Part 25

475 33 6
                                    

Περιμένατε να ανοίξει την πόρτα η Περη ομως....την άνοιξε η μητέρα σου!!?!?

Ο Χάρη μόλις που σε αφήνε από το φιλί σας. Είχατε φρικάρει. Και οι δύο. Πόσο μάλλον η μητέρα σου που αντικριζε ένα lovely girl δίπλα με ένα....bad boy που φαίνεται αρκετά μεγαλύτερο της προφανώς να φιλιεται.

Μ- Εμμανουέλα Έντουαρντς! Ποιος ειναι ο ...άνθρωπος τέλος πάντων που....που σε έφερε σπίτι?  "ολόκληρο το όνομα? αυτό δεν είναι καλό" σκέφτηκες

Ε-Μαμα! Ήρθατε! Να σου εξηγήσω! Εντ-Χαρη πήγαινε σε παρακαλώ.

Μ-Τωρα ναι. Προς το παρόν. Πήγαινε "Χαρη" σπίτι αν έχεις...και πες στη μαμά σου να σε συμαζέψει που αμφιβάλλω επίσης αν έχεις!

*Έφυγε χωρίς να πει κουβέντα και φανερά εκνευρισμενος*

Μ-Τωρα μέσα εσύ! Τώρα στο δωμάτιο θέλω να μιλήσουμε.

Μπήκες μέσα. Είδες την Περη να σε κοιτάει με ένα βλέμμα "έκανα ότι μπορούσα". Ο μπαμπάς σου ήταν στο μπάνιο. Ανεβήκατε στο υπνοδωμάτιο σου. Έκατσες στο κρεβάτι και σκέφτηκες τι μπορείς να πεις στη μητέρα σου. Δεν πρόλαβες και αρχισε το κιρηγμα:

Μ- Τι είναι αυτό το πράγμα που σε άγγιζε? Η Πέρη μας είπε ότι ήσουν σε ένα συμμαθητή σου για μια εργασία! Αυτός δεν είναι σίγουρα συμμαθητής σου. Αυτός το μόνο που έκανε στο σχολείο αν πήγαινε ποτέ είναι να κρύβει το χόρτο από τους καθηγητές και να μένει στην ίδια τάξη. Ξέρεις τι μπορεί να σου κάνει αυτό το κτήνος? Σε πείραξε? Να καλέσω την αστυνομία? Δεν πιστεύω να έχεις μπλέξει πουθενά! Μήπως καπνίζεις? Αλίμονο σου κακομοίρα μου θα σε στείλω σε μοναστήρι.....

Η μαμά σου συνεχήσε να μιλάει. Εσύ σκέφτηκες πως θα τα μαλώσεις εκείνη τη στιγμή. Μιλούσε για τον Χάρη απαίσια χωρίς να αληθεύουν αυτά που λέει. Έπρεπε να την σταματήσεις. Σκέφτηκες την δικαιολογία της Περη. Το βρήκες!!!

Έ- Μαμά εγώ....*χαμηλόφωνα*

Δεν σου έδωσε όμως σημασία και συνέχισε να φωνάζει και να γυρνάει στο δωμάτιο.

Ε- Μαμά! *Φωναξες* Άσε με να σου εξηγήσω!

*Σταμάτησε*

Μ-Εχεις δίκιο σε ακούω.

Έκατσε και εσυ σηκώθηκες.

Ε- Ο Χάρη είναι συμμαθητής μου. Ήμουν σπίτι του για μια εργασία. Η εργασία είναι για την θεατρική αγωγή. Παίζει έναν κακό τύπο στο έργο και έπρεπε να φτιάξουμε τα κοστούμια, το μακιγιάζ και τα αξεσουάρ. Για αυτό άργησα. Ήρθαμε να δείξουμε το αποτέλεσμα στην Περη. Και δεν με φίλησε. Πφ όχι βέβαια! Απλά θα του έφευγε το ψεύ-τι-κο σκουλαρίκι από το φρύδι και έπρεπε να το φτιάξω. Εντάξει?

Πηρες μια ανάσα. Είδες το πρόσωπο της μαμά σου. Εσθανοταν χαζή. Και εσυ απαισια που της ελεγες ψεματα.Κανονικα θα σταματούσες εκει.Ομως συνεχισες. Αρχήσαν να βγαίνουν λέξεις από το στόμα σου χωρις να το καταλαβαινεις. Ίσως επειδή είχαν μείνει μέσα σου τόσο καιρό.

Ε- Αλλά βέβαια! Μόνο να μου κάνεις κυρηγμα ξέρεις! Η μόνη επαφή πλέον μεταξύ μας είναι τα βασικά. Φεύγετε ταξίδια και με αφήνετε εδώ μόνη μου. Χωρις να ξέρετε καν τι κάνω. Ρωτήσατε? Δεν ρωτήσατε. Λες και δεν νοιάζεσται για το ίδιο σας το παιδί. Για τη ζωή του. Για τους φίλους του. Για τα προσωπικά του. Κάποτε ήμασταν δεμένες. Τι άλλαξε? Επειδή έφυγε η Περη από το σπίτι? Δεν το καταλαβαίνω. Παλιά δεν ήσουν μόνο μητέρα μου. Αλλά και κολλητή μου. Κάναμε και λέγαμε διάφορα μαζί. Απλά μου λείπει η παλιά μαμά μου...

Μ- Αγάπη μου εγώ...*σε κοιτούσε αναυδη*

Συνηδητοποιησες τι έλεγες και σταμάτησες.

Ε-Συγγνώμη δεν ήθελα να...

Έβαλες το χέρι σου στο στόμα σου και έκλεισες τα μάτια, ως αποτέλεσμα να σταξούν δάκρυα από τα μάτια σου. Έκλαψε και η μητέρα σου τώρα. Σηκώθηκε.

Μ- Συγγνώμη αν νιώθεις έτσι. Θα μιλήσουμε αύριο γιατί είναι αργά και με περιμένουν κάτω Εντάξει? Καληνύχτα...

Μπήκες να κάνεις ένα μπάνιο. Το χρειαζοσουν. Έπειτα έφτιαξες την τσάντα σου και έπεσες για ύπνο ακούγοντας μουσική. Σε βοηθούσε να σκεφτείς. Είχες πολλά στο μυαλό σου. Όπως την αυριανή συζήτηση με την μητέρα σου . Η αλήθεια είναι ότι από τότε που έφυγε η Περη για σπουδές δεν ασχολούνται μαζί σου. Σας αγαπούσαν τόσο πολύ, σας βοηθούσαν στα πάντα. Στενάχωρηθηκαν όταν έφυγε η Περη. Μετά σου μίλησαν για εσένα όταν θα πήγαινες για σπουδές. Από τότε απομακρυνθηκατε. Επίσης, είχες τις εξηγήσεις στον Χάρη και τη σχέση της Περη με τον Ζεην. Φυσικά, είναι και η αυριανή μέρα. Που ο Χάρη θα είναι στο σχολείο. Με όλα αυτά σε πήρε ο ύπνος κλαίγοντας....

Dark Love (Greek)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant