"Počkat...Co?" vykřikl jsem tak nahlas, že se z Derekova pokoje ihned přiřítila Allison a začala se ptát, co se stalo. Když ji Peeta uklidnil, že se nic neděje a může jít dál učit Dereka, podezíravě si Peetu prohlédla a následně odkráčela zpátky. Při vyslovení toho, co mi právě před asi minutou řekl Peeta, jako by mi explodoval mozek. Ano, jsme v Hladovýh hrách. Ano, taktizujeme. Ale sakra nabídnout jim lásku? A ještě k tomu mezi dvěma muži? To je absurdní. Naprosto dokonale absurdní věc, na kterou jsem v životě narazil.
"Slyšels správně," řekne naprosto klidně Peeta. Jeho úsměv dostává moje nervy do varu. Vysmívá se mi snad? Copak jsme kapitolským nesvěřili už dost? Ještě jim máme nabízet lásku? "Chápej Stilesi. Čím víc vaše působení před hrami bude šokující, tím víc sponzorů dokážu přilákat. A tahle romance mezi dvěma muži v kapitolských vyvolá takovou vzpouru emocí, že se na to bude vzpomínat ještě dalších sto let. Bude to senzace. A na to jsou sponzoři přilákáváni. Na senzaci."
Všechno, co říká má hlavu a patu a moje nervy se začínají dávat do klidu. Ale přece jen...I když řeknu, že jsem do Dereka zamilovaný, pochopí Derek, že jde jen o hru? Nebude se mě pokoušet zabít? Abych pravdu řekl, tak si svou orientací ještě nejsem zcela jistý. Líbí se mi muži i ženy. Ovšem Derek je na milion procent na ženy. A přesvědčil mě o tom jeho slintavý pohled nad Braeden pokaždé, když měl možnost si ji prohlédnout.
"Ty a Derek si vedete perfektně. O dvanáctce se letos mluví ještě víc, než když byla v hrách Katniss. Ale kostým a číslo z výcviku nestačí. To má každý druhý," protíná žalostné ticho Peeta, který vidí, že mé mozkové závity začínají šrotovat na maximum a já o tom opravdu začínám přemýšlet. Podává zatím samá fakta a to mi nedovolí jeho plán zavrhnout. Alespoň prozatím. "Braeden mi říkala, že jste s Derekem nejsehranější dvojka. Jak na obědech, tak při výcviku jste spolu pořád mluvili, vyměňovali si znalosti, smáli se. A to se mi hodí do karet. Vy dva jste sehraní a proto tomu, že jsi zamilovaný do Dereka, každý uvěří. Ovšem má to jeden háček," namítne.
Samozřejmě, po jednom problému mi nastolí hned druhý a vsadím se, že to bude souviset také s Derekem. Přísahám, že se v té aréně zabiju sám, jestli to takhle blbě bude pokračovat dál.
"Jaký?" vyzývám ho, když mlčí a propaluje mě svým pohledem. Zřejmě se mu nelíbí, jak tu on mluví a já mlčím. To mě přivádí k tomu, že mu budu muset odpovědět, až mi sdělí tuhle další skulinu v jeho plánu. Snad při mě stojí všichni svatí a já se dočkám nějakého toho klidu a trošky harmonie.
"Derek musí zůstat v nevědomosti!" řekne drsně. Skvělý. Ten namakaný kluk mě zabije. Určitě. Už to vidím. Nejdřív mě propíchne něčím ostrým a pak mě uvaří ještě, když budu trochu vnímat. Bude ze mě Stiles pečínka Stilinski. Asi si to nechám vytesat na náhrobek.
"Ty chceš, aby mě zabil, že jo?" ptám se Peety a mhouřím oči. Začínám ho docela silně podezírat z toho, že je s Derekem na něčem domluvený. A to něco mě má přivést do hrobu. Tohle se mi nelíbí. Vůbec. Jsem si jistý, že když mě Derek nezabije, už se mnou v životě nepromluví.
"Stilesi poslouchej. Čím víc sponzorů kývne a podepíšeme smlouvu, tím větší šanci budete mít oba na spasení. A já zatraceně chci abyste se vrátili domů, protože mě nebaví ty pohledy rodičů každý rok, které mě probodávají za to, že jsem jejich ratolesti nechal zahynout! Nemůžu si dovolit vás nechat umřít!" Je zoufalý. Hodně zoufalý a já se začínám fackovat. Samozřejmě v duchu. Ten muž, co tu přede mnou sedí, nám chce jen pomoct. Chce nás dostat zpátky domů. Docela začínám chápat jeho pocity. Když některý ze splátců, jejichž mentorem byl Peeta, zemřel, všichni rodiče začali svalovat vinu na něj. Musí to být hodně hnusné.
ČTEŠ
Hunger Games (Sterek FF)✔
FanfictionKaždý z nás zná příběh o dívce v plamenech z dvanáctého kraje. Ale co když to všechno proběhlo jinak a Katniss Everdeenová žádnou revoluci nerozpoutala a rok po svých hrách zemřela? A co když i Snow zemřel a na trůně teď vegetí Gerard Argent? Kdo bu...