Pov Mason.
Ik loop lachend achter Harper die bewonderend langs de bloemen loopt die ons omsingelen.
Wanneer ik een klein sprintje maak sla ik mijn armen om haar heen.
Lachend vallen we samen in het gras.
'Ik hou zoveel van je.' Mompel ik in haar haar.
"Ik hou ook van jou." Zegt ze zacht terug.
Een grote glimlach siert mijn gezicht en ik druk voorzichtig een kus op haar voorhoofd.
Haar prachtige ogen kijken me nieuwsgierig aan en voordat ik het weet heeft ze haar lippen op de mijne gedrukt.
Alles komt in een schok binnen maar het duurt maar even voordat ze terugtrekt.
Ik kijk haar verbaasd aan.
"Het spijt me ik wou niet-"
'Hey, liefje het was geweldig verontschuldig je alsjeblieft niet.' Zeg ik terwijl ik haar nog meer tegen me aantrek.
"Mason?" Vraagt haar zachte stem.
'Ja?'
"Ik heb er over nagedacht en ik zou graag willen dat je me markt, zoals je me verteld dat je me bijt in mijn hals en-"
'Ik weet wat je bedoeld Harper.' Onderbreek ik haar geratel.
Ze slaat beschamend haar hoofd naar beneden maar ik cup haar hoofd in mijn handen waardoor ze me wel moet aankijken.
'Weet je het zeker?' Vraag ik.
"Ja ik wil het echt Mason."
'Het zal pijn doen.' Vertel ik zacht.
"Ik wil het echt." Zegt ze zelfverzekerd.
Mijn lippen vinden haar hals en ik zoek de plaats waar haar mark moet komen.
Ze knijpt wat in mijn hand wanneer ik mijn tanden in haar hals zet.
_
Pov Harper.
Ik voel hoe Mason zijn tanden in mijn nek zet en een paar tranen verlaten mijn ogen en een kleine gil komt ook uit mijn mond.
Ik knijp stevig in Mason hand en wanneer ik zijn tanden uit mijn hals voel gaan wordt alles zwart.
------------------
Het spijt me echt zo dat ik zo lang niet meer heb ge-update maar we stonden deze week op #1 in de categorie van weerwolven.
Dus echt super bedankt ik zal nog daar nog een langer deel voor maken.❤️Sorry voor het slechte hoofdstuk😕
JE LEEST
The saving alpha
WerewolfMason is 20 en is nog steeds op zoek naar zijn mate, vele mensen geloven dat hij geen mate geeft omdat hij harteloos is en geen genade kent. Maar alles veranderd als hij Harper vindt. Harper is 18 en kent geen geluk, al heel haar leven wordt ze gepe...