16.Bölüm-ilik nakli

334 32 11
                                    

Eylül doktorla konustuktan sonra serkan ve merte haber verir..Bir cafede buluşurlar..İlik verebileceğini söyler..Ikisi de çok sevinir..Geriye sadece merale hastalığını söylemek kalmıştı..En zoru da buydu zaten..Mert merali cafeye çağırdı..Karşısında eylülü gören meral yine şaşırdı..Eylül ona bir gün sonra geleceğini söylemişti telefonda..

Meral:yaa inanmıyorum! Eylül..Ya ama sen yarın geleceğini söyledin

Eylül:Sürpriz yapmak istedim canısı..Hoşgeldin

Meral:asıl sen hoşgeldin

Eylül merali biraz zayıflamış görmüştü..Üstelik rengi de solgundu..Üzülmüştü..ama her şey yoluna girecekti..Emindi buna..

Mert:aşkım diyorum ki misafirimizle zaman gecirelim ne dersin

Meral:olur..Hem ne zamandır evden çıkmıyordum bende

Serkan:aynen nereye gidiyoruz o zaman

O sırada Serkanın telefonu çaldı..Eylüle ulaşamayanlar Serkanı aramaya karar vermişti..Serkanın eylülün işten ayrılığından haberi yoktu..Arayan kişi güneydi..

Serkan:efendim

Güney:Eylül seninle mi? Ona ulaşamıyoruz.İşten ayrılmış

Serkan:işten mi ayrılmış..Off.Eylül istanbulda.Ama işten ayrıldığını bilmiyordum

Güney:Ne işler çeviriyorsunuz siz.

Serkan:çok mu umrunuzda ? Kızı evdne kovmuslar.

Güney:Onların arasındaki meseleye karışma.Sen ne olduğunu söyle

Serkan:işim var güney.

Serkan bir an söylemek istedi ama yapamadı..Eylül ve meral ameliyattayken kızların haberi olmalıydı ama nasıl söyleyecekti bilmiyordu..

1 hafta sonra..

Merale her şeyi anlattılar..meral yıkılmıştı..iyilesmeyecegine inandı..yaptıklarımın cezası bu dedi..En büyük destekcisi de Eylüldü..Biraz parası vardı eylülün..Meralle tek olmak için otelde kaldılar..Hem rahat rahat dinlenecekti meral..

Meral odada uyurken Eylül kararsız kaldı..Söylemeli miydi her şeyi ? Sonra vazgeçti..ne tepki verirler artık bilmiyordu..Ama bir kez arayıp seslerini duymak istedi..Kendi hayatı tehlikedeydi çünkü..Meral uyurken otelin lobisine gitti..Cemreyi aradı..

Cemre:Eylül! Sonunda açtın şu telefonu! Neredesin sen! Neden gittin! Neden bıraktın işini!

Eylül:cemre dur sakin ol..gelecem tekrar..Izin istedim sorun çıkardılar bende ayrıldım oradan..Yeni iş bulurum gelince..Tabi gelebilirsem..

Cemre:ne demek bu?

Eylül:Boşver..nasılsınız cemre? Kızlar nasıl ? Güney nasıl?

Cemre:Iyiler..Asıl sen nasılsın Eylül..

Eylül:beni boşver..Cemre..

Cemre:efendim?

Eylül:bana bir şey olursa..merali affedin olur mu..Onun size ihtiyacı var..Onun yanında olun..tamam mert var ama

Cemre:Eylül bana bir şey olursa ne demek? Neredesin sen

Eylül:Sen söylediğimi yap..onu affedin tamam mı..sizi çok seviyorum

Eylül daha fazla konuşamadı..Telefonu kapatıp odaya gitti..O da uyudu..12 saat sonra ameliyat olacaklardı..

Serkan daha fazla dayanamadı..Eylülün durumunda habersizdi ama meralin durumunu biliyordu..Haber vermek istedi..Güneyi aradı..Meralin durumunu anlattı..Gerisi onlara kalmıştı..Gelip gelmemek onların kararıydı..Sabah erkenden mertle birlikte Eylül ve Meralin yanına gittiler..Eylülde meralde çok kötüydü..Meral ölmekten korkuyordu..Eylül merale bir şey olmasından..kendisi umrunda değildi..Hastaneye gittiler..

Serkan:hazır mısınız kızlar

Meral:Ölüme hazırlık sanırım benimkisi

Mert:Aşkım nasıl konuşuyorsun öyle..Bak hiçbir şey olmayacak tamam mı?

Eylül:Vedalasalım mı artık

Serkan:Bu ne demek eylül? Sen de mi başladın?

Meral:Eylül..Bunu yapmak zorunda değilsin..Olmayalım bu ameliyatı..Bırak yaşadığım yere kadar yaşayalım

Eylül:Meral..Ben senin için canımı veririm..Unutma bunu tamam mı..Bu ameliyata giriyoruz..Hadi...

El ele ameliyathaneye girdiler..Diğerleri de her şeyi öğrenmişti..Akşam otobüse binip istanbula geldiler..Hangi hastane olduğunu biliyorlardı..Serkan ve mertin yanına geldiler..Vedalasamadan ayrılmışlardı meral ve eylülden..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin