Dziękuję wszystkim, którzy towarzyszyli mi przez ubiegły rok.
Pierwszy epizod ,,My Hand To Hold'' ukazał się dziewiątego kwietnia 2016.
Przez ten czas napisane zostało nieco ponad 37,3 tysięcy słów, oraz to opowiadanie, jak na datę ukończenia (21.07.2017), uzyskało 2,3k wyświetleń oraz 333 gwiazdek; za każde jestem bardzo wdzięczna!Dziękuję za każdą odsłonę, każdą pozostawioną mi opinię i poświęcony czas; naprawdę wiele dla mnie to znaczy. Wielokrotnie śmiałam się, również płakałam (z różnych przyczyn) czytając Wasze komentarze.
Boli mnie serce na myśl, że zbliża się koniec tego świata Prawdy.Szczególnie pragnęłabym podziękować:
- Tamamaru (Tamamaru), z oryginalnego bloga; ponownie, za te długaśne komentarze, które za każdym razem powodowały, że uśmiech witał mi na twarzy; komentarze, które czytałam z zapartym tchem, nie raz dławiąc się w międzyczasie (czy to łzami, czy to śmiechem).
- xLivvviax, wymieniam Cię tu kolejny raz, i jakoś mam tę pewność, że nie ostatni. Dziękuję za wyrażenie opinii, podsunięcie pomysłu odnośnie wielu kwestii oraz wytrzymywanie mego specyficznego charakteru.
- Kiara665, za -groźby- zachęty do kontynuowania pisania epizodów, które za każdym razem wywoływały uśmiech na mojej twarzy~! Oraz za zauważanie błędów, na które nie zwróciłam uwagi... naprawdę mi tym pomogłaś! Już nie wspominając o głosie na ,,które opowiadanie im wysłać''. ._.''
- MissRocket0712, za wielokrotne podsuwanie mi ciekawych pomysłów '~' Tak i za pomoc w wybraniu prac na konkurs! Już nie wspominając o miłych rozmowach ^-^
- hinami96, za ❤; to serio pomaga *^*
- Nateska012, za komentarze i ogółem '~'
- sakuja_3, za często rozbrajające komy '~'
- AniaProxy, za miłe życzenia! I nie przejmuj się, nie mam nic przeciwko wulgaryzmom; sama czasem klnę jak szewc pracujący po godzinach w adidasie ^-^
- YaskyYaskowata, za komentarze '~'
(i żeby nie było, że kopiuj wklej, wszystko piszę oddzielnie, bo nie mam nawet myszki; po prostu zaczyna mi brakować słów w słowniku mentalnym, by móc to jakoś określić inaczej ;-;)
- Grell00, za awww, Ty dobrze wiesz co *^*
- Anetsosn, z którą łączę się w sadystycznym cierpieniu innych. ->:3-
- kotek_kalci, za komentarze~
- Connie_Sutcliff, za wsparcie -finansowe- mentalne~! <3
- Werayoutube, aww, Ciebie oczywiście też nie mogło zabraknąć; cieszy mnie to, że również tu zaglądasz~
- KathaliaBloodyrose, za liczne komentarze, bardzo miłe '~'
- _NieznanaPesymistka_, za zachętę do dalszego pisania! I tak, dla mnie to również ,,aż tyle''; samo wspomnieć, ,,pozostawić znak'', jak to ujęłaś; naprawdę mnie to uradowało, i powstrzymało przed wątpliwościami, czy może coś jest nie tak. ❤
- lubu2232, za urocze komy~! <3
- PoCoKomuToPotrzebne, za miłe słowa!
Policzki mnie aż bolą od tego co chwilowego uśmiechania na myśl o każdym komentarzu. ._.
Hm, może to taka moja sentymentalność, która pozwoli mi rozstać się z tym miejscem; przeglądanie wszystkich komentarzy od pierwszego epizodu, i notowanie wszystkich, którzy poświęcili czas na skomentowanie.
Ach, ten sentymentalizm mnie kiedyś zgubi.
I, ponownie, przybyło osób od ostatnich podziękowań.
Naprawdę mnie to cieszy!
Również, wybaczcie, jeżeli nie udało mi się wyłapać wszystkich osób, które wstawiły komentarz... to nieumyślnie!Ponownie, naprawdę dziękuję!
A teraz, na zakończenie; oficjalne statystyki My Hand To Hold, jak na datę ukończenia (21.07.2017):
- ilość epizodów: 13 epizodów, 2 epilogi
- średnia ilość słów: 2 492
- łączna ilość słów: 37 384
- najdłuższy epizod: 1; 4 852 słów.
- najkrótszy epizod: 12; 438 słów.
- ilość wyświetleń: 2,3k
- ilość gwiazdek: 333
~ * ~
Dziękuję.
CZYTASZ
✔♠/♥ My Hand To Hold | Chase x Jack | (Xiaolin Showdown)
FanficZgniją ci oczy, wymień je. Wypadną włosy, posklejaj je. Wyrwą ci zęby, odzyskaj je z powrotem, przytwierdź gwoźdźmi. Gnijesz każdego dnia. Ukrywasz to pod cienką obrożą; nikt nie widzi. Wszyscy chcą być ślepi, kiedy chodzi o potwora. Koniec. Ni...