Part 10

636 34 3
                                    

 

   Όταν άνοιξες την πόρτα αντικρισες μια έκπληξη. Ήταν οι γονείς σου. Γιατί γύρισαν τόσο νωρίς? Κανονικά έπρεπε να χάρεις. Έτσι, προσποιηθηκες.

Ε- Μαμά! Μπαμπά! *Τους αγκαλιασες* Μια εβδομάδα δεν θα ληπατε?

Μα- Ναι μα...ξεχάσαμε κάτι σημαντικά χαρτιά και θα το ηξερες αν σηκωνες το κινητο σου.Θα φύγουμε πάλι το βράδυ. Και ίσως ληψουμε περισσότερο από 1 εβδομάδα.

Μπ- Γιατί μήπως θες να φύγουμε? Δεν σου ληψαμε? *σε πείραξε*

Ε- Όχι βέβαια. Μου ληψατε πολυ.Μακαρι να μενατε και άλλο. Εμ...τι ώρα θα φύγετε?

Μα- Κατά τις 9. Θα έρθει ταξί να μας πάρει. 

Ε-Ωραία.

Καθόλου ωραία. Η μαμά σου ήταν στην κουζίνα (είναι απέναντι από  το σαλόνι), και ο μπαμπάς σου πήγαινε στο σαλόνι να δει τηλεόραση. Πρόσεξες το μαύρο μπουφάν του Χάρη στον καναπέ. Έτρεξες και έπεσες πάνω του πριν το δει.

Μα- Εμμααα!! Με ποιον έφαγες πρωινό? έχει δύο πιάτα εδώ.

Ε- Ε...με...με την Αλις. Ήταν εδώ πιο πριν.

  Σου ήρθε μήνυμα στο κινητό. Ήταν από τον Χάρη:

" Στις 9 θα είμαι σπίτι σου μωρό μου να δούμε ταινία. Γκρρ έχω χαμηλή μπαταρία!!!! .< "

  Οι γονείς σου σηκώθηκαν και πήγαν επάνω. Πήρες το μπουφάν και έτρεξες το δωμάτιο σου. Ξέχασες το κινητό σου κάτω. Πφφ. Ξανακατεβηκες και ξανά ανεβηκες. Τον πήρες τηλέφωνο να του πεις να έρθει πιο αργά όμως ήταν κληστο.Η μπαταρία.

Ε- Γαμωτο! *αναστενάξες και έπεσες στο κρεβάτι δίπλα στο μπουφάν*

Είχε το άρωμα του. Το μυρηζες. Τι θα κάνεις τώρα? Αν τον δουν οι γονείς σου.... Και μάθουν...όχι. Δεν έπρεπε να συμβεί αυτό. Τις σκέψεις σου διέκοψε το τηλεφώνημα της Άλις.

Ε- Ναι?

Α- Έλα! Τι κάνεις?

Ε- Μια χαρά. Ο Ναηαλ?

Α- Καλύτερα. Δεν θυμάται τίποτα από οσα είπε η έκανε.

Ε- Ουφ. Ωραία.

Α- Θες να έρθεις σπίτι το απόγευμα?

Ε-Σορρυ δεν γίνεται. Ήρθαν οι γονείς μου. Έχω και διάβασμα...

Συνεχίστε να μιλάτε για αρκετή ώρα. Έπειτα σε πήρε ο ύπνος και η ώρα πέρασε. Ξύπνησες 8 και μισή. Έβαλες τα πιτζαμακια σου. Κοντό σορτσάκι και ραντακι μπλούζα που τονίζε το μπούστο σου και φαινόταν η κοιλιά σου. Τα μαλλιά σου τα είχες ένα περιποιημένο κεφτεδακι. Ήσουν αβαφτη.  Καθόσουν στο κρεβάτι σταυροποδι και σκεφτόσουν. Ξαναπηρες τον Χάρη. Ακόμα κληστο. Και αν ερχόταν νωρίτερα? Πφφ! Δεν μπορούσες να κάνεις κάτι.

