Pov Harper.
'Ik moet je iets vertellen Mason.'
"Is alles wel oke Harper?"
'Nu nog wel.' Mompel ik zacht.
Mason komt naast me zitten en ik neem stevig zijn hand vast.
De gedachten dat Mason geen kindje zou willen blijven in mijn gedachten rondspoken.
'Mason ik -ik ben zwanger.'
"Je bent wat?" Mompelt hij zacht.
'Ik ben zwanger Mason.' Zeg ik terwijl er een traan over mijn wang rolt.
Tranen ontstaan langzaam in Mason's ogen en niet veel later drukt hij zijn oor tegen mijn buik.
"Ik hoor het hartje." Zegt hij voordat hij me terug aankijkt.
Zijn duimen vegen mijn tranen weg en een kus wordt op mijn lippen gedrukt.
"Waarom huil je lieverd?" Vraagt hij voorzichtig.
'Ik...ik dacht dat je geen kindje zou willen.' Fluister ik.
"Harper, ik zou niets liever willen." Zegt hij geruststellend voordat hij me weer kust.
"Ik ben zo gelukkig." Zegt hij met een grote glimlach.
Zijn ogen glimmen nog steeds van de tranen en hij drukt voorzichtig een kusje op mijn buik.
"Ik hou nu al van je kleintje." Mompelt hij.
Ik kijk hem glimlachend aan, ik kon me dit moment niet beter voorstellen.
•
"Nog vijf maanden." Zucht Mason terwijl hij zich dramatisch laat vallen op het bed.
(Ik heb geen idee hoelang de zwangerschap van een wolf duurt dus heb ik het maar verzonnen. X)
Mijn lach vult de kamer door zijn actie.
"Ik ben zo blij dat we een kindje krijgen Harper."
'Ik ook.' Zeg ik terwijl ik mijn hand op mijn buik leg.
De gedachten dat er een nu een klein mensje in mijn buik groeit laten me alleen maar blij worden.
Ik weet zeker dat Mason een geweldige vader zal zijn.
"Waar denk je aan?" Vraagt Mason.
'Aan jou, dat je een geweldige vader zal zijn.'
"Ons kindje kan zich nu al geen betere mama voorstellen." Zegt hij trots.
Een glimlach siert mijn gezicht en ik laat mezelf vermoeid op het bed vallen.
"Ga maar slapen lieverd." Zegt Mason.
Een kus wordt nog op mijn hoofd en buik gedrukt, daarna voel ik twee stevige armen me dichter tegen Mason's borstkas aandrukken.
"Ik hou zoveel van je." Hoor ik Mason nog zeggen voordat ik in een diepe slaap val.
------
Sorry voor het korte deel, maar ik wou echt gewoon een heel schattig deel, dus ik denk dat het dit keer wel gelukt is.Bedankt voor de 53k. Xx
JE LEEST
The saving alpha
WerewolfMason is 20 en is nog steeds op zoek naar zijn mate, vele mensen geloven dat hij geen mate geeft omdat hij harteloos is en geen genade kent. Maar alles veranderd als hij Harper vindt. Harper is 18 en kent geen geluk, al heel haar leven wordt ze gepe...