Άνοιξες και είδες ένα ψιλό, μελαχρινό, γοητευτικό άντρα. Τον ήξερες. Ήταν φίλος του Χάρη. Αυτός που μιλούσαν στην τουαλέτα.Ο...Ζεην! Τι έκανε εδώ? Του είχες ανοίξει φορώντας πιτζάμες.
Ζ- Οστε εσύ είσαι... *Σε κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω* Δεν είναι κακό....και δεν σου φαίνεται....*φάνηκε να μιλάει μόνος του κοιτώντας σε*
Ε- Ορίστε?
Ζ- Πόσα σου δίνει το βράδυ?
Ε- Ορίστε?!?! Για τι με πέρασες?
Ζ- Δεν γίνεται να σε προτημαει κάθε βράδυ χωρίς λόγο..!
Ε- Φύγε αμέσως! Πάνε βρες τα μαζί του!
Έκανες να τον σπρωξεις αλλά με μια κίνηση σε κόλλησε στον τοίχο. Φοβηθηκες.
Ζ- Μμ...είσαι άγρια...Ίσως για αυτό του αρεσεις!
Ε- Δεν πας καλά! Καθόλου καλά! Φύγε! Δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάς!
Σε πλησίασε και έβαλε το κεφάλι του στο λαιμό σου. Μάταια προσπαθούσες να φύγεις. Μύριζε προφανές το άρωμα σου. Αυτός μύριζε τσιγαριλα.
Ζ- Μμ...γοητευτικό! Φυσικά όμως και ξέρεις. Μια νύχτα είναι. Δεν το κάνεις καθημερινά εξάλλου?
Ε- Είσαι τρελός! Φύγε μακριά μου! *ουρλιαζες*
Ζ- Πόσα θες!
Ε- Τίποτα απλά φύγε! Δεν έχω τίποτα που να θες!
Ζ-Και όμως. Αφού μπορεί και σε εχει ο Χάρη, και τόσο πολύ, μπορώ και εγώ. 100€ δικά σου!
Ε- Δεν είσαι ο Χάρη! Άσε με! Βοήθεια!
Ζ- Ηρέμησε κοπελιά. Τη δουλειά σου κάνεις. Σε πληρώνουν και τους δίνεις αυτό που θέλουν! Δεν είσαι και η κοπέλα του! *γέλασε ειρωνικά*
Η αναπνοή του μύριζε μπύρα αν άναμιγμενη και με άλλα ποτά. Ίσως ήταν μεθυσμένος.Καταλαβες τι γινόταν. Ο Χάρη δε του το είχε πει. Και ο λογος ηταν προφανές. Δεν είχες θυμώσει. Τον καταλαβαινες. Έπρεπε να γλυτώσεις. Πριν προλαβεις να κάνεις κάτι άνοιξε η πόρτα και πετάχτηκε ο Χάρη. Τράβηξε τον Ζεην από πάνω σου και σε πήρε αγκαλιά.
Χ- Είσαι καλά? Σου έκανε τίποτα?
Σε κοιτούσε έντονα θυμωμένα στα μάτια.Του έγνεψες καταφατικα
Ζ- Τι κάνεις ρε μαλακά?
Χ- Εγώ η εσύ!? Γιατί είσαι εδώ?
Ζ- Ήθελα να δοκιμάσω αυτό το θεσπέσιο...κάτι που κάνεις κάθε βράδυ και είσαι εδώ!
Ο Χάρη τον έπιασε από το γιακά.
Ζ- Ηρέμησε ρε μαλακά! Μπορούμε να η μοιραστούμε!
Ο Χάρη του έδωσε μπουνιά.
Χ- Μην τολμήσεις και ξανασκεφτεις κάτι τέτοιο. Αστη ήσυχη.
Ζ- Αυτό ήταν. *έπιασε τη μύτη του όπου τον χτύπησε* Δεν θα τσάκοθω μαζί σου. Ούτε η κοπέλα σου να ήταν.
