Πριν προλάβουν να πουν οτιδήποτε άλλο βγήκες από το δωμάτιο κρατώντας την ταινία.
Ε- Τη βρήκα! *πλησίασες* Γειά σου Ζεην.
Ζ- Γειά.
Ήσασταν κάπως ψυχροί ο ένας με τον άλλο με αυτό που είχε συμβεί αν και ήταν παρεξήγηση.
Ε- τα κλειδιά? *κοίταξες την Πέρρη που κοιτούσε τον Ζεην*
Π- Ποία?! *γύρισε απότομα και σε κοίταξε*
Ε- Τα κλειδιά της μηχανής...
Π- Ααα ναι! Ε...*κοίταξε γύρω της νευρικά* Στον καναπέ! *γέλασε*
Ε- Οκ...
Ο Χάρη κατέβηκε της σκάλες και χαιρέτησε με τον τρόπο του τον Ζεην.
Ο Ζεην θα πήγαινε με τη μηχανή του, εσύ και η Πέρρη με το αμάξι του Ναηαλ το οποιο θα αφηνατε εκει και ο Χάρη με τη μηχανή του.
Π- Εμ...Χάρη?
Χ- Ναι?
Π- Θα...θα μπορούσα να οδηγησω τη μηχανή σου?
Ο Χάρη γουρλωσε τα μάτια. Σε κοίταξε. Όλοι είχατε μια έκπληκτη γκριμάτσα.
Ε- Περρη είσαι σίγουρη πως...
Π- Απολύτως!
Χ- Οκ.
Της πέταξε τα κλειδιά και η Περρη ανέβηκε στη μηχανή. Πρόσεξες τον Ζέην που εκείνη τη στιγμή δάγκωσε τα χήλια του κοιτώντας την.Σου πέρασε μια σκέψη από το μυαλό όμως την έσβησες κατευθείαν. Έπρεπε να την προηδοποιησεις για αυτόν.
Όταν φτάσατε σας ανήξε η Αλις. Μόλις είδε την Περρη έμεινε. Είχε αλλάξει όντος πολύ. Αγκαλιαστηκαν.Επειτα μπήκατε μέσα και άρχισατε να συστήνεστε μεταξύ σας. Η γνωριμία μεταξύ της Άλις και του Χάρη ήταν λίγο αμήχανη. Λογικό. Κατά έναν περίεργο τρόπο ο Ζεην σου φαινόταν διαφορετικός. Είχε κάτσει με τον Λιαμ και τον Λουις. Ο Χάρη ήταν με τον Ναηαλ. Εσύ και τα κορίτσια πήγατε λίγο στην κουζίνα.
Ε-Λοιπόν?
Α-Οκ ίσως τον παρεξήγησα λίγο τον...Χαρουκο σου. *σε πείραξε*
Ε- Αχ σκασε.
Α- Ο φίλος του όμως...μου φαίνεται όπως νόμιζα τον Χάρη.
Ε- Για αυτόν δεν έχεις άδικο!
Π- Γιατί τι...κακό έχει?
Ε- Τα πάντα. Το παίζει μάγκας και κακό παιδί. Θέλει τα πάντα όταν το ζητήσει και δεν δείχνει καθόλου σεβασμό στις κοπέλες!
Π-Μάλιστα...
Ελ- Εμένα τώρα δεν μου φαίνεται έτσι...
Κοίταξατε από ένα εσωτερικό παράθυρο στην κουζίνα προς το σαλόνι και είδατε τον Ζεην να παίζει ξύλο με τον Λουις και να γελάει. Το γέλιο του ήταν τόσο γλυκό. Όχι αυτό το πονηρό που τον είχες ακούσει να βγάζει. Όταν γελούσε τώρα φαίνονταν τα δόντια του και ανάμεσα έβαζε τη γλώσσα του.
Ελ- Έχει πολύ ωραίο χαμόγελο πάντως...
Α- Βασικά δεν είναι άσχημος αν αφαιρέσεις κάποια τατουάζ και πιρσινγκς.
Η Περρη δεν μιλούσε.
