Part 8 (Dirty)

781 36 0
                                    

Τότε πέταχτηκε από πάνω σου.

Χ- Σήκω! *είπε δυνατά*

Τον υπακουσες. Σε άρπαξε αγκαλιά *σαν νυφη* και έτρεξε λίγο πίσω από κάτι φύλλα σε μια πανέμορφη σπηλιά δίπλα στη μοναχική αυτή παραλία. Σε ξαναπλωσε κάτω και ήρθε από πάνω σου.

Τοτε σε φίλησε απότομα και παθιασμένα.Κατευθειαν οι γλώσσες σας ενώθηκαν.  Του είχες πει αυτό που ήθελε να ακούσει. Με το ένα του χέρι στηριζόταν στην άμμο από πάνω σου και με το άλλο  σου τράβηξε το στράπλες φόρεμα με αποτέλεσμα να στο βγάλει. Είχες μήνει με τα εσώρουχα σου.Παρολο το κρύο αεράκι εκείνος σε ζεστενε αρκετά. Εσύ με το ένα χέρι σου κρατούσες και ανακάτεψε τα μαλλιά του ενώ με το άλλο χαιδευες τους κοιλιακούς του. Η μπλούζα σε εμπόδιζε. έτσι του την έβγαλες. Συνέχισε να σε φιλάει αναπνεοντας πιο γρήγορα και δαγκωνοντας το κάτω χείλος σου παιχνιδιαρικα. Έκανες το ίδιο. Το χέρι του σου χαηδευε την κοιλιά με δύναμη μα χωρίς να πονάς και ανέβαινε όλο και πιο πάνω. Μέχρι τη στιγμή που έφτασε στο στήθος σου. Ήθελες πολύ αυτό που γινόταν. Και αυτός. Ξέρατε τι θα ακολουθήσει.  Σε κοιταξε. Σαν να σου λεει: "Είσαι συγουρη?" Εγνεψες καταφατικα. Το χέρι σου του ξεκουμπωσε το παντελόνι και με τη βοήθεια του, του το έβγαλες. Είχε μήνει με το μποξερακι. Τα φιλιά του κατευθύνθηκαν στο λαιμό σου και κατεβαινοντας στο στήθος σου. Το απολαμβανες. Σε ανασηκωσε λίγο και με μια κίνηση σου έβγαλε το σουτιέν. Σε έσφιξε πάνω του ενώ σε φιλούσε εκεί. Κατέβαινε. Φιλωντας το στομάχι σου και μετά την κοιλιά σου. Αρχήσε να σε δαγκώνει απαλά. Σαρεσε τόσο που τραβούσες κάπως τα μαλλιά του. Δεν άργησε να σου βγάλει και το κάτω εσώρουχο. Είχες μήνει γυμνή. Ήταν η σειρά του. Σιγά σιγά του έβγαλες και το μποξερακι του. Αγκιζατε ο ένας τον άλλο. Ήταν τόσο ζεστός και η ανάσα του πάνω σου σε έκαιγε. Δεν σας έφτανε αυτό. Έτσι, δεν άργησε να μπει μέσα σου και τα κορμιά σας ενώθηκαν. Έβγαλες έναν αναστεναγμό.Αρχισες να του δίνεις ρουφηχτα φιλιά στο λαιμό. Σε σήκωσε ενω καθόσουν πάνω του ενώ ήταν ακόμα μέσα σου. Σε έπιασε δυνατά από την λεκάνη και μπαινοεβγαινε ενώ φιλιοσασταν.Στην αρχή αργά.  Το άλλο του χέρι έπαιζε με το στήθος σου ενώ το δικό σου από την ευχαρίστηση που ένιωθες τον εγδερνε στην πλάτη αφού έγινε πιο γρήγορος ο ρυθμός του. Σιγα σιγα άρχισε να γίνεται πιο γλυκός από τοοοσο άγριος που ήταν. Σε χαιδευε απαλά με τα άκρα των δαχτύλων του στην πλάτη και αυτό σε τρέλανε. Προσπαθούσες να συγκρατήσεις τον εαυτό σου βαριανασενοντας. Τα φιλιά σας γίνανε πιο αργά και του χαιδευες το μάγουλο. Έπειτα σε ξάπλωσε κάτω και σε σκέπασε με το τεραστιο μπουφάν του ενώ σου έδωσε ένα γλυκό φιλί στο στόμα και μετά στο κούτελο. Έριξε ένα ρουχο πάνω του και ξάπλωσε δίπλα σου ένα σε πήρε αγκαλιά. Σου δάγκωσε το αυτί αφού πρώτα έπαιξε με την γλώσσα του και σου ψιθύρισε: "Καληνύχτα έρωτα μου. "

Το πρωί ξύπνησες με γλυκά φιλιά. Άνοιξες τα μάτια σου και αντίκρισες ένα ζευγάρι πράσινα ματια που σε κοιτούσαν με αγάπη, έρωτα και λαχτάρα. Χαμογέλασες και του έδωσες ένα γλυκό φιλί. Σε εσφηξε στην αγκαλιά του και σε φίλησε στο κεφάλι.

Χ- Καλημέρα μικρή μου. Πως κοιμήθηκες?

*Αχ με είπε μικρή του! :0 σκέφτηκες*

Ε- Καλημέρα...*τον κοιτούσες στα μάτια*. Απλά υπέροχα!

Γέλασε και τον ερωτευτηκες ακόμα περισσότερο.

Ε- Χάρη...

Χ- Ναι μωρό μου...?

Ε- Θα αλλάξει  κάτι από εδώ και πέρα? Εννοώ...σημενε κάτι για σένα το χθεσινό ή ήταν απλά μια νυχτα?

  Σε έφερε κοντά του και σε σκέπασε καλύτερα με το μπουφάν.

Χ- Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι νιώθω για σένα Εμμα. Σαγαπαω. Δεν έχω νιώσει αυτό το συνεσθημα ποτέ. Η χθεσινή νύχτα...ήταν η καλύτερη της ζωής μου. Το πιο σημαντικό πράγμα που πιστεύω να σημαίνει είναι πως...*ξεροκαταπιε* είσαι δική μου. Μόνο δική μου.

Ε- Δηλαδή...Τώρα εμείς είμαστε μαζί?  *τα ματιά σου έλαμψαν*

Χ- Ναι αγάπη μου!

Σου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί και μετά σε αγκάλιασε. Σου έφυγε λίγο το μπουφάν μα δεν σε πηραξε.Γελασε κάπως ειρωνικά.

Ε- Τι...?

Χ- Τίποτα απλά...*μικρή παύση* δεν είχα ποτέ σχέση. Ήταν όλες μια ξεπέτα. Για σένα είμαι ικανός να κάνω τα πάντα. Δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο. Γιατί...γιατί αυτό που έχουμε εμείς είναι αληθινό. Έτσι νιώθω.

Έσκυψε και έπαιξε με τις μύτες σας γλυκά.

Ε- Χάρη...Σαγαπαω...!

Χ- Και εγώ σαγαπαω θυσαυρε μου!

Αφού κοιταξατε λίγο την θάλασσα αποφασίσατε να ντυθείτε.

Ε- Εμ...θα...θα έρθεις σπίτι?

Χ- Οι...γονείς σου?

Ε- Είναι ταξίδι.

Χ- Τότε ναι.  *Είπε και γέλασε*

Οι γονείς σου. Ήταν ένα θέμα που έπρεπε να σκεφτείς...

  Στο σπίτι...

Dark Love (Greek)Onde histórias criam vida. Descubra agora