26.Bölüm -mahkeme

271 34 14
                                    

Serkan:romeo ve juliet

Eylül:Off! Doğruyu söyle bunu da mı sen istedin!

Serkan:Hayır Eylül gerçekten hoca verdi,ama benim de işime geldi yani..Hadi otur da sana hikayenin özetini okuyacağım önce..sonra repliklere bakarız..

Romeo ve Juliet

Capuletler ve Montagueler birbirine düşman iki ailedir.Aralarındaki kin ve nefret bitmek bilmez..Şimdiye kadar bir sürü kan dökülmüştür..

Montaguelerin oğlu Romeo,Rosaline'e aşık olmuştur.Ama Roseline'e onun aşkına karşılık vermez çünkü o bir rahibedir.Bu duruma Romeo çok üzülür ve acı çeker..Romeonun arkadaşı Benvolio onu unutmasını söyler ama Romeo hiç kimseyi dinlemez delicesine aşıktır..

Capuletler akraba ve dostları için şölen düzenler..Benvolio Romeoyu bu şölene gitmesi için zorlar ve ikna eder..şölende bir sürü. Roseline'den güzel kızlar olacağını ondan daha iyilerini bulacağını söyler..Romeo'nun umrunda değildir,şölene dalga geçip eğlenmeye gidecektir..

Ama durum düşündüğü gibi olmayacaktır.şölene gittiklerinde Romeo Juliet'i dans ederkem görür ve çok etkilenir,ilk görüşte aşık olur.Ancak öğrenirler ki aileleri birbirlerine düşmandır..Ama onları hiçbir şey engelleyemez aşklarını gizli gizli yaşarlar..Daha fazla gizliliğe dayanamaz ve evlenmeye karar verirler..

Romeo gizlice rahiple konuşur.Julietin dadısı da onlara yardım eder..Gizli bir nikahla evlenirler..Aileler arası düşmanlığı bitirecek tek umutları bu evliliktir..

Capuletlerin yeğeni Tybalt bir gün..

Eylül:Serkan tamam dur! Okuma ben bunun sonunu biliyorum!

Serkan:Eylül nereye gidiyorsun

Eylül:Gelme peşimden..

Eylül Serkanı öylece evde bırakıp gider..Serkan bu hikayenin mutlu sonla bittigini sanıyordu..Romeo ve juliet..Ancak hikayenin sonuna baktığında Romeonun Juliet için,Juliet'in de Romeo için öldüğünü okur..Eylüle mutlu sonlar lazımdı..Zaten fazlasıyla mutsuz sonlar yaşamıştı..Bu oyunu kabul ettiği için pişman olur..Eylülü arar ama ulaşamaz..

Songül ve güneyin mahkemesi vardı..Herkes oradaydı..ama serkan ve eylül yoktu..Güney ve songül mutsuz..Diğerleri ne yapacağını şaşırmış..

Mert Serkanı aradı..O da unuttugunu hemen geleceğini söyledi..Koşarak adliyeye geldiginde Eylülle karşılaştı.Hiç konuşmadan digerlerinin yanına gittiler..

Mahkeme başladı..Eylül,cemre ve kader,meral Songülün şahidi,mert,serkan barış ve caner de güneyin şahidi olacaktı..Hakim önce Songüle sordu..

Hakim:kızım sen neden boşanmak istiyorsun? Daha çok gencsiniz..evleneli de çok olmamış..

Songül:Anlaşamıyoruz..Eskisi sevmiyoruz birbirimizi..Anlaşmalı olarak boşanmak istiyoruz..

Aynı soruyu güneye de sorunca ondan da aynı cevabı alır hakim..Zaten aralarında daha önce ne söyleyeceklerini konuşurlar..Sırayla sahitlerle de konuşur hakim..Herkes onların birbirini çok sevdiğini,çok iyi anlaştıklarını dile getirir..Sıra Eylül ve serkandaydı..Önce Eylülü sordu hakim..

Hakim:Songül ertürkün şahitliğini yapıyorsun kızım..sen de diğerleri gibi bu boşanmayı onaylamıyor musun? Nasıl sahitlik anlamadım ki..bir de senden dinleyelim..

Eylül:Bende diğerleri gibi boşanmalarını istemiyorum..Biz Yetimhanede tanıştık hakim bey..Songül,kader ve meral çok küçükken orada tanışmışlar..Cemre ve ben sonradan dahil olduk..Ama sanki yıllardır tanışıyoruz sanki..Kardeş gibi olduk..Neden bosanmalarını istemiyorsun derseniz..Yetimhanede kalan insanlar onlara birinin kol kanat germesini isterler..Çünkü aileleri yüzünden oradadırlar..Güney ve Songülün aşkı çok büyüktü..Güney hep Songülün peşinden koştu..Evet geçmişte çok büyük hataları oldu ama onları fazlasıyla telafi etti Güney..bir gün songül kaçırılmıştı..Güney o kadar kötü oldu ki..Ben o gün anlamıştım Songül çok şanslıydı..Onu hayatı boyunca sevebileceği biri vardı..Ara ara sorunları oluyor ama çok küçük sorunlar..Sonra yine barışıyorlar..Songülü babası götürmek istemis,güneyin annesi Songülü istemiyor..Benim başım beladaydı o zamanlar..Onlar da evlenmisler..Öyle düğünle falan değil..Kuru bir nikahla..Ben yokum diye..Sonra eğlence yaptık ama..neyse..Güney Songülü,songül de güneyi seviyor hakim bey..Onlar benim şu hayatta gördüğüm en iyi çiftlerden biri..Ben bosanmalarını istemiyorum...Bunları birilerinin onlara hatırlatması gerekiyordu..Burada Songüle kızıyorum ben..Güney gibi biri var hayatında ama boşanmak istiyor güneye de kızıyorum çünkü eskiden annesine karşı daha Güçlüydü..Songülün elinden tutar annesinin karşısında dimdik dururdu..ne degisti bilmiyorum..

Aşka VurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin