadar güçlü değildi. Düştüğü, incindiği, her şeyden vazgeçmek istediği günler oldu.
Her zaman başı belaya giren oyuncu bir genç olmasına rağmen, profesörler onu severdi. Doğuştan zekiydi ve sınıfta dikkatini bir saniyeliğine bile olsa vermeye karar verdiğinde, herkesten daha iyisini yaptı. Öğrenciler kendine olan güveninden dolayı ona hayran kaldılar ve kızlar onun görünüşüne ve kıvrak zekalı yorumlarına bayıldılar. Ama bir kez daha, bu Sirius Black'in sadece bir tarafıydı.
Aynı zamanda birinden hoşlanmadığında zorbaydı ama sevdiklerini koruma ihtiyacı hissettiğinde en sadık insandı. Değer verdiği kişilerin başına kötü bir şey gelmemesi için gidip hayatından vazgeçebilirdi. Ama bu sefer korunmaya ihtiyacı olan kendisiydi.
James tembel tembel bir koltuğa uzanmışken sende ortak salondaki kanepenin ucunda oturmuş kitap okuyordun. Sirius, senin oturduğun kanepenin diğer tarafında oturuyordu. Öne doğru eğilmişti, dirseklerini dizlerine dayamış, kambur bir görmüşle öne eğilmiş ve sol elinin avucunu alnına dayamıştı.
Arada bir derin iç çekişlerini duyuyordun ona her baktığında, ama o hiçbir şey söylemedi, sadece iç dünyasına saklandı ve iç çekmeye devam etti. James'e baktığında, onun da arkadaşını çözmeye çalıştığını ama başarısız olduğunu fark ettin. Yüzüncü kez, artık baş edemedin, bir şeyler yapman gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐥𝐞 𝐇𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐄𝐭
Fanfiction𝑆𝐼̇𝑅𝐼̇𝑈𝑆 𝐵𝐿𝐴𝐶𝐾 𝐼̇𝐿𝐸 𝐻𝐴𝑌𝐴𝐿 𝐸𝑇 | ❝ Hayal edebildiğin her şey gerçektir. ❞ [𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐎𝐟 𝐓𝐡𝐞 '𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫' 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬] Birçok kez hayaller başlangıçta imkansız görünür, daha son...