Ε- Και την συμπεριφορά να αφαιρέσεις!
Π- Πάμε έξω.
Πιάσατε τα ποπ κορν και βγήκατε έξω.
Α- Ώρα για ταινιιιιια!
Αφήσατε τα ποπ κόρν και πειρατε θέσεις. Εσύ με τον Χάρη κάθησατε στο διθέσιο καναπέ και δίπλα σας έκατσε ο Ναηαλ. Στον τριπλό καναπέ εκατσαν ο Λούις, ο Λίαμ, η Αλις και η Ελινορ. Στον μόνο εκατσαν η Περρη με τον Ζέην. (Οι καναπέδες ήταν μεγάλοι οπότε χωρούσε άνετα ακόμα ένα άτομο από ότι κανονικά. ) Αυτό δε σου άρεσε όμως δεν μπορούσες να κάνεις κάτι. Η ταινία αρχησε και ήταν αρκετά τρομαχτική μπορείς να πεις. Προταγωνιστες ήταν ένα νεανικό ζευγάρι. Υπήρξε μόνο μια πολύ μικρή σε μήκος ερωτική σκηνή. Εκείνη τη στιγμή τα ζευγάρια στο δωμάτιο φιλιθηκαν. Στη υπόλοιπη ταινία τα κορίτσια τσιριζατε (μικρες κραυγες με ξεσπασματα) στις απότομες και τρομακτικές σκηνές ενώ τα αγόρια σας έπερναν αγκαλιά. Κάποια στιγμή είδες την Περρη να μην έχει αρπαξει τον Ζεην χωνοντας το πρόσωπο της στο λαιμό του για να μην δει τη συνέχεια. Δεν μπορούσες να κάνεις κάτι.
Η ταινία τελείωσε και είχατε όλοι ένα μικρό σοκ. Τα αγόρια σας πείραζαν. Πρώτη φορά έβλεπες τον Ζεην τόσο φιλικό με ανθρώπους και όχι κλειστό στον εαυτό του. Είχατε γίνει όλοι μια παρέα. Γυρίσατε σπίτι αφού καληνυχτησατε τα παιδια. Εσύ με τον Χαρη στη μηχανή του και...ο Ζεην έφερε την Περρη με την δική του.
Χ-Κρίμα που δεν μπορώ να μείνω εδώ απόψε.
Ε-Ναι. θα τα πούμε αύριο. *τον φιλήσες*
Χ- Καληνύχτα μικρή μου! *Έφυγε με τον Ζεην*
Εκείνος σου έκανε απλά ένα νεύμα και σου χάρησε ένα χαμόγελο. Ένα αληθινό χαμόγελο...Μπήκατε μέσα.
Ε-Λοιπόν? Πως πέρασες?
Π-Φανταστικά. Εσύ?
Ε- Πολύ ωραία.
Π- Τους συμπάθησα όλους.
Ε-Χαιρομαι. Εμ...Εγώ αύριο έχω σχολείο. Οπότε θα σε δω το μεσημέρι. Τι θα κάνεις?
Π- Λέω να βρεθώ με παλιές φίλες! ;)
Ε- Ωραία. Καληνύχτα.
Πήγατε για ύπνο. Πριν κοιμηθείς σκεφτόσουν. Πολλά και άσχετα μεταξύ τους πράγματα. Τι γνώμη να είχε η Αλις τελικα για τον Χάρη....την Περρη που σου είχε λείψει τόσο και...τον Ζεην...ακόμα και το αυριανό διαγώνισμα αγγλικών. Και ξαφνικά ήρθε στο μυαλό σου ο Χάρολντ...
YOU ARE READING
Dark Love (Greek)
FanfictionΚάθε άνθρωπος έχει δύο πρόσωπα. Καθε άνθρωπος έχει διαφορετικά συναισθήματα, διαφορετική όψη για κάθε τι. Ο καθένας έχει την δική του όψη. Την δική του γνώμη. Υπάρχει αληθινός έρωτας? Ποιος ξέρει....και αν υπάρχει, είναι σωστός? Λένε πως όλοι θέλου...