Bir şarkı bir bölüme bundan fazla uyamazdı. Şarkıyı multiye bırakıyorum mutlaka dinleyin isterseniz One Direction'ın söylediği şekli de var X Factor'de. Sözleri boşuna yazmadım, gerçekten okumanızı istiyorum.
My Therapy'e de bir göz atın lütfeeeen!
İyi okumalar!
*
#Geçmiş#
Niall
Hayatımda geçirdiğim en kötü yazdı. İrlanda'dan yeni dönmüştüm, ders çalışma bahanesi sunmuştum çünkü annemin yanındayken rahatça ağlayamıyor, acımı içime atıp duruyordum.Harry ailesiyle Türkiye'ye tatile gitmişti ve başka arkadaşım da yok sayılırdı. Emma var diyebilirdim ancak onunla da dışarı çıkabilecek kadar samimi hissetmiyordum. Sonuçta birkaç ay önce bana hiç ihtiyacım olmayan Matematik dersini vermesiyle tanışmıştık. Yine de çok sıkıldığım için kendi başıma dışarı çıkma kararı aldım. Belki sinemaya falan girerdim çünkü ev beni boğmaya başlamıştı. Beynim boş durdukça gelip içine yerleşen birisi vardı ve bu her şeyi daha çok zorlaştırıyordu.
Otobüse bindiğimde müzik açtım ve dışarıyı izleyerek dinlemeye başladım. Şarkı listem bu aralar biraz sakindi. Bonnie Tyler'dan Total Eclipse Of The Heart çalıyordu. Bu şarkıyı çok sevdiğim için tekrarlamaya aldım. Gün boyunca başka bir şey dinlemek istemiyordum.
Turn around,
Geri dönEvery now and then I get a little bit lonely and you're never coming around
Her arada bir biraz daha yalnızlaşıyorum ve sen asla gelmiyorsunTurn around,
Geri dönEvery now and then I get a little bit tired of listening to the sound of my tears
Her arada bir gözyaşlarımın sesini dinlemekten biraz daha bıkıyorumOnu son görüşümün üstünden tam bir yıl geçmişti ancak hala ne zaman otobüse binsem onun bindiği durağa bakıp içimde bir umutla onu bekliyorum. Binen insanların yüzüne teker teker bakıyordum ve sonra durağı bir kez daha onsuz geçiyorduk.
Bazen de telefonumu elime alıp hesaplarındaki mesaj kutusuna uzunca bakıyordum. Yazmak istiyordum, nasıl olduğunu sormak istiyordum, onunla konuşmak istiyordum. Bunu özlemiştim. Ona yazmayı, verdiği cevaplara gülmeyi, aynı zamanda mesajlaşırken heyecanlanmayı özlemiştim.
Yine de yazmıyordum, daha doğrusu yazamıyordum çünkü bana dedikleri gurur kırıcıydı. Benimle sadece ona benzediğim için konuşmuştu. Gerçi bu konuda ben de hatasız sayılmazdım. Arden'a benzeyebilmek için saçımı boyatmamış, görünüşüm tamamen ona döndüğünde de hesabındaki videolar aracılığıyla hareketlerini çözmeye çalışmıştım. Elimden düşürmediğim akustik gitarı bir kenara bırakmış, elektronik gitar çalmaya çalışmıştım.
Ona daha çok benzersem, beni sever sanmıştım.
Turn around,
Geri dönEvery now and then I get a little bit nervous that the best of all the years have gone by
Her arada bir en güzel yılların geçmiş olmasına daha da sinirleniyorumTurn around,
Geri dön,Every now and then I get a little bit terrified and then I see the look in your eyes
Her arada bir biraz daha korkuyorum ve sonra gözlerindeki o görüntüyü görüyorumYürümek istediğim için şehrin merkezine tam girmeden otobüsten indim. Temmuz'un ortasındaydık ama hava yine de çok sıcak değildi. İçimde nedensizce bir ağırlık vardı, belki de nedeni dinlediğim şarkıydı. O gittiğinden beri favorim gibi olmuştu, etrafta bu şarkıyı mırıldanarak dolanmaya bayılıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Leaves / NH
Short StoryBut I miss you most of all my darling -Ama seni her şeyden fazla özlüyorum sevgilim When autumn leaves start to fall -Sonbahar yaprakları düşmeye başladığı zaman 18.01.2017