  Η ώρα πήγε 9. Οι γονείς σου ήταν στο σαλόνι με τα πράγματα τους. Το ταξί όμως είχε αργήσει. Μακάρι να έκανε το ίδιο και ο Χάρη. Χτύπησε κουδούνι και η καρδιά σου αρχή σε να χτυπάει πολύ δυνατά. Άνοιξες. Στην αρχή μια χαραμαδα για να βγάλεις το κεφάλι σου και κοίταξες έξω. Ήταν ο Χάρη! Αμάν! Του εδηξες με τα μάτια σου το δέντρο. Κατάλαβε και έφυγε. Έκλησες την πόρτα και καθησες μαζί τους.

Μπ- Ποιος ήταν?

Ε- Κάνεις. Μάλλον φάρσα.

Μα- Μα τέτοια ώρα?

  Δεν ήξερες τι να πεις.Πανικοβληθηκες. Σε έσωσε η κόρνα του ταξί. Χερετησες τους γονείς σου και έτρεξες πάνω. Όταν μπήκες στο δωμάτιο είδες το  Χάρη στο κρεβάτι. Είχε σκαρφαλώσει και μπει από το παράθυρο όπως του έκανες νόημα.

Ε- Τα πιάνεις εύκολα βλέπω. *είπες παιχνιδιαρικα.

Ανεβηκες και εσύ στο κρεβάτι και πήγες κοντά του.Εκατσες πάνω του. Τον φιλησες. Σου είχε ληψει κατά κάποιον τρόπο αν και τον είχες δει το πρωί. Έπαιζες με την γλώσσα του ενώ τον κρατούσες από το μάγουλο και αυτός από τη μέση. Σου δάγκωνε το κάτω χείλος παιχνιδιαρικα και αυτό σου άρεσε. Ξαπλώσατε και έβαλε το χέρι του κάτω από την μπλούζα σου χαϊδεύοντας κάθε εκατοστό του σώματος σου. Με δύναμη και απαλά με τις άκρες των δακτύλων του. Σε έκανε να ανατριχιαζεις. Σε φίλουσε στο λαιμό και κρατούσε το στήθος σου. Έπειτα σε κοίταξε και σου έδωσε ένα γλυκό φιλί.

Χ- Η ταινία?

Ε- Βασικά δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά δεν είναι αυτό που θέλω να κάνουμε απόψε... *του πειράζει τα μαλλιά*

Χ- Μμ...! *Σε κοίταξε πονηρά και ήρθε πάνω σου.Γελασες*

Ε- Ούτε αυτό...

Χ- Τι θέλει το μωρό μου?

Ε-Να ξαπλωσουμε απλά χωρίς μπλούζα κάτω από την κουβέρτα αγκαλιά και να μιλάμε μέχρι να με πάρει ο ύπνος. Ίδι νυστάζω...θα μήνεις εδώ απόψε?

Χ- Εντάξει αγάπη μου. *Σε φίλησε στο κούτελο*

Ε- Θα με πας στο σχολείο αύριο?  *είπες όσο πιο γλυκά μπορούσες*

Χ- Φυσικά ζωή μου.  *συνιδιτοποιησε τι ειπε όμως δεν μπορούσε να σου αντισταθεί. Κάτι θα έκανε.*

Σηκωθηκες λίγο και έβγαλες την μπλούζα σου. Φορουσες ενα μαυρο με κοκκινο σουτιεν που τονιζε το στήθος σου.Έκανε το ίδιο και ο Χάρη. Έπεσες στην αγκαλιά του και σκεπαστηκατε. Εκλησες τα μάτια.Σου χαιδευε τα μαλλιά και αυτό σε νανουριζε.Αποκιμηθηκατε και οι δύο.

  Το πρωί δεν σε ξύπνησε το ξυπνητήρι αλλά...

Dark Love (Greek)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz