Mert:Serkan..Ben çok kötüyüm..Bunu merale nasıl söylerim..Ben onu kaybetmek istemiyorum
Serkan:Mert ne olursun söyle..Meralin neyi var?
Mert:Lösemi dedi..Doktor lösemi dedi serkan
Serkan:n-ne? Nasıl sen ne söylediğinin farkında mısın mert?
Mert:ilk evresiymis..Kurtulma şansı var dedi doktor ama..
Serkan:Bak üzülme tamam mı biz meralin yanında oluruz
Mert:Ama kızlar..Onlar olmadan meral..
Serkan:biliyorum..biliyorum..meral bilmiyor değil mi hastalığını
Mert:Hayır nasıl söylerim ki..
Serkan:bak merale söylemeyelim şimdi...elimizden geleni yapacağız
Mert:öyle mi diyorsun?
Serkan:Evet..daha fazla üzülmesin..
Mert:tamam..Kızlara söyleyecek miyiz?
Serkan:Kader ve songül beni dinlemezler..Cemreyle konuşmuyorum..Eylülle de biliyorsun aramızda olanları ama..Eylül diğerlerine göre daha sakin..Yani değil aslında eylülü bende çözemedim ama ben onu ararım..
Mert:Tamam..serkan çok sağol gerçekten
Serkan:ne demek mert..Evet meral çok kötü bir şey yaptı ama ona bir şey olmasını istemem..Her şey güzel olacak tamam mı..Meral iyilesecek..Oğlum bizim kızların başına neler geldi bilmiyor musun..Hep ayakta kaldılar..sende güçlü ol..
Mert:Haklısın..tamam serkan..Yanımda olduğun için sağol..
Cemre işten geldiğinde Eylül uyuyordu..Kader de zaten işe gitmişti..O da duş alıp uyudu..Yoğun bir gün olmuştu..işini seviyordu..alışmıştı..
Songül,güney ve kader de işlerine alışmaya çalışıyordu..Akşam saatinde çalıştıkları için cafe yoğun oluyordu..Bu yüzden de yorucuydu işleri..
Eylül birkaç saat uyuduktan sonra uyandı..Cemrenin uyuduğunu görünce kalkıp yemek hazırladı..Bu sırada aklında da istanbuldakiler vardı..Feride hanım ve toprak hoca çocuklara bakabiliyor muydu? Onlara anne baba olabiliyorlar mıydı? Çocukları çok özlemişti..Ama her şey onlar içindi..Bir de barış ve serkan meselesi vardı tabi..Serkanı seviyor muydu? Ona karşı bir şeyler hissediyor muydu bilmiyordu..Barış son zamanlarda hep yanındaydı ama bugün onu da üzmüştü..Aklı da kalbi de karışıktı..Bir yandan yemek hazırlarken bir yandan da bunları düşünüyordu..Düşüncelerini telefonunun çalması bozdu..Arayan serkandı..Neden aramıştı ki onca zamandan sonra? Açıp açmama konusunda kararsız kaldı..Düşünürken telefon kapandı tabi..Hemen ardından bir mesaj geldi..Yine serkandı..
"Seni rahatsız etmek için aramadım eylül,Çok önemli bir konu var,aç konuşalım.."
Bu mesajın üzerine Eylül telefonu alıp kendisi aradı..Uzun zamandır sesini duymadığı eski sevgilisiyle konusacaktı..
Serkan:Alo eylül?
Eylül:Efendim serkan
Serkan:nasılsın? Yani aradım ama mecburdum kusura bakma
Eylül:önemli değil,iyiyim sen nasılsın?
Serkan:idare eder..Benim sana söylemem gereken bir şey var eylül
Eylül:Söyle serkan seni dinliyorum
Serkan:ama panik yapıp üzülmeyeceksin
Eylül:Sen iyi misin? Hasta falan değilsin değil mi?
Serkanın hoşuna gitmisti Eylül onu düşünüyordu..Mutlu olmuştu..
Serkan:ben iyiyim merak etme..hasta falam degilim..Ama
Eylül:Serkan korkutuyorsun beni..
Serkan:Benimle ilgili değil ama meral..
Eylül:Serkan Meralin neler yaptığını biliyorsun..
Serkan:evet ama..Eylül diğerlerini arayamazdım..Dinlemezlerdi beni..Sen dinlersin..Eylül meral hasta..çok hasta
Eylül:ha-hasta mı? Ne diyorsun serkan sen
Serkan her şeyi anlattı eylüle..eylül ağlıyordu..Merale bir şey olmasını istemezdi..Ne yaparsa yapsın kardeşti onlar..Serkan bu şekilde söylemek istemezdi ama yapacak bir şey yoktu..
Songül,kader ve güney iş çıkışında eve geldiler..güney ve Songül de kızlara gelmişti..Eylül televizyonun karşısında oturmuş ağlıyordu..
Kader:Eylül ne oldu sana? Neden ağladın kuzum
Eylül:Yok bir şey kader
Songül:Var işte kardeşim anlat ne oldu
Eylül:Bir film izledim de duygulandım onun için ağlıyordum
Güney:Neydi ki konusu?
Eylül:Boşverin..ben yemek hazırlamıştım..Cemreyi uyandırıp geliyorum yeriz..
Cemre de masaya gelince oturup yemek yemeye başladılar..Sessizdi masa..Kader eylülün halini hiç begenmiyordu..Öğlende erken gelmişti zaten..
Kader:Eylül barış sana bir şey mi yaptı? Öğlende durgundun sen
Eylül:Barış bana ne yapabilir ki kader..Söyledim ya filmden etkilendim diye
Cemre:Neydi ki filmin konusu?
Eylül:Böyle yakın arkadaşlar var bizim gibi..ama aralarından biri ihanet etti bu kızlara..Kızlar da bir daha hiç görüşmedi..Sonra bir gün kızın başka bir ülkeye gittiğini öğrendiler..Kız orada dağılmış bunu da öğrendiler...Sonra da diğer kızlar da dağıldılar..Arkadaşlıkları da bitti..siz olsanız ne yapardınız? Dağılır mıydınız? Ya da bir gün o ihanet eden kızı görmek ister miydiniz?
Kader:ben istemezdim..Onun yüzünden diğer kızlarla da dağılmışlar..Ama biz öyle olmayız..Merale inat kol kanat gereriz birbirimize..
Songül:Ben o ihanet eden kızın yüzünü bile görmek istemezdim
Cemre:bende..Hem o kız demekki hiç sevmemiş arkadaşlarını..neden görmek isteyelim ki
Eylül hepsinin ağzından laf almak istemisti..Biliyordu merali affetmezlerdi..Hem meral hasta olduğunu bilmiyordu..Böyle hep birlikte giderlerse her şeyi öğrenebilirlerdi..En kısa zamanda kardeslerini görme bahanesiyle istanbula gidip meralin yanında olacaktı..