Χ- Ξέρεις κάτι? Ναι ρε φίλε. Είναι η κοπέλα μου. Η δική μου κοπέλα. Δική μου και μόνο δική μου. Και αν έχεις πρόβλημα η πόρτα είναι από εκεί. Δεν θέλω να ειμαι πια σαν εσένα. *σε πήρε αγκαλιά*
Ζ- Δεν ξέρεις τι κάνεις! Θα το μετανιώσεις! Όσο για αυτό μη φοβάσαι. Δεν θα στη φάω! *ακουγόταν νευριασμενος και απογοητευμενος*
Ο Ζεην εκλησε την πόρτα με δύναμη πίσω του αφού έφυγε.
Χ- Είσαι καλά ζωή μου?
Ε- Ε-ευχαριστώ μα...
Χ-Αν είναι όντως κολλητός μου θα το σεβαστεί.
Σε έκανε μια πολύ σφιχτή αγκαλιά και σε φίλησε. Σε βοήθησε να ετοιμαστεις και επειτα σε πήγε μέχρι το σπίτι της Αλις. Σου είπε πως θα είναι κοντά στο κλαμπ. Τον αποχερετησες με ένα φιλί.
Χτύπησες το κουδούνι και σου άνοιξε ο Ναηαλ.
Ν- Wow!
Του χαμογελασες και πέρασες μέσα. Είδες τον Λιαμ να περιμένει την Αλις. Αφού ετοιμάστηκε μπήκατε στο αμάξι. Οδηγούσε ο Ναηλ.Δεν βρήκε μέρος να παρκάρει οπότε αφήσατε τον Λιαμ και την Αλις γιατι τους περίμεναν ο Λούις με την Ελινορ. Έμεινες για παρέα. Που να φανταζόσουν όμως τη συνέχεια.Ο Ναηαλ έφυγε από το χώρο του πάρκινγκ και βγήκε ξανά στον κεντρικό.
Ε- Εμ...Ναηαλ που πας?
Ν- Ηρέμησε! χαχ Μια βόλτα πάμε. Θέλω να μιλήσουμε.
Ε- Μα οι.. *σε διέκοψε*
Ν- Δεν θα πειράζει να περιμένουν λίγο.
Ε- Μα Ναηαλ...το κανονίζουμε άλλη φορά. Που πας τώρα?
Ν- Κάπου μόνοι μας.
Σταμάτησε το αυτοκίνητο. Εισασταν σε ένα παρκο. Περπατήσατε στον παιζοδρομο.
Ν- Κοίτα Εμμα. Ήθελα να μιλήσουμε για... για αυτό που σου είπα σήμερα. Ναι είναι αλήθεια. Δεν θα έκανα όμως ότι έκανα όταν ήμουν μεθυσμένος. Όχι τόσο απότομα και χωρίς τη θέλησή σου. Θέλω να ξέρω...νιώθεις κάτι...εστο κάτι μικρό για εμένα? Εννοώ...με βλέπεις καθόλου έτσι?*παύση* Αχ λέω βλακιες. Αλλα θέλω να ξέρω. Δεν έπρεπε να σε φέρω εδώ όμως έτσι. Αχ είμαι βλάκας και τα έκανα σκατα. * αρχή σε να μιλάει γρήγορα και να φλυαρεί. Αγχοθηκε.*
Ε- Ναηαλ! Δεν πειράζει. Καλά έκανες. Απλά να...είσαι ο κολλητός μου. Ο αδελφός της κολλητης μου και δεν θέλω να χαλάσουμε την πολύ ωραία φιλική σχέση μας.
Ν- Ναι φυσικά. *σου χαμογέλασε*
Αγκαλιαστηκατε.Επειτα σε έπιασε από τα χέρια και σε κοίταξε. Είχε ωραία μάτια. Ανοιχτό γαλανο. Άκουσες κάποιον να σε φωνάζει πίσω σου. Γύρισες και είδες...
YOU ARE READING
Dark Love (Greek)
FanfictionΚάθε άνθρωπος έχει δύο πρόσωπα. Καθε άνθρωπος έχει διαφορετικά συναισθήματα, διαφορετική όψη για κάθε τι. Ο καθένας έχει την δική του όψη. Την δική του γνώμη. Υπάρχει αληθινός έρωτας? Ποιος ξέρει....και αν υπάρχει, είναι σωστός? Λένε πως όλοι θέλου...