Barış ne olduğunu anlamamıştı..Araba gözünün önünden bir anda hızla gitmişti..Elindeki notu açtı.."Bunu merale ulaştır..Tabi arkadaşını kurtarmak ister mi bilmiyorum"
Barış Meralin adresini bilmiyordu..Hemen Güneylerin evine gitti..Kapıya hızla vuruyordu.çok korkmustu..Ya Eylüle bir şey olursa? O zaman ne yapardı?
Güney:Barış ne oluyor? Bu hal ne?
Barış:Güney..Eylül..Eylül..
Güney:Barış sen eylülü otagara bırakmadın mı
Barış:Biz biz gittik ama eylülü kaçırdılar Güney..Bir şey yap..Meral merali bul bana nerede adresini ver
Güney;ne diyorsun sen Barış anlamıyorum hiçbir şey kim kaçırdı eylülü meral ne alaka..geç içeriye önce..
Barış başlarına geleni anlattı..kızlar ağlıyordu..Kim ne istiyordu ki eylülden? Bunun cevabını ancak meral verebilirdi..Hemen merali aradılar..Ama ulasamadılar..Mecbur kalıp Merale gittiler..Meral onları görünce şaşırdı..
Meral:Ne oldu bu hal ne?
Songül:Meral! Eylül yok!
Meral:Nasıl yok ? Ne demek bu?
Barış:Eylülü gözümün önünde kaçırdılar meral! Elime de bu notu verdiler!
Meral:b-bu not?
Kader:kim senden ne istiyor meral! Ne demek bu! Açıkla! Eylülü kim senin yüzünden kaçırdı! Ne yaptın söyle !
Meral:be-ben hiç hiçbir sey yapmadım
Güney:Bu ne o zaman meral! Ya bir şey söyle eylüle bir şey yapabilirler
O sırada meralin telefonu çaldı..son zamanlarda çok sık tehdit ediliyordu..Hepsini de zehra biliyordu..hatta birkaç gün önce zehrayla buluşup bir cafeye gitmisti meral...
Flashback/2 gün önce
Zehra merali arar..evde çok sıkıldığını söyler..
Meral:Ne yapabilirim zehra abla ben seni palyaçon falan mıyım?
Zehra:Dur kız Bağırma..Palyacosun mu dedim sana..Hadi kalk gezdir beni..
Meral:işim var
Zehra:Hadi dedim..
Meral istemeyerekte olsa zehrayla buluşur cafeye gider..Pastalarını yerken yanlarına biri gelir..Geçen defa gelen kişiydi bu..
Ne zaman söyleyeceksin kadere?
Zehra;sen kimsin be! Bu kız neyi söylüyor anlamıyorum
Zeki kadın olduğunu sanıyorsun ama yanılıyorsun..Kaderin parasının yemeye devam edin..Ama arkadaşlarından birine zarar gelecek haberin olsun güzellik..
***
Meralin aklına o günkü tehdit geldi..O gün onemsememislerdi ama..Meralin sonunda korkutugu şey başına gelmişti..Eylüle bir şey yapar mıydı tehdit eden kişi?
Meral anlatıp anlatmama konusunda kararsız kalmıştı..Evin önündeydi herkes..Güney Serkana da haber vermişti..Serkan eylülün kaçırıldığını duyunca hemen geldi..Meralin sessiz kalması onu deli ediyordu..Emindi meral yine bir şeye bulaşmıştı ama söylemiyordu..
Serkan:ya delirecem Güney ! Burada böyle bekleyerek ne olacak anlamıyorum!
Güney:Belki buraya getirirler eylülü
Serkan:sacmalama!
Cemre:Meral susma artık susma!
Meral:Tamam tamam..anlatacağım..Her şeyi..Songül:Çabuk ol ! Elimde kalacaksın!
Meral konusmaya başlamıştı ama devamını getiremeden telefonu çaldı..Gizli numaraydı..Eylülün sesini dinletti sadece..
"Meral..Bir şey yap kurtar beni..Sana bağlıymış her şey öyle söyledi bu pislik ! Yardım et ne olur!"
Meralin artık kaçış yolu yoktu..Aslında olayları çok farklı anlatıp yine kaçabilirdi..eylülü kaçıranın belalı,takıntılı biri olduğunu söylemeye karar verdi..Böylelikle her şeyi anlatmak için cesarete ve zamana ihtiyacı vardı..Tabi bu şekilde eylülü kurtaramazdı..Bunu da biliyordu..
O sırada evdeki hizmetci meralin yanına geldi..misafirinin olduğunu söyledi..Gelen kişi zehraydı..Meral hemen onun yanına gitti..Meralin bir şeyler çevirdiginden emin olan serkan meralin peşinden gitti..Meral onu farketmemisti bile..Zehrayla meral arasında geçen tüm konuşmayı duydu..