18.Bölüm -misafir

360 37 17
                                    

Eylül uyanıyordu..Bunu farkeden de doktordan zorla izin alıp yanına giden meral oldu..Eylülle konuşurken eylülün elini sıktığını farketti doktoru çağırdı..Doktor da eylülü kontrol edip çıktı..

Meral:uyandı değil mi kardeşim uyandı

Ayhan:Valla ben sizin gibi inatçı kızlar görmedim meral..Evet eylül uyandı..Ama..

Mert:Kötü bir şey mi ayhan amca?

Ayhan:Şüpheleniyorum...test yapacağız..dönem dönem bayılmaları olabilir.ilaç kullanması gerekiyor..kan ilacı..

Meral:İyi olsun da..Ne yapılacaksa yapılsın

Ayhan:Ikinizde iyi olacaksınız meral merak etme

Meral:Yanına girebilir miyim?

Ayhan:Evet ama önce normal odaya alınsın..girersiniz..

1 ay sonra..

Aradan geçen bir ayda her şey normale dönmüştü..Kızlar merali,meral ve eylül de kızları affetmisti..Hastaneden çıktıktan sonra birkaç gün içinde izmire dönmek zorunda kaldılar..Meral,serkan ve mert istanbulda kalmıştı..Meral ve mert ilk sene burada idare edecekti..Sonra da izmire geçiş yapacaklardı..Serkanın da öyle bir planı vardı ama kimseye söylemiyordu..Önce her şeyi yoluna koyacak sonra söyleyecekti..Kızlar Eylüle çok dikkat ediyordu..Defalarca da özür dilemişlerdi..Eylül affettim dese de..Özellikle kader eylülün üstüne çok gidiyordu..Merali de her gün arıyorlardı..Sıkı giyin,sağlıklı beslen diye..Meral ilk sene üniversitenin yurdunda kalacaktı sonra zaten kızların yanına gidecekti..

Serkanda her gün eylülü arıyordu..Onun için endiseleniyordu..Onunla eskisi gibi olmak istiyordu..Ama Eylül gitmeden önce ona güvenemedigini söylemişti..O da sadece haklısın diyebilmisti..

Eylül iş yerinden tekrar çağrıldı..Caner olanları öğrenmişti ve sirketle konuşmuştu...Böylelikle eylülü tekrar çağırdılar..Diğerleri de çalışmaya devam ediyordu..

Meral de çalışacam diye tutturmustu..Sürekli merte söylüyordu..Mertte kızlara söyledi bunu..Eylül de merali aradı..Meralden tek istedikleri bir süre kendisine dikkat etmesiydi..Kazandıkları para herkese yeterdi..Serkanda iş buldu..Bir cafede akşamları söylüyordu..para biriktirerekti..Eylülün yanına gidene kadar para biriktirip onunla bir gelecek kurma hayali vardı..Her gün eylüle mesaj atıyordu..Ona yaklaşmak için elinden geleni yapacaktı..

Barış eylülün başına gelenleri öğrenmişti..Birkaç defa görüştüler..Eylül ona yaklaşana kadar ısrar etmeyecekti..Tabi bu geçen zamanda aşkına yenik düşüp yorulmazsa..

Songül ve güneyin evliliği yolundaydı..Songül akşamları kader ve güneyle cafeye gidip çalışıyordu..Gündüz de ygsye çalışmaya başlamıştı..O da seneye arkadaşları ve güney gibi üniversiteye gidecekti..Güney okuldayken zil çaldı..Gelen kişi selindi..Selini karşısında gören songül şaşırmıştı..Nereden bulmuştu ki evi? Istanbulda rahat bırakmıyordu..Anlaşılan burada da bırakmayacaktı..

Songül:Selin hanım..

Selin:bulamayacağımı sandın değil mi? Oğlumu bir de buralara mı sürükledin

Songül:Selin hanım..Biz..Güney Burada üniversite kazandı

Selin:duydum..benim oğlum benden habersiz bir şey yapmazdı..Ama senin yüzünden onunla konuşamıyorum bile

Songül:Bu sizin suçunuz benim değil..Siz paranız için her şeyi yaparsınız Güney ve bende birbirimiz için!

Selin;ayrılacaksın oğlumdan !

Songül:Selin hanım! Daha önce de yaptınız bunu! Denemeyin! Oğlunuz her defasında sizden nefret etti!

Selin:Sen yaptın! Onu benden sen uzaklastırdın! Hayatımıza nereden girdin!

Songül:ben güneyi güneyde beni seviyor..Eğer oğlunuz için buradaysanız buyrun geçin kapımız açık ama bizi ayırmak için geldiyseniz gidin buradan!

Selin telefonuyla birkaç kişiyi aradı..5 dakika sonra kapının önünde iki üç kişi vardı..

Selin:güneyin eşyalarını toplayın !

Songül:Ya siz nasıl bir annesiniz! Gidin buradan gidin!

Selin:ehh cekil be! Yeter! Toplayın diyorum size!

Selin Songülü itince songül merdivenlerden düştü..Selin hemen peşinden koştu ama çok geçti..Songülün başında özür dileyip duruyordu..Bu ana güney şahit oldu..Okuldan eve gelmişti..Bugün Songülün doğum günüydü..Kızlarla organizasyon yapmışlardı..Kendisi de erkenden eve gelip Songülü dışarıya çıkaracaktı..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin