32.Bölüm -yanlış anlaşılan

318 33 14
                                    


Birkaç gün geçmişti..Eylül Egeyle çalışıyordu..Serkan da ajanstaydı tabi..Okullar açıldığında okullarda tiyatro gösterileri yapacaklardı..Serkan eylülün sürekli egeyle takılmasına sinir oluyordu ama hiçbir şey söylemiyordu..eylülde serkanda Her şey normalmis gibi davranıyorlardı..

Meral ve mert istanbula dönmüştü..Güney ve songül eylülün aldığı evle uğraşıyordu son günlerde..Güney de Songülde eylule defalarca teşekkür etmişlerdi..En kısa zamanda eve yerleseceklerdi..

Cemre nasıl söyleyeceğini düşünüyordu..Böyle bir şey nasıl anlatılırdı bilmiyordu..Kimseyle paylaşamıyordu bu durumu..

Barış Eylülle konuşmak için şirkete gitti..Eylül de işi bitene kadar barışı şirkette misafir etti..İş bitince barışla birlikte cafeye gitti..

Barış:Nasılsın eylül..Daha önce sordum ama olsun

Eylül:Iyiyim barış şu aralar çok yoğunum..Yoruluyorum biraz..sen nasılsın

Barış:Iyiyim bende..Özlemişim seninle vakit geçirmeyi

Eylül:Barış..

Barış:Merak etme arkadaşça..

Eylül:İyiyiz değil mi? Küs değiliz..

Barış:İyiyiz merak etme..Senin gibi birine küsebilir miyim..Senin gibi birini tanıdığım için şanslıyım..

Eylül:Bende öyle..sen benim için değerlisin..

Barış:Sende benim için öylesin..Kaybetmeyelim birbirimizi tamam mı..

Eylül:Öyle bir şey olmayacak..Ben senin yanındayım her zaman

Barış:Bende öyle..Aslında benim sana bir şey söylemem gerekiyor eylül..

Eylül:Tabi..bir sorun mu var

Barış;Hayır Hayır merak etme..ben şey diyecektim..Kader..Kader nasıl biri?

Eylül:Yoksa..

Barış:Biliyorum yaptığım çok kötü bir şey..sonuçta bende Serkanın konumunda oluyorum ama..

Eylül:Hayır barış öyle bir şey yok..Biz seninle arkadaşız..Sakın Öyle düşünme..Ben arkadaşımın da kardesimin de mutlu olmasını isterim..

Barış:Emin misin? Yani sana karşı duygularımın olduğunu söylemiştin sonuçta..

Eylül:Sen bana karşı bir şeyler hissetseydin suan karşıma geçip bunları soylemezdin..Sen sadece hoşlandığını sandın..Ama anladığım kadarıyla kaderi seviyorsun

Barış;nereden anladın?

Eylül:Kaderin adını söylerken bile utanıyorsun..Gözlerin parlıyor..Benimle vakit geçirirken arkadaş gibiydik hatırlasana denize gittiğimiz günü..

Barış:Ben önce seninle konuşmak istedim..

Eylül:Beni önemsiyorsun bende seni öyle..Sen benim arkadaşımsın barış..Merak etme ben sizin yanınızdayım..Ama kardeşimi üzme olur mu..Kader çok yaralı..

Barış:Merak etme..Çok sağol eylül..

Eylül:Demek yeni enişte..Sevdim bunu

Barış:Dalga geçme

Eylül:Tamam tamam..

Eylül ve barış samimiydi..gerçekten arkadaş olarak birbirlerinin yanında olacaklardı..Tabi görüntülerinin çekildiğinden habersizlerdi..

Songül ve güney işlerini bitirmişti..Birkaç güne aldıkları esyalarda eve gelecekti..Güney serkana,songül de kızlara gitti..Evde kader ve cemre vardı..Cemre Caner ve eylülün kardeş olduğunu kızlara anlatmaya karar verdi..

Cemre:kızlar benim size bir şey söylemem gerekiyor..

Songül:Ne oldu cemre kötü bir şey mi..

Cemre:değil ama önemli..

Kader:anlat seni dinliyoruz..

Cemre her şeyi anlattı..

Songül:İnanmıyorum cemre doğru mu bu

Cemre:evet..Feride hanım araştırmış..Kızlar ne yapacağım biri sevgilim diğeri kardeşim..

Kader:Anlatacaksın tabiki cemre..Mesude teyze bu yüzden kolaylıkla eylülü yetimhaneye bırakmış demekki..Ya bu kız boşu boşuna kemalle uğraştı..

Songül:gerçek aileleri peki?

Cemre:Onlar hakkında bir şey söylemedi feride hanım...Kızlar önce kime söylemeliyim?

Kader:Canere söyle..Eylül çok kötü olur..kaldıramaz..canere söylediğin zaman oturur hep birlikte eylüle nasıl söyleyeceğimizi konuşuruz

Songül:Bencede öyle yapalım..

Ertesi gün eylül ve barışın görüntüleri magazine düşmüştü..Zaten reklam filminin yayınlanmasından sonra magazinde eylül ve serkan konusuluyordu..

"Ünlü markanın mankeni sevgilisiyle görüntülendi.."

Haberi gören kader olmuştu.eylül ve barışı kıskandı..Barışı seviyordu..Ama barışın eylülü sevdigini biliyordu..kahvaltıya oturduklarında kader sinirliydi..

Cemre:kader iyi misin sen

Kader:Iyiyim

Songül:Emin misin?

Kader:Evet..

Eylül:Kader bugün bir şeyler yapalım mı beraber? Çalışmıyorum

Kader;istemiyorum Eylül.Sen git sevgilinle-

Eylül:Ne sevgilisi kader ne diyorsun?

Kader:tüm türkiye biliyor Eylül magazindesin yine

Cemre:Kader ne diyorsun?

Kader:Barışla çıkıyormus..ama bize söylemedi..Ama haklı hepimizin birbirimize söylemedigi o kadar çok sey var ki..mesela biz eylülün evlatlık olduğunu canerle kardeş olduğunu biliyoruz ama eylül bilmiyor..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin