3.Bölüm

498 41 28
                                    

Kızlar da dahil olmak üzere oradaki herkes sahneye çıkan cemreyi görünce şaşırdı..Cemre ise çoktan eline mikrofonu almış,konuşmaya başlamıştı..

"Özür dilerim..biraz vaktinizi almak zorundayım..Ama bunu şimdi yapmazsan bir daha cesaret edemeyebilirim..Beni birçoğunuz tanıyorsunuz..Yani eski hayatımdan..Hatta çoğunuz da bu yüzden nefret ediyorsunuzdur benden..Haklısınız da sanırım..Ben o zamanlar çok kötü biriydim..Neyse..Ilk zamanlar yani annemle babamı kaybettiğim ilk zamanlar aile dostlarımız,akrabalarım beni istememisti,sırtlarını dönmüşlerdi bana..sırtını dönmeyen tek kişi vardı..O da sınıf arkadaşım,çocukluk arkadaşım serkan..Zamanla onun ilgisi hoşlantıya dönüşmüştü..Ama bilmediğim bir şey vardı..Serkan başka bir kıza aşık olmuştu..Öyle böyle değil..sevdiği kız için evi terk edip onunla ev tutacak kadar,ona evlenme teklifi edip onunla kaçacak kadar aşık olmuştu bir kıza..O kız da yurda gittigimde bana sahip çıkan simdilerde dört kız kardeşim olan kızların icindeydi..Tüm cevrem bana sırt çevirdiğinde onlar kollarını açmıştı bana..Geri çekildim..Zaten aşık olmadığımı anlamıştım..Tabi o kızla ufak bir tartışmamız olmuştu..Sonra biz okula gitmiştik o yurt odasında hasta yatıyordu..Biz o gün bir söz vermiştik aramıza hiçbir erkek giremez diye..Sonra serkanla büyük bir aşk yaşadılar..Hala da aşıklar ama farkında değiller..Bir kıskançlık uğruna bitmişti iliskileri..sonra benim kardesimin başına gelmeyen kalmamıştı..Bende çocukluk arkadaşımın yanında olmuştum bu sürede..Yanlış yapmışım..Birbirimizden hoşlandığımızı sandık..Hatta serkan bana teklif etti..Yangından önce..Teklif ettiği akşam eylüle anlattım bunu..Bağırıp çağırması gerekiyordu değil mi yapmadı..Sarıldı..mutlu olun dedi..Benim kardeşim o ilk başta verdiğimiz sözü tutup sevdiği çocuğu bana kendi elleriyle verdi..Hastaneden çıktıktan sonra serkanla vakit geçirdik biz..Suan teklifinin cevabını bekliyor karşımda..Heyecanlı biliyorum..Ama ben herkesin içinde hayır diyorum..Ben aşkım için kardeşimi bırakamam..Ona ihanet edemem..Bizim aramıza hiçbir erkek giremez..Neyse çok teşekkür ederim..Bunları bu gece burada söylemeseydim baska bir gün cesaret edemezdim..Belki de hata yapıp teklifi ederdim..Bu gece söylediğim hiçbir şey için pişman değilim..Belki onlar bir daha sevgili olmayacaklar ama ben kardesimin yanında olacağım.."

Cemre sahneden çıkıp eylülün yanına gitti..Sımsıkı sarıldı ona..Eylül de cemreye..Kızlar cemrenin yaptığı şeye şaşırmışlardı..Özellikle kader ve meral..çünkü en başından beri her şeyi bilen onlardı,karşı çıkan da..Bu gece daha iyi anladılar,aralarına hiçkimse giremezdi..

Serkan cemrenin teklifi kabul edeceğini düşünmüştü..Böyle bir şey beklemiyordu..Tüm okula rezil olmuştu cemre yüzünden..Şimdi herkesin gözünde çok yakın iki arkadaşın hatta kardeşin aralarına giren adam gibi görünüyordu..Salondan çıktı..Cemreye duyduğu aşk değildi bunu anladı eğer aşk olsaydı cemrenin yaptığından sonra canı yanardı..Suan canı yanmıyordu..sadece öfke ve nefret vardı..

Parti de bitmisti zaten..Güney kızları da alarak çıktı salondan..Birkaç gün önce Songülle konuşmuşlardı..bir şey yapacaklardı kızlar için..Kızlar yurtta olanlardan sonra kötüydü..Belli etmeselerde psikolojileri bozulmuştu..Uyuyamıyorlardı..
Kızları eve bırakıp çıktı..Songülde zehra ve sedefi komşularına gönderdi..Bu akşam kocasıyla ve kardeşleriyle baş başa olacaktı..Güney de pasta,kola,cips falan alıp eve gelecekti..Songül merali de çağırmıştı ama meral gelemeyecegini söyleyerek mertle çıkmıştı salondan..Mert merali eve bıraktıktan sonra taksiye binip döndü..Meral eve girecekti..Ama hiç tanımadığı bir ses onu durdurdu..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin