9.Bölüm-ihanetin bedeli

415 36 21
                                    

Serkan:Meral sen ne yaptın!!

Meral:S-serkan

Serkan:Allah senin belanı versin meral!Nasıl yaparsın bunu! Söyle bunu nasıl yaptın!

Meral:Serkan Bağırma,ne olursun dur..Anlatacam..Bağırma ne olursun

Serkan:ya bırak neyi anlatacaksın! Bana değil kadere anlat!

Meral:Yapamam,benden nefret ederler yapamam

Serkan:Ya eylül senin yüzünden yok! Belki de zarar verdiler ona! Senin yüzünden ! Ona bir sey olursa seni öldürürüm meral!

Serkanın Bağırma seslerine herkes gelir..Zehra bir köşede olanları izler sadece..

Güney:Serkan dur!ne yapıyorsun!

Serkan:bırak beni güney!

Kader:kendine gel serkan! Meralin üzerine yürüdün resmen!

Serkan:Ya sen bunu mu düşünüyorsun daha! Sana neler yaptığından haberin var mı!

Meral:serkan yapma..

Serkan:sus kapa çeneni!

Songül:Ne oldu serkan..sorun ne anlat

Serkan:ben değil meral anlatacak! Hani siz kardeşim ayaklarına yatıyorsunuz ya! Sizin kardeşliğiniz!

Güney:hop hop yavaş!

Serkan:anlat meral!

Meral:Ben..Yani eylül benim yüzümden..

Serkan:Baştan anlat!

Meral her şeyi anlatır..En başından beri olan her şeyi..

Kader:Meral yalan değil mi bu yapmadım de! Sana bunu yapmadım kader de! Susma!

Cemre:Ya sen nasıl bir insansın meral! Kaderin hayatını mı çaldın!

Meral:Ben anlatmak istedim..Kaderin ağzından laf aldım..İstemiyorum o adamın parasını dedi..Ona rağmen anlatmak istedim ama zehra abla izin vermedi..Engel oldu..Yemin ederim..Kader..Ben bizim için yaptım..Bu paraya ihtiyacımız vardı..Zaten senin parandı..

Kader:para mı! Ya ben bu ailenin parasını ne yapacağım meral! Ben yetimhaneye bunların yüzünden geldim! O adam annemi bırakmasaydı Eğer ben ailemle büyüyecektim! Bu kadar paranın içinde annemle ben mi fazla geldik bunlara! Bir dakika ya! Annem biliyordu söylemek için yaptı her şeyi! Annem senin yüzünden beni bıçakladı! Hepimiz ölüyorduk meral hepimiz senin yüzünden ölüyorduk! Para merakın yüzünden ben herkesi kaybediyordum!

Cemre:kader gel kader! Gel dışarıya çıkalım! Ne olursun sakin ol

Kader:bırak cemre! Ya Eylül yok! O da bunun yüzünden! Her şey bunların yüzünden! Bu para,bu ev merakı! Ya kardesime senin yüzünden bir şey olursa öldürürüm seni anladın mı öldürürüm!

Kader sinir krizi geciriyordu..Her yeri dağıtmıştı.Songül şoktaydı..cocuklugundan beri tanıdığı,kardeşim dedigi insan hepsine ihanet etmisti..birkaç ay önce kardeslerini bu yüzden kaybedebilirdi..Üstelik bu işin içinde üvey annesi zehrada vardı..

Songül:Sakın hayatımıza girmeyin bir daha! Sakın! Sen kızını da al defol git hayatımızdan! Allah ikinizin de belasını versin!

Zehra:Songül..

Songül:konuşuyor musun daha! Defol! Defol! Defol!!

Olanları evdekilerde öğrenmişti..Sadri merali de zehrayı da evden kovdu..Gercek torunu kaderdi..Ama kader onu istemiyordu..Suan asıl mesele de eylülü bulmaktı..

Kader:Songül,Eylül..Onu nasıl bulacağız..Bir şey yap Güney kardesimi bulalım bir şey yapalım..Benim yüzümden..kardesim benim yüzümden ölebilir

Güney:Hiçbir şey olmayacak kader..Bak onu bulacağız tamam mı

Meral her şeyini kaybetmişti..Herkes ondan nefret ediyordu..Ihanetin bedeli onları kaybetmek olmuştu..Şimdi yanında zehradan başka kimse yoktu..Muhtemelen zehra da çok yakında onu bırakacaktı,çünkü artık meralin zehraya yedirecek parası yoktu..

Her yerde aradılar eylülü..ama yoktu..Telefonu kapalıydı..Sonra Songülün telefonu çaldı..Arayanın Eylül olduğunu görünce hemen açtı..Ama ses eylülün değil başka birinin sesiydi..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin