22.Bölüm -kararlar

315 32 27
                                    

Eylül sesleri duyunca songüllere çıktı..kapı açıktı..Evde birkaç tanımadığı adam ve selin vardı..

Eylül:Selin hanım ne işiniz var sizin burada?

Selin:sanane..

Eylül:Güneyin haberi var mı

Selin:sanane dedim ya kızım! Git hadi

Eylül:Güneyi arıyorum eve gidip!

Selin:Sakın! Sakın arama !

Eylül:ne yaptığınızı sanıyorsunuz!

Selin:Karışma dedim sana ! Siz de toplayın şu eşyaları!

Selin bütün eşyaları toplatıp gitti evden..Kapıyı da eylülün üstüne kilitledi..Eylül ne yapacağını bilmiyordu..Telefonu da evdeydi..

Güney ve songül birkaç günlüğüne evde kalmama kararı verdiler..Songülün fikriydi..Mutsuzlugunu kızlara belli etmek istemiyordu..Kızlara mesaj attılar.. birkaç gün tatil yapacaklarını..Mesajı kader uyanınca gördü..Gülümsedi..En azından onlar mutluydu..Tabi hiçbir şeyden haberleri yoktu..

Kader herkes uyuyor diye mutfağa geçti..Kahvaltı hazırlamaya başladı..Bugün merali,serkanı ve merti gezdireceklerdi..1 saat sonra evdekilerde uyandı..Eylülü odasında sandıkları için odaya girmediler..çekim olduğu günler geç geldiğini biliyorlardı..Rahatsız etmek istemediler..

Barış tüm gece düşünmüştü..Neredeyse 4 aydır eylülün yanındaydı hep beklemişti Eylülün kendisine gelmesini ama Eylülden hiçbir adım görememişti..Okulunu dondurup istanbula dönmeye karar verdi..Tekrar sınava girip istanbulda bir üniversite okumaya karar verdi..

Serkan kaderle birlikte alışverişe gitti..Evde birkaç eksik vardı kader onları alacaktı,serkanda bu bahaneyle kaderle Eylül hakkında konusacaktı..Evden çıkıp yürümeye başladılar..

Serkan:Kader

Kader:Efendim serkan..boşuna gelmedin pesimden söyle bakalım

Serkan:Ya kader yapma.

Kader:Tamam tamam söyle hadi

Serkan:O çocukla Eylül..

Kader:Ya serkan yine aynısını yapıyorsun..siz suan ne için bu durumdasınız farkında mısın? Atakandan kıskanmıştın eylülü..Eylül aramızda bir şey yok demesine rağmen..Şimdide barışı mı taktın kafaya? Bence bunları düşüneceğine nasıl affettiririm diye düşün

Serkan:düşünüyorum kader..ama eylül bütün kapıları kapatıyor..Ona ulaşmam imkansız

Kader:Haklı ama serkan..O sana çok güveniyordu..Seni seviyordu..sen ne yaptın..En yakın-

Serkan:sus devamını getirme! Zaten kendimden igreniyorum bu konudan dolayı..

Kader:Hatalarının farkındasın bu bile büyük bir başarı senin için..Serkan sen en mükemmelleriydin..Hatta güneyden,cenkten daha iyiydin..Bizi sahiplenir eylülün yanında olurdun,ne oldu? Ne değişti?

Serkan:Ben kıskançlıktan saçmaladım kader..Boşluğa düştüm..Eylüle olan aşkımın önüne kıskançlığım geçti..Ya ben onunla ilk tanıştığım zamanlarda bile onunla evlenmeyi hayal ediyordum..ama kendimi kaybettim..çok pişmanım

Kader:Benden ne istiyorsun peki?

Serkan:yardım etmeni..Eylüle ulaşmam lazım benim..Onun ördüğü duvarları yıkmam lazım..

Kader:Onun üstüne çok gitme o zaman serkan..Sen ona arkadaş kalalım demişsin..Ama peşinden ayrılmıyorsun kıskanıyorsun onu..Daha çok uzaklaşmasını sağlıyorsun..Bak eylül buraya bambaska hayat kurmak geldi..Kardeslerinin ona en ihtiyacı olduğu zamanlar da Eylül onlar için bambaşka hayatı seçti..Zamana bırak biraz..Ama bu zaman içinde de uzaklasma ondan..Arkadas gibi ol..Ara sor..Ama sürekli değil..

Songül ve Güney uygun bir otele gittiler..İkisi de çok üzgündü..Dünden beri tek tük konuşuyorlardı..Songül annesini,babasını kaybetmisti..bunun üzerine bir de bebeğini..Güneyi de kaybetmek istemiyordu..Bir karar aldı..Televizyonun karşısında oturan güneyle konusacaktı..Yanına gitti..

Songül:Güney..Ben ayrılmak istiyorum..

Güney:n-ne diyorsun songül sen?

Songül:Boşanalım..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin