10.Bölüm-kaybedilenlerin ardından

399 37 26
                                    

Telefondaki ses eylülün bir yol kenarında baygın olduğunu söyledi..Adresi verdi..Sonra da telefonu kapattı..Bir taksi bulup adrese gittiler..Issız bir yerdi..Bu yüzden kimse eylülü görmemişti..Yanında da hiçkimse yoktu..

Kader:Eylül! Kardeşim! Kendine gel..Eylül! Bir şey yapın Güney! Bir şey yapın ne olursunuz!

Güney:Kader çekil! Bak onu hastaneye götürmek zorundayız! Yaralı değil..Bayılmış! Çekilin!

Cemre:Eylül..aç gözlerini bir şey söyle kardeşim !

Songül:Kardeşim bak biz geldik korkma..bak biz yanındayız

Serkan:Ben eylülü kucaklarım..Kapıyı aç güney!

Taksiye binip hastaneye gittiler..Eylül içeride muayene edilirken kader olanları sindirmeye çalışıyordu..O adamı asla affetmeyecekti..O kadar paranın icinde terk etmisti..O adam ölmüştü ve onun parasına muhtaç değildi..

Cemre:Songül sen iyi misin bembeyaz oldun

Songül:Nasıl iyi olabilirim! O kadın hayatımıza girdiğinden beri hahayatımız ne hale geldi!

Güney:ya gözümüzün içine baka baka neler yapmışlar

Barış:O meral yüzünden eylüle bir şey olabilirdi!

Serkan:ya sanane eylülden..sen gitsene artık

Kader:burada olması gereken barış,sen değilsin serkan asıl sen git!

Serkan:Kader!Yeter artık!

Kader:Sus ya!

Eylülü muayene eden doktor çıkmıştı..Eylülün iyi olduğunu ilaçla bayıltıldığını,hiçbir şey yemediği için de tansiyonunun düştüğünü söyledi..

Birkaç saat sonra eylül uyanınca eve gittiler..Barışta dahil herkes oradaydı..Eylül yaşadıklarını anlattı..Eylüle de olanları anlattılar..Meral yüzünden olmuştu her şey..

Eylülü kaçıran kişi banunun yattığı hastanede hemşireydi..Banu bir gün o hemsireye her şeyi anlatmıştı..Ve dediklerini yaparsa hemşireye çok para vereceğini söyledi..hemşirenin durumu çok iyi değildi..Hasta kardeşi ve yatalak annesi vardı..Kabul etti..Meralin karşısına çıkıp onu tehdit eden de hemşireydi..eylülü kaçırmasını da banu istemişti..Böylece meral her şeyi anlatacaktı..Öyle de olmuştu zaten..

Barış ve serkan gidince songül ve cemre de yemek hazırlamak için mutfağa gitti...Kader de eylülde  kötüydü..Bu olanları ikisine unutturmak kolay olmayacaktı..Eylül daha önce de kaçırılmıştı kapalı ortamlarda duramıyordu..Kader de Meralin yaptığı ihaneti unutmayacaktı..

Meral perisan olmuştu..Zehra ve sedefle birlikte zehranın bir arkadaşına gitmişti..Ama orada ne kadar kalabilirdi ki? Olanlardan henüz mertin haberi yoktu..

1 hafta sonra..

Songül,güney,cemre,kader ve Eylül bugün izmire gidiyordu..her şey ayarlanmıştı..Son kez evi kontrol edip çıktılar evden..Eşyalar dün yola çıkmıştı..Kendi özel eşyalarını alıp çıktılar evden..Otogara gittiler..Izmir yolcusuydu artık onlar..Okullar açılmadan düzenlerini kuracaklar iş bulacaklardı..Merali hiç görmediler..

Serkan günlerdir Eylüle kendini nasıl affettireceğini düşünüyordu..İlk aşkını,ilk sevgilisini bir kıskançlık uğruna kaybetmişti..Üstelik bu yüzden bir sürü hata yapmış baloda tüm okulun önünde küçük düşmüştü..

Kızlar ve güney otogara gittiginde günlerdir yanlarında olan barışı gördüler..Onu görmeyi beklemiyorlardı..sonuçta onlar istanbuldan kaçmak için izmire erken gidiyordu..Barışta benimde istanbuldan gitmek için sebeplerim var diyerek gülümsedi..Hep birlikte otobüse bindiler..

Serkan eylülle olan bütün fotoğraflarını flashbackte topladı..Onları çıkarttı..büyük güzel bir kutu aldı..İçine o fotoğrafları koydu..İçine de kendini ifade etmek için bir not yazmıştı..Eylülle hemen barışmayacağını biliyordu..Ama bunun bir başlangıç olacağına inandırmıştı kendisini..Kutuyla birlikte güneylerin evine gitti..Mahalledeki küçük bir çocuktan bu kutuyu Eylüle vermesini rica etti..Çocukta onların buradan taşındığını söyledi..

Serkan yıkılmıştı..Hiç haber vermeden sessiz sedasız gitmislerdi..Bu bir başlangıç değilde sondu..Eylül onu istemiyordu..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin