Kızlar balo için hazırlanıyordu..Heyecan yoktu aslında hicbirinde..Çünkü ne zaman eğlence olsa başlarına bir şey geliyordu..Bu baloya da okulun son balosu olduğu için katılacaklardı..Merali de ikna ettiler..Songullerin evinde hazırlık yapacaklardı..Songül ve güneyde misafir olarak o baloda olacaklardı..Güney de hazırlık için serkanlara gitti..
Songül:Kızlar yine abartmayın tamam mı,bir ruj bir kalem yeter
Meral:Ayy canısı tamam bizde heyecanlı değiliz ama bir rujla kalem ne ya
Cemre:Aynen Songül,itiraz etme sen de makyaj yapacaksın bugün
Songül:Tamam ulan tamam,yapalım anasını satayım,susmayacaksınız
Balo hazırlığı tamamdı..Serkan ve Güney kızları almak için eve geldi..Zehranın zoruyla sedefte o balo da misafir olacaktı..Hep birlikte balonun yapılacağı salona gittiler..
Sadece öğrenciler vardı salonda..Onların gecesiydi çünkü..Ilk dans müziği başladığında serkan cemreyi dansa kaldırmak istedi..Cemre de istemiyorum diyerek reddetti..Songül ve Güney dans ediyordu..Mert ve meralde..Serkanda sınıf arkadaşlarının yanına gitti..Kızların olduğu masada kalmak istememişti..
Zehra:Valla güney gibisini bulmak zor..Bakın hepiniz sap gibi kaldınız..Güney kaptı Songülü,evlendiler..
Kader:Sedef sen niye çok konuşuyorsun ya? Hem bak merale o da sap gibi değil..Her şey sırayla sen kendine baksana sevgilin var mı sanki senin?
Sedef:Ee meral senin eskinle çıkıyor kızım..Yakında mert onu da bırakır artık cemreye mi teklif eder eylüle mi bilemem
Sedef öyle söyleyince cemre başını öne eğer..Haklıydı sedef...Mert kaderin eski sevgilisiydi..Sonra songulden hoşlanmıştı suan meralle sevgiliydi..Düşündü..Serkan da eylülün eski sevgilisiydi..Şimdi Serkanın teklifini kabul ederse dışarıdan cemre de meral gibi görünecekti..Belki serkan bir gün onu da bırakacak kadere teklif edecekti..Böyle kardeşlik olur muydu?Kardeşinin eski sevgilisiyle çıkmak dışarıdan hiçte hoş görünmüyordu...Belki de sedef hayatında ilk defa doğru bir şey söylemişti..
Eylül kaderle sohbet edip eğleniyordu.Cemrede yanlarındaydı ama düşünmekten sessiz kalmıştı..Sedefte etrafında olup biteni gözlemliyordu...
Yan sınıftaki barış Eylülle dans etmek istiyordu..Zaten eylül okula ilk geldiğinden beri beğeniyordu eylülü..Ama arada serkan vardı..şimdi o da olmadığına göre eylüle yaklaşmanın tam zamanıydı..Eylülün yanına gitti..Dans için teklif etti..Eylül şaşırmıştı..Kadere baktı..Kader kabul et anlamında başını salladı..Eylülde kabul edip barışla birlikte dans eden kalabalığın arasına karıştı..
Eylülün barışla dans ettiğini gören serkan önce şaşırdı..sonra sadece oraya baktı..suan Eylülle o değil de bir başkası dans ediyordu..Ama yapacak bir şey yoktu..Cemreye teklif etmişti ve cemre birkaç gün önce ona en yakın zamanda sana cevap vereceğim demişti gülerek..Serkan da mutlu olmuştu..Cemreye karşı eski duyguları olmasa da onunla yeni bir yola çıkacağına inanıyordu..
Müzik bitince dans edenler masalarına döndü.Barışta eylüle onu kırmadığı için teşekkür etti.Arkadaşlarının yanına döndü..Eylülde barışa gülümsemisti..
Mezuniyet pastası da kesilince herkes kendi arkadaş grubuyla eğleniyordu..Cemre masadan kalkıp sahneye çıktı..İşte o an gelmişti..Serkana cevap verecekti..Aşk mıydı? Kardeşlik miydi? Hangisini kaybedecekti hayatının en büyük kararını verecekti belki de..Serkan cemrenin sahneye çıktığını görünce heyecanlandı..