Multi:Barış
Serkan geri dönüp gitmek istedi..beklemiyordu böyle bir şeyi..Baloda dans ederken görmüştü onları ama arkadaşça bir dans olduğunu düşünmüştü..Olabilir miydi böyle bir şey? Eylül ve barış sevgili olabilir miydi?
Eylül Serkanı görmüştü..Doğal davranmaya karar verdi..Hiçbir şey olmamış gibi konusacaktı serkanla..Zaten onlar arkadaş kalma kararı almamışlar mıydı?
Eylül:Serkan!
Serkan:Merhaba Eylül..
Eylül:Merhaba..Naber?
Serkan:Iyi sen
Eylül:iyiyim bende sağol..
Barış:Nasılsın serkan
Serkan:iyiyim barış sen?
Barış:iyiyim bende sağol
Eylül:Uğramıyordun uzun zamandır.Bir şey mi oldu?
Serkan:şey için gelmiştim ben sonuçlar açıklandı ya sizi merak ettim
Eylül:İyi yaptın..Bizde barışla baktık..Gel istersen sende..kızları bilmiyorum bende onları merak ediyorum
Serkan:Tamam olur..
Hep birlikte eve girdiler..eylülde evin anahtarı vardı..eylülün barış ve serkanla geldiğini gören evdekiler şaşırdı..Cemre Serkanı görmeyi beklemiyordu..Ama onunda hiçbir şey olmamış gibi davranması gerekiyordu..
Songül:Hosgeldiniz
Eylül:Barışla geldim ama biz çıkıyoruz birazdan
Songül:Eylül,yapma kardeşim ne olursun
Eylül:Ben bir şey yapmıyorum songül..Iki haftadır konusmayan sizsiniz.Neyse önemi yok zaten.Ben gidiyorum
Güney:nereye gidiyorsun eylül? Sacmalama..Burası senin evin
Eylül:Sağol güney gercekten evinizi açtınız..Barış sen burada bekle beni,eşyalarımı hazırlayıp geliyorum
Barış:Tamam Eylül buradayım ben
Eylül,Songülün tahmin ettiğinden daha fazla kırılmıştı..Hemen eylülün peşinden gitti..Olanlardan habersiz serkanda öylece bakıyordu..
Serkan:sorun ne ne oluyor?
Kader:Bosversene sen..niye geldin?
Serkan:Ne oluyor kader ? Bu tavrın ne?
Kader:Sanane..
Güney:Kader,tamam..Cemre kaderi alıp mutfağa git sen..Daha fazla gerginlik olmasın..
Cemre ve kader mutfağa geçer..Her şeyi açıklamakta güneye kalmıştı..
Serkan:sen anlatmayacak mısın Güney?
Güney;Bir dakika serkan..Önce barışla konuşmam lazım..Barış ? Eylül neredeydi ve sana ne anlattı?
Barış:Biz Eylulle karşılaştık..Kardeşlerine gitmis..Sonuçların açıklandığından da haberi yoktu..Karşılaşınca cafeye gittik..sonucuna baktı..Izmiri kazanmış,zaten tek tercihiymis..Bana sadece iş teklifi aldığını ve okul açılana kadar çalışacağını anlattı..
Güney:Anladım teşekkür ederim..Ee sen nereyi kazandın?
Barış:Bende izmir..Edebiyat öğretmenliği..
Güney:Tebrik ederim..
Serkan:bir dakika ya ? Güney! Eylül izmire nasıl gider! Tek başına!
Güney:Tek değil..Biz de gidiyoruz..Cemre,Kader ve ben de izmiri yazdık ve gidiyoruz..
Serkan:nasıl ya..Hani hepimiz aynı sehirde okuyacaktık..Ne demek oluyor bu? Neden bana söylemediniz?
Güney:Eylül ve kader önce tercih yapmış..Bunu sonradan öğrendik.Bizde sürpriz yapıp tercihimizi değiştirdik eylülün haberi yok daha.Tabi songül ve cemreyle ortak kararımız vardı.Sen bunu bilmeyecektin.Özellikle Songülün tercihi bu yöndeydi..Karımı dinlemek zorundayım değil mi? Hem böylesi daha iyi oldu
Serkan:öyle mi güney..Sen benim-
Güney:Ben senin eylülü sevdigini bilmiyorum serkan.Kimi sevdigini sen bile bilmezken ben nasıl bileceğim? Bence sen artık cemreden de eylülden de uzak dur..Herkes hayatına bakıyor çünkü sende bak..Sen bir zamanlar eylülü değil de cemreyi tercih etmiştin şimdi cemre de seni değil kardesini tercih ediyor..
Serkan:Ben artık hiçbir şey söylemiyorum..
Serkan kapıyı çarpıp çıktı evden..Kızdığı onlar değil kendisiydi aslında..Onun yüzünden olmuştu bunlar..Eylüle ulaşması imkansızdı artık..Eylülün umrunda değildi..Ne yapsa ne söylese haklıydı eylül..Üstelik artık yanında kendisi değil Barış vardı..
Eylül eşyalarını toplamıştı..Bilet almıştı izmire erken gidip çalışmaya baslayacaktı..Ilk fırsatta borcu kapatacaktı..Güney ve cemrenin izmiri yazdığını öğrenince sevinmişti eylül..Songül gitme hep birlikte gidelim dese de ikna edememişti eylülü..Eylül evdekilerle vedalaştı..Zaten 1 ay içinde onlarda gelecekti izmire..Eylülü otogara barış bırakacaktı..Otogara geldiklerinde yanlarında bir araba durdu..Iki kişi eylülün kolundan tutup zorla arabaya bindirdi..Barışın eline de bir not verildi..