15.Bölüm -tartışma

291 32 17
                                    


Öğlene doğru serkan eylülü havaalanına bıraktı..Eylülden ayrılmak zordu..Tek tesellisi haftaya tekrar gelecek olmasıydı..Eylül eve gittiğinde Songül ve güney de oradaydı..Hepsi sinirliydi..Eylülün sosyal medyadaki fotoğraftan haberi yoktu..

Eylül:Size de merhaba

Songül:hoşgeldin!

Eylül:Ne oluyor bu hal ne?

Songül:Sana sormalı onu!

Eylül:Gerçekten anlamıyorum ne oluyor

Kader:Nasıl onunla aynı ortamda olursun eylül! Kardeslerini görmek bahaneydi değil mi!

Cemre:Bahaneydi tabi! fotoğrafta ne kadar mutlular görmedin mi!

Eylül:Meral mi atmış?

Songül:Kızım sen delirdin mi! O kız yüzünden ölüyordun! O kız yüzünden Kaçırıldın sen! Nasıl onunla aynı masada olursun!

Eylül:O da oradaydı..Feride hanımlarda kalıyormuş

Güney:Aynı masadasın Eylül! Serkan da yanında! El elesiniz üstelik! Meral de mutlu tabi!

Eylül:Orada mutlu olan tek kişi meral! Görmüyor musunuz! Hangimiz gülüyoruz orada!

Cemre:bu mu yani açıklaman! Kusura bakma da eylül ihanet edenin yanındasın sen ! Bizim yanımızda işin yok! Biz senin için buraya gelirken

Eylül:Kovuyor musunuz beni!

Kader:Hayatımı çaldı Meral! Sen de onun yanında olduğuna göre

Eylül:Tamam daha fazla konuşmayın! Ben anladım anlayacağımı! Bir iki eşya mı alıp giderim!

Eylül meralin durumunu söyleyemedi..Sonuçlar çıkana kadar izmirde olacaktı..Kızlarla da tartışmıştı..Uygun bir otele gidip yerleşti..Bir süre bu şekilde idare edecekti..Meral için..

Serkan eylülü merak etmisti..Gidince haber ver dediginde tamam demişti Eylül..Ama saatler gecmesine rağmen haber vermemisti..Aramak istedi..Telefonu eline alıp aradı..

Eylül:Efendim serkan

Serkan:haber vermedin Eylül..Merak ettim seni

Eylül:Unutmusum kusura bakma

Serkan:Neyse iyisin ya önemli değil..Evdesin değil mi?

Eylül:Evde değilim serkan..Meral fotoğraf paylaşmış kızlar görünce tartıştık..Otele geldim

Serkan:Nasıl ya! Bu kadar sildiler mi merali

Eylül:Silmistik..Yaptıklarını kabullenemedik çünkü..Söyleyemedim de

Serkan:gelmemi ister misin yanına?

Eylül:Hayır gerek yok.Sadece meral için yan yanayız serkan..Başka bir şey düşünme

Serkan:Eylül..

Eylül:Tartışmak istemiyorum..görüşürüz

Aradan 1 hafta geçti..Eylül ve kızlar konusmuyordu..Cemre ve Eylül iş yerinde karşılaşıyorlardı..Birkaç kez cemre konuşmak istedi ama yapamadı..Eylülde zaten çok mutsuzdu..Cekimlerde zorlanıyordu..Herkes farkındaydı zaten..Eylülün fotoğraflarını çeken Caner cemreyle yakın arkadaş olduğunu biliyordu..Cemreyle konuşmak istedi..

Caner:Cemre konuşabilir miyiz biraz

Cemre:Efendim caner?

Caner:ya eylülün neyi var? Çekimler zor oluyor kaç gündür çok mutsuz

Cemre:biz konuşmuyoruz Eylülle..Aramız açık bilmiyorum

Caner:nasıl ya siz aynı evde kalmıyor musunuz?

Cemre:Öyleydi..tartışınca gitti Eylül..Aslında merak ediyorum nerede kaldığını..öğrenebilir misin?

Caner:Eylülle konuş diyorsun yani

Cemre:Aynen..

Caner:Tamam o iş bende..Merak etme..Bekle beni çekim başlamadan öğrenip geliyorum

Caner eylülü sormak için danışmaya gittiginde Eylülün işten ayrıldığını öğrenir..şaşırmıştı..eylül çok başarılıydı neden işten ayrılmıştı ki? Hemen cemreye gidip söyledi..Cemrenin aklına takılmıştı..Kaderi aradı..Olanları söyledi..Kader küs olmasına rağmen eylülü aradı ama kapalıydı telefonu.
Songüle gidip her şeyi anlattı..

Songül:Acaba biz çok mu üstüne gittik bu kızın kader

Kader:bilmiyorum Songül,istanbula gitmeden önce de tuhaftı Eylül..Bir şey mi oldu acaba?

Songül:Barışla demiştin o gün..Barış mı bir şey yaptı ki?

Kader;bilmiyorum ya bilmiyorum nerede bu kız

Sonuçlar çıkmıştı..hiç kimsenin sonucu uygun değildi..sadece eylülün sonucu kalmıştı çünkü en geç o vermişti kanı..Hastaneden haber gelince hemen hazırlanıp iş yerine gitti..Izin alacaktı..Ama izin de sorun çıkacağını anlayınca kimsenin lafını cekemem diye işten ayrıldı meralin hayatından önemli değildi sonuçta..geri döndüğünde başka bir iş bulabilirdi..ucaktan iner inmez hastaneye gitti..Merale ilik verebilirdi yani uyuyordu ama bir sorun vardı eylülün kan değerleri düşüktü..Doktor hayatını tehlikeye atamam dedi..

Bu bir ihtimaldi..Öyle olmasa bile meralin hayatı söz konusuydu..Doktoru ikna etti..En kısa zamanda merale durumu anlatacaklardı..Bu durum da eylül ve doktor arasında gizli kalacaktı..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin