Part 1

2.3K 64 0
                                    

Η μουσική είναι πολύ δυνατά. Δεν μπορείς να σταματήσεις να χορεύεις στον ρυθμό της και να πίνεις. Το ένα ποτό μετά το άλλο. Σιγά σιγά όλοι γύρω σου σε φαίνονται άγνωστοι. Το κεφάλι σου βουιζει. Όλα αρχίζουν να σκοτινιαζουν. Χάνεις το έδαφος κάτω απ τα πόδια σου. Καθεσε στην καρέκλα του club για να συνελθεις. Αποφασίζεις πως πρέπει να πας σπίτι. Περνεις το τσαντάκι σου και κατευθηνεσαι προς την έξοδο παραπατώντας και προσπαθώντας να βλέπεις όσο πιο καθαρά μπορούσες. Έτσι δεν πρόσεξες δύο τύπους ψηλούς, μελαχρινους με μαύρα ρούχα πολλά πιρσινγκ και τατουάζ που σε ακολούθησαν.

Προχωράς στον δρόμο και στηρίζεσαι σε αμάξια και κολόνες. Βλέπεις θολά. Οι δρόμοι και τα στενά σου φαίνονται άγνωστα. Δεν υπάρχει κανείς να σε βοηθήσει. Μπαίνεις στο στενό που σου φαίνεται σωστότερο. Πρώτη φορά σου συμβαίνει αυτό. Δεν μπορείς να σκεφτείς καθαρά. Χρειάζεσαι κάτι να "ξυπνήσεις". Καθώς προχωράς ακούς γέλια και φωνές. Πιο κάτω στο σοκάκι είναι μια παρέα αγοριών.Οι δύο τύποι που σε ακολουθούσαν σε πλησιάζουν.

-Χεη κούκλα για που το έβαλες?

Πας να φύγεις μακριά του. Ο άλλος σου κόβει τον δρόμο.

- Φεύγεις? Κιόλας?

- Δεν έχεις να πας πουθενά!

Σε επιασε από την μέση.

Ε- Ασεμε ήσυχη...!

Δεν μπορούσες να μιλήσεις. Η φωνή σου έτρεμε. Του έδωσες μια σιγανή σπρωξιά όμως σε άρπαξε απ τους καρπούς σφιχτά.

-Μην κάνεις κολπάκια γιατί τότε θα είναι πιο οδυνηρό.

Σταμάτησες να αντιστέκεσαι. Τρομάζες όσο σκεφτόσουν τι θα σου έκαναν. Σε πήγαιναν προς τους άλλους. Το χέρι του απ την μέση σου κυλούσε προς τα κάτω. Τον πάτησες με το τακούνι σου όσο πιο δυνατά μπορούσες. Σε τρανταξε ενώ ταυτόχρονα τράβηξε το χέρι του. Μίλησε κάποιος άλλος:

- Ίσως να την ξυπνήσουμε πρώτα. Θα είναι πιο διασκεδαστικο.

Σου έριξαν νερό στο πρόσωπο. Ένιωσες καλύτερα αν και το κεφάλι σου πονούσε τρομερά. Σε πλησίαζαν όλοι μαζί σιγά σιγά λέγοντας σου πονηρά να μην φοβάσαι. Ένας είχε μήνει πίσω. Απλά κοιτούσε. Σε κόλλησαν στον τοίχο. Προσπαθούσες απεγνοσμενα να τους ξεφυγεις ενώ χτυπιοσουν. Τελικά ξεσπασες σε φωνές και κλάματα ενώ ακόμα δεν σε είχαν ακουμπήσει. Παραμονο σου μιλούσαν και σε χαιδευαν στο πρόσωπο. Κάποιος πήγε να σου ορμιξει.Δεν πρόλαβε όμως και άκουσες μια φωνή πίσω του.

Dark Love (Greek)Where stories live. Discover now