25.Bölüm -yetimhane hayatı

283 31 25
                                    

Serkan meral ve mertle birlikte istanbula döndü..Evden eşyalarını toplayıp izmire yerlesecekti..Tabi istanbuldaki okulu da donduracaktı..Seneye tekrar sınava girip o da eylül gibi radyo televizyon ve sinema bölümünü okuma kararı aldı..

Eylül bambaşka bir hayat kurma hayaliyle geldiği izmirde ilk adımlarını atmaya başladı..Reklam filmi için gelen teklifle birlikte oyunculuk eğitimi almak için ajansa gitti..Okulla birlikte idare etmek zor olacaktı ama zaten bunları bilerek gelmişti izmire..Reklam filminin cekimleri de 15 gün içinde baslayacaktı..

Barış güneyin sayesinde istanbula dönmekten vazgeçti..Eylüle artık eskisi gibi değildi..Beslediği duygunun karşılıklı olmayacağını anlamıştı sonunda..

Songül ve güney boşanma kararı aldıklarını söylediler..herkes kızmıştı..Bebeği kimse bilmiyordu..Bu kararın ikisi içinde yanlış olduğunu söyleselerde ne songül ikna oluyordu ne de Güney..Geriye tek bir şey kalmıştı..

Meral ve mert geçiş yapabilmek için sürekli ders çalışıyorlardı..Herkes izmirdeyken onlar istanbulda olmak istemiyordu..

Serkan izmire döndü..Kendisine yetecek kadar bir ev kiraladı..Güneyde şimdilik onunla kalacaktı..

Songülde kızların evinde kalıyordu..Kendisini 4 ay sonraki ygs sınavına odaklamıstı..Acısını da böyle unutmaya çalışıyordu..

Caner ve cemre birkaç gün önce çıkmaya başladılar..Birbirlerini çok tanımasalarda hoşlanıyorlardı..Caner 9 eylül üniversitesi 3.Sınıf mimarlık okuyordu..Aynı zamanda üniversitenin fotoğrafçılık kulübündeydi..Fotoğraf cekmeye meraklıydı..yaklaşık 1 senedir de şirkette çalışıyordu..İş çıkışı cemreyle birlikte sahile gittiler..Biraz zaman geçirip yavaş yavaş birbirlerini tanıyacaklardı..

Cemre:ee anlatsana caner..

Caner:Sor bakalım canım ne duymak istiyorsun

Cemre:mesela ailenden bahset..Nerede ailen?

Caner:Ben yetimhanede büyüdüm cemre..Ama bir ailem var tabiki..Evlatlık almışlar beni..Istanbuldalar

Cemre:Peki gerçek ailen? Onlar hakkında bir şey biliyor musun?

Caner:Hayır..aslında çok istiyorum onları bulmayı..Ama bir yandan da istemiyorum..onlar beni isteseydi yetimhaneye bırakmazdı..

Cemre:Orası öyle bir yer ki..Ne kadar odan olsada..Dört duvarın arasında uyuyabilecegin,yemek yiyebilecegin bir yer olsa da çok soğuk buz gibi..

Caner:Sende mi?

Cemre:Ben ailemi kaybettim caner..akrabalarım beni istemedi..Eylülle yetimhaneden tanışıyoruz..Bizim kızlarla da öyle..Sen onlarla tanışmadın ama tanışacaksın..Biz şanslıydık birbirimizi bulmuştuk ama bizim kadar şanslı olmayan çok çocuk var..

Caner:Haklısın..Benimde arkadaslarım vardı..görüşüyoruz daha kardeşim gibiler..hatta aralarında kaybettiğim bile oldu..

Cemre:nasıl çok üzüldüm

Caner:evlatlık verildigim günlerde trafik kazası geçirip ölen bir arkadaşım var..Çok küçüktük..Onu unutamıyorum..

Cemre:Ben çok üzüldüm caner..Yani ne söyleyeceğimi bilmiyorum

Caner:Neyse kapatalım bu konuyu..Can sıkıcı şeyler..Sen anlat biraz da

Cemre:Kolay bir hayat değildi bizimkisi de..Özellikle Eylülün hayatı..Belki biliyorsundur..

Caner:Gazete de görmüştüm..üvey babası..

Cemre:aynen..Çok kötü şeyler yaşadık..Sonra istanbulu bırakıp buraya geldik

Caner:insanı yoran bir şehir...Iyiki gelmişiz..

Cemre:Aynen..

Eylül evde tekti..songül birkaç eksiği almak için markete gitmisti..Kader de okuldaydı..Zil çaldı..Kalkıp kapıyı açtığında karşısında Serkanı gördü..

Eylül:niye geldin

Serkan:Zaman geciririz dedim,fena mı oldu

Eylül:Serkan senin işin gücün yok mu? Yani anlamıyorum neden her gün buradasın

Serkan:Benim işim gücüm sensin eylül.Sen beni affedene kadar da affettikten sonra da böyle olacak.Aa çok teşekkür ederim ısrar etmene gerek yoktu ama madem ısrar ettin ben iceriye geçip otursam iyi olacak

Eylül:ya sen beni mi sınıyorsun anlamıyorum ki

Serkan:Kim var evde

Eylül:hiçkimse.

Serkan;çok güzel..Hadi gel oturalım

Eylül:serkan git ne olursun uğraştırma beni

Serkan:Sende beni uğraştırma..Hı bu arada bu ikimizin

Eylül:Bu ne

Serkan:ajanstan esra hoca verdi..seninle arkadaş oldugumuzu söyleyince ikiniz buna çalışın dedi..Zaten bu yüzden geldim

Eylül:Serkan sen ne yaptın? Sakın bana gidip benim yazıldığım ajansa yazıldığını söyleme

Serkan:ben söylemedim canım bak sen söyledin..İlk oyunumuz olacak..1 ay prova sonra tiyatro gösterisi varmış..Biz oynayacakmışız esra hoca yine konuşuruz ama bunları git eylüle söyle dedi

Eylül:n-ne oyunu?

Serkan:romeo ve juliet..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin