Herkes serkana bakarken eylülün umrunda değildi..Şaşırmıştı tabi ama daha önce de serkan partiye onunla değil cemreyle gitmisti,ona teklif etmisti..Onun için üzülmedi..En azından yanındaki kızı tanımıyordu bu kez..Arkadaşlarını masada bırakıp işle ilgilenmeye başladı..Sonuçta bu gece onların içinde olduğu işle ilgiliydi..
Serkan yanındaki kızla masaya geldi..
Serkan:selam..
Güney:Serkan?
Serkan:aa şey sizinle tanıştırmam gereken biri var,kız arkadaşım özge..
Serkan özgeyi tek tek herkesle tanıştırdı..Kimse memnun değildi tabi bu durumdan..Özgenin yanında bir şey de söyleyemediler..Serkan özgeyi masaya bırakıp işine bakmaya gitti..Güneyde peşinden..
Güney:Serkan dur..
Serkan:efendim ne oldu
Güney:Ne demek ne oldu? Bu ne oğlum? Ne yapıyorsun sen?
Serkan:Ne yaptım yine?
Güney:bu kız kim?
Serkan:Söyledim ya kız arkadaşım diye
Güney:Lan sen 3 gün önce eylüle evlenme teklifi etmedin mi? Şimdi koluna başka bir kızı takmışsın..Bu kız senin teklifini koluna cemreyi takıp geldiğin için kabul etmedi ne çabuk unuttun..
Serkan:teklif ettim kabul etmedi
Güney:Ne yani unuttun eylülü öyle mi..
Serkan:unutmadım..
Güney:özge peki
Serkan:onu sevmiyorum..Ama bundan sonra böyle..Ardından üzülmeyeceğim insanları alıyorum hayatıma..sende karışma..hadi karının yanına git..
Gecenin sonunda herkes evine dağıldı..Serkanın yaptığı şeyden sonra herkesi şaşırtan eylülün tepki vermemesiydi..Eve gittiklerinde duş alıp salonda toplandılar..Eylül kızlar salona geldiğinde mutfaktaydı..Elinde çikolatalar ve kolayla geldi..
Eylül:Aa kızlar sormadım ama kola ister misiniz size de getirebilirim
Cemre:Eylül ne kolası otur şuraya
Eylül:ne oluyor niye öyle bakıyorsunuz bana
Kader:Ne demek ne oluyor sen iyi misin?
Eylül:iyiyim..Kızlar ilk işimin partisinden geldim neden iyi olmayacam? Çok mutluyum..herkes çok beğenmiş çekimi ya
Songül:Delirdin mi kızım sen? Yani benimki de soru aslında delirmesen neden böyle olacaksın ki
Eylül:Delirmedim kızlar içimi daralttınız
Meral:Eylül hiç mi üzülmedin Serkanın yanındaki kızı görünce?
Eylül:Hayır üzülmedim..Kızlar ben Serkanın kolunda başkalarını görmeye alışkınım neden şaşırdınız anlamadım ki
Cemre:Eylül..beni affettigini sanıyordum..
Eylül:Cemre ben seni zaten affettim..yanlış anlama..Serkanın kolunda o gün sen değil başkası da olabilirdi..ki bugün gördük bunu..Evlenme teklifi ettikten 3 gün sonra kolunda başkasıyla geldi..Neyse..kapatın bu konuyu..Aa songül bak bu senin..
Songül:Bu anahtar ne be?
Eylül:Sizin evin anahtarı..
Songül:Ne evi Eylül ne diyorsun?
Eylül:Güneyle barıştınız..Ama selin hanım yüzünden eviniz yok..Reklam filminden gelen maaşımla sizin için ev aldım..Tapusu yok suan onu siz haledeceksiniz ama ev sizin
Songül:Eylül sacmalama kabul edemem ben bunu
Eylül:Songül sen sacmalama.biz kardeşiz..Ben buraya gelirken ne dedim size..hepimiz için bu hayatı seçiyorum demedim mi..İlk işimden aldığım parayla da size ev aldım..Merak etme artık paramız var ve hepimizin parası bu.
Güney,mert ve serkanda Serkanın evinde oturuyordu..Mertte güneyde serkana çok kızgındı..
Güney:Yaptığın hataların farkında olduğunu sanmıştım
Serkan:farkındaydım güney..çabaladım ama gördünüz sizde..Bundan sonra kimseye bağlanmak yok abi..bitti..
Mert:Çok uzuleceksin serkan..ama çok geç olacak..
Sabah Eylülü ajanstan hocası çağırdı..Eylül merak etmişti..Hazırlanıp çıktı..Hocasının yanına geldiğinde yanında biri vardı..Eylül çıkmak istedi odadan ama hocası esra çağırdı..
Eylül:Hocam sonra gelirim ben
Esra:eylül gel..Seni biriyle tanıştıracağım
Eylül:Aa Ege..
Esra:Siz tanışıyor musunuz?
Ege:Hocam dediğiniz eylülün bu eylül olduğunu bilseydim..
Esra:Nereden tanışıyorsunuz siz?
Eylül:aynı sınıftayız hocam..Ege senin burada ne işin var..
Esra:ege yeni öğrencimiz eylül..O da senin gibi kendisini geliştirmek istemiş..Bende senden bahsettim çok başarılı olduğunu söyledim..Ama tanışıyormussunuz çok sevindim..yakında okullarda tiyatro gosterilerimiz olacak beraber ona hazırlanacaksınız..size güveniyorum..