Eylül:Sen ne diyorsun serkan!
Serkan:Gördüm sizi bugün! Sürekli yan yanaydınız! Doğruyu söyle onunla çıkıyorsun değil mi ! Onunla berabersin!
Eylül:Kendine gel önce! Benim hayatım seni ilgilendirmez serkan! Sen ayrıldın benden! Sen bıraktın beni! Şimdi karşıma geçip hesap soramazsın!
Serkan:Umrunda değilim işte! Evet ben bir hata yaptım ama hatamın bedelini de sensizlikle ödedim eylül!ödüyorum da!
Eylül:git serkan! Eve dön! Seninle daha fazla tartışmak istemiyorum!
Serkan:Hayır diyemiyorsun! Barışla berabersin!
Eylül:ya yeter yeter! Barış falan umrumda değil! Hickimse umrumda değil! Rahat bırakın artık beni! Seni de barışı da istemiyorum!
Eylül Serkanı orada bırakıp gider..Serkanda eve geri döner..Kıskançlığından ne yaptığını,ne söylediğini bilmiyordu yine..Eve gittiginde barışta oradaydı..Kızlar yemek hazırlıyordu..Serkanda yanlarına gitti..
Kader:Serkan neden geldin sen
Serkan:Geldim işte kader.Şu barışı gönder yoksa kavga çıkacak!
Meral:Bir dakika ya sen sinirli misin
Serkan:Iyiyim ben.Şu barışı gönderin!
Cemre:Eylülle kavga mı ettin sen!
Serkan:sanane! Sen sussana
Kader:Hey kendine gel.sakin ol biraz.Cemreyle düzgün konuş
Serkan:Eylülle meseleme karışmasın o da
Cemre:Eylülü düşünüyorum! Umrumda değilsin sen!
Serkan:seninle uğraşmak istemiyorum cemre!
Cemre:Kusura bakma da burası benim evim! Bu şekilde davranamazsın!
Serkan:Öyle mi! Buraya seni görmeye gelmedim! Songül için geldik! Siz getirdiniz buraya! ben gidiyorum kader!
Kader:ya yeter ! Siz sürekli böyle kavga mı edeceksiniz! Hiçbir yere gitmiyorsun! Ya siz ne yapıyorsunuz! Bu öfkeniz ne!
Serkan:Öfke falan değil!
Cemre:Kardeşimizi üzme serkan! Geç içeriye otur! Seninle konuşmak istemiyorum!
Serkan:Bakın bu çocuk buradan gidecek! İstemiyorum onu eylülün etrafında!
Kader:onların arasında hiçbir şey yok
Serkan:Ama barış eylülü seviyor! Kader bu çocuk yüzünden eylüle söylemediğim şey kalmadı gitsin ya gitsin!
Kader:Off serkan! Nasıl söylerim ben ona git diye
Serkan:sen söylemezsen ben söylerim!
Meral:saçmalama serkan
Serkan:görürsünüz şimdi
Serkan içeriye geçip barışın önünde durur..
Barış:Ne oluyor,cekilsene
Serkan:cekilmiyorum.
Barış:Salak mısın oğlum sen! Çekil!
Serkan:Ben cekilmiyorum,ama sen bu evden gidiyorsun
Barış:Sanane!
Serkan:Bak gideceksin diyorum
Mert:Serkan ! Biraz sakin olmayı dener misin! Bu ne sinir!
Serkan:Sevdiğim kızla arama giriyor!
Barış:Ne tesadüf sen de benim sevdigim kızla arama giriyorsun!
Serkan:Sevdiğim kız diyor ya! Yeter oğlum git artık buradan! Gideceksin lan
Kader:Serkan! Serkan dur biraz! Ya bırak çocuğu!çekil önünden
Cemre:Barış sen git istersen sonra yine gelirsin olur mu
Barış:Cemre..
Cemre:hadi..Bak kavga çıkacak eylül üzülecek hadi..
Barış:Şimdi gidiyorum! Ama sonra yine geleceğim! Eylül benim lan duydun mu! Sen gideceksin ben olacağım onun yanında!
Serkan:Konuşuyor musun sen daha!
Eylül şirkete geldiğinde kötüydü..Ama çekim vardı..daha önce kendisine söz vermişti..Şirkete geldiginde her şeyi kapının dışında bırakacaktı..Çekim bitince eve gitti..Herkes uyumustu..o da duşa girdi..Yoğun bir gün olmuştu..Ama uyuyamadı..Mutfağa geçti oturdu..Olanları düşündü..Kimi seviyordu? Kimi inanmalıydı bilmiyordu?
Serkan onun ilk aşkıydı..Ilk sevgilisiydi..Hatalar yapmıştı ama güzel günlerde yaşamışlardı..Mesela serkan ona ilk kez şarkı söylemişti..Sezen aksa,ben sende tutuklu kaldım..Nerede bu şarkıyı duysa o gün aklına gelirdi..Sonra ilk kez onunla bir baloya katılmıştı..Onunla yaralarını sarmıştı..
Barışı çok fazla tanımıyordu eylül..Barış ona iyi davranıyordu evet ama barışın duvarları vardı..Serkana göre soğuk biriydi..Denize gittikleri gün araları açılmıştı mesela o günden sonra neredeyse 1 ay görüşmemislerdi..Eylülün hasta olduğunu duyunca gelmisti..ondan sonra eskisi gibi davranmıştı ona..Bunları düşünürken sabah oldu..Uykusuz,yorgun geçen gecenin sabahında neler olacaktı bilmiyordu..Herkes yorgun olacak ki öğlene kadar uyumustu evdekiler...Sonra üst kattan bir ses duydu..Songül ve güneyin evinden geliyordu ses..