Eylül önünde diz çöken serkana ve etrafına bakar..Herkes kabul et kabul et diye bağırıyordu..Serkan da eylülün gözlerinin içine bakıyordu..Ağzından çıkacak tek kelime onu mutlu edecekti..Eylül:Hayır..
Eylül sadece hayır diyebildi..Sonra da koşarak uzaklaştı oradan..Evet demek istedi ama yapamadı..Serkana güvenmiyordu..Serkan onu en zor zamanlarında bırakmış üstelik en yakın arkadaşından hoşlanmıştı..Yine bırakabilirdi..Yine başkalarına gidebilirdi serkan..Eylül bunu düşünerek yaşayamam diye geçirdi içinden..
Canerin dedigi gibi olmuştu..Eylül güvenebileceği bir insan bulmuştu ona sığınmıştı..Ve o insan bir hata yapmıştı..Yeniden güvenmek zordu çok zor..
Serkan,kızlar,Güney,mert,caner ve oradaki herkes eylülün teklifi kabul edecegini düşünmüştü..Herkes onların aşkını hissetmişti oyunda..ama düşündükleri gibi olmadı..Serkan yıkıldı..Sahnede öylece kaldı..Cemre ve kader eylülün peşinden gitmisti ama bulamayınca gösteri salonuna geri döndüler...Salon boşalmıştı..Güneyler sahnenin ortasında kalan Serkanın yanına gitti..ne söylenirdi ki bu durumda?Güney bir elini Serkanın omzuna attı..
Güney:Kardeşim..
Serkan:hiçbir şey söylemeyin..ben bunu hakettim..işte şimdi onu tamamen kaybettim...
Caner:Bu kadarını beklemiyordum..Ne yaptın abi sen bu kıza
Serkan:Beni yalnız bırakın..
Songül:olmaz öyle şey serkan..
Serkan:Eylülü bulun..Onun benden daha çok ihtiyacı var size..
Serkan da herkesi öylece bırakıp gitti..Ne yapacaklarını bilemediler..cemre kendisini suçladı kendince..aralarına girmişti işte bir şekilde..Biri ona aynısını yapsaydı o da kolay kolay affetmezdi..Bunu düşündü..ama eylül onu affetmisti..Olan serkana ve eylüle olmuştu..Caresizce eve döndüler..Eylül de serkan da yalnız kalacaktı bu gece..Eylülü aradılar ama açmadı..
Eylül sahile gitti..Bir yandan ağlıyor bir yandan da düşünüyordu..Evet deseydi suan bambaşka bir halde olacaklardı..Belki de hep birlikte kutlama yapacaklardı..serkanla el ele olacaklardı..Ama yapamadı..Onu annesinden sonra hayal kırıklığına uğratan kişiydi serkan..Anlamıştı kimseye güvenilmezdi..
Evdekiler de odalarına gectiler..cemre Bugünün üzerine caner ve eylüle ne söyleyecekti? Siz kardeşsiniz diyebilir miydi? Nasıl anlatılırdı ki? Eylüle gerçek ailesinin onu yetimhaneye verdiğini mesudenin ve eşinin onu yetimhaneden evlatlık aldığını söyleyebilir miydi? Bir yanda sevgilisi,diğer yanda kardeşim dediği insan..Gerçek aileleri onları neden bırakmıştı? Caner ve eylül kardeş olduklarını öğrenince ne yaparlardı?
Aradan birkaç gün geçti..eylül eve gelmişti ama çok konuşmuyordu..O geceye dai hiçbir şey soramamıstı evdekilerde...Serkanda kendi evindeydi...Güney birkaç kere yanına gitmisti..Bugün de yayınlanan reklam filmi için şirket bir parti düzenlemişti..Eylül partiye arkadaşlarını da davet etmişti..Hazırlanıp hep birlikte partinin yapıldığı yere geldiler..Serkanın da o parti de olması gerekiyordu ama henüz gelmemişti..
Songül:Sevgili serkanla konuştun mu sen?
Güney:Konuştum tabi..Hazırlanıyorum birazdan gelirim dedi..
Songül:Hı tamam o zaman
Davetliler yavaş yavaş toplanmaya başlarken serkanda kapıdan bir kızla el ele içeriye girdi..