Part 11

587 31 0
                                    

   Το πρωί δεν σε ξύπνησε το ξυπνητήρι αλλά τα γλυκά φιλιά του Χάρη ενώ σου έλεγε τρυφερά:

Χ- Μωρό μου...ξυπνα. Το ξέρω είναι αισθητά μια ώρα πριν το ξυπνητήρι αλλά δες...σου έχω μια έκπληξη.

Άνοιξες τα μάτια και είδες έναν δίσκο με πρωινό. Σηκώθηκες καθιστή στο κρεβάτι, έβαλες την μπλούζα σου, ετριψες τα μάτια σου και χαμογελασες.

Χ- Σου έφτιαξα πρωινό...δεν ειναι τίποτα ίδιετερο γιατί δεν ξέρω να φτιάχνω και πολλά...

Ε- Είναι υπέροχο. Είσαι υπέροχος.

 

  Κοίταξες τον δίσκο. Σου είχε κάνει αυγά τηγανητά, με μπέικον στο πλάι και ψωμί. Μια χαρά. Δεν τον ήθελες για μάγειρα στο σπίτι εξάλλου. Έφαγες και έπειτα σηκώθηκες για να ετοιμάστεις. Αφού ντυθηκες και βαφτικες ελαφρά, ήθελες να ισιωσεις τα μαλλιά σου. Έπιασες το σίδερο και το έβαλες στην πρίζα. Ο Χάρη σε παρακολουθουσε.

Χ- Εμ...να στα ισιωσω εγώ? *Σε κοιτούσε με παπι φεης*

Ε- Εμ...ξέρεις? Η θα μεινω καραφλη? *γελάσατε*

Χ- Ίσιωνα της αδελφής μου παλιότερα.

Ε- Έχεις αδελφή?

Χ- Ναι μεγαλύτερη. Την Τζεμα.  Είναι όμως στο εξωτερικό.

Ε- Μάλιστα...

  Ο Χαρη έπιασε το σίδερο και μια τούφα μαλλιά. Προς μεγάλη σου έκπληξη το έκανε αρκετά καλά. Τελειώσατε και κατέβηκατε κάτω για να φύγετε. Ήταν Παρασκευή σήμερα οπότε το βράδυ η Αλις θα σου έλεγε να βρεθείτε.

Ε- Θα έρθεις να με πάρεις από το σχολείο? Ομως το βράδυ...θα μου πει η Αλις να βγούμε...

  Σε πλισιασε και σε έπιασε από τη μέση.

Χ- Θα δούμε ενταξει?

Ε- Εντάξει. *Σε φίλησε γλυκά*

Βγηκατε έξω. Έβαλε μπροστά τη μηχανή όμως τελευταία στιγμή θυμήθηκες ότι ξέχασες μια εργασία. Έτρεξες πάνω. Άργησες λίγο έτσι ο Χάρη κατέβηκε από τη μηχανή όμως του έπεσαν τα κλειδιά. Έσκυψε να τα πιάσει όμως κάηκε στην εξάτμιση στο χέρι. Εκείνη την ώρα ευγενες έξω.

Ε- Είσαι καλά?

Χ- Πονάω λίγο αλλά εντάξει. Μια χαρά. Πάμε μην αργήσεις.

  Στην είσοδο δεν ήταν άτομα που κάνεις παρέα οπότε δεν χρειάζονταν εξηγήσεις για τον Χάρη. Πρώτη ώρα Χειμια. Δεύτερή γαλλικά.Καθοσουν μόνη. Ο Χάρολντ δεν είχε έρθει. Την επόμενη ώρα, Μαθηματικά, καθόταν δίπλα σου. Μάλλον ήρθε στο διάλυμα. Πρόσεξες το χέρι του. Ήταν κόκκινο. Είχε μια φρέσκια πληγή.

Dark Love (Greek)Where stories live. Discover now