Τότε ταρακουνησες το κεφάλι σου για να ξυπνήσεις.Αποκληεται να ήταν αυτός Εκείνος αφήνοντας γρήγορα το βιβλίο σηκώθηκε πάνω. Σηκωθηκες και εσύ.
Ε- Ε...Εμμα. Χάρηκα.
- Το όνομα μου είναι Χάρολντ Σταιλς. Χάρηκα για την γνωριμία Εμμα.
Άπλωσε το χέρι για χειραψία. Σκέφτηκες πως φεροταν σαν καθυστεριμενο. Έδωσες το χέρι.
Ε- Συγγνώμη που τρόμαξα.Ημουν αφηρημένη.
Χ- Δεν πειράζει.
Ε- Οκ. Τα λέμε στην τάξη.
Έκανες να φύγεις για το επομενο μάθημά. Σε ρώτησε όμως κάτι. Χωρίς να μιλάει περίεργα και κοιτώντας κάτω.
Χ- Με τα πόδια πας σπίτι?
Γύρισες παραξενεμενη και του απάντησες.
Ε- Όχι. Με την βεσπα μου. :)
Χαμογελασες και έφυγες. Γιατί να σε ρωτήσει τέτοιο πράγμα και γιατί με τέτοιο ύφος. Τέλος πάντων. Η μέρα πέρασε γρήγορα. Πας προς τη βεσπα σου για να φύγεις. Πάνω υπήρχε ένα χαρτάκι. Είχε ένα τηλέφωνο πάνω. Το έπιασες και το γύρισες. Έλεγε:
" Σου είπα πως θα τα ξαναπούμε..."
Ήταν αυτός? Πως? Γιατί? Ήσουν μπερδεμένη και είχες φρικάρει λίγο.Σου άρεσε αυτό κατά έναν περίεργο τρόπο. Σε παρακολουθεί? Κοίταξες τρυγηρο και οδηγησες προς το σπίτι. Που να ήξερες όμως ότι δύο ζευγάρια ματιά σε ακολούθησαν.
Εφτασες.Δεν είχε φαγητό και βαριοσουν φριχτά για να μαγειρεψεις. Έτσι παραγγηλες πίτσα. Περίμενες ενώ ήσουν στο Facebook. Μετά από μια ώρα η πίτσα είχε αργήσει. Ακούστηκε ο ήχος του κινητού σου. Είχες μήνυμα. Ο αριθμός ήταν άγνωστος όμως κάτι σου θυμίζε. Για μισό λεπτό...Έβγαλες το χαρτάκι από τη τσάντα σου που βρήκες πάνω στη βεσπα. Ήταν ο ίδιος. Ταραχτηκες. Είδες το μήνυμα:
"Μια ολόκληρη πίτσα για εσένα? Δεν θες λίγη παρέα?"
Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κουδούνι. Τρομοκρατηθηκες. Είδες από το ματάκι της πόρτας. Ήταν απλά ο πιτσαδορος. Άνοιξες, πλήρωσες, πήρες την πίτσα. Στο στομάχι σου όμως είχες έναν κόμπο.
Να απαντούσες? Εξάλλου τι να σου κάνει? Σε έσωσε και δεν σε αφήνε σε ησυχία. Ήθελες να τον δεις. Να δεις το πρόσωπο του. Εστηλες πίσω:
" Φυσικά. Γιατί δεν έρχεσαι?"
Έπρεπε να το είχες κάνει? Πήρες τηλέφωνο την Αλις.
Α-Χεεεη!
Ε-Χεεεη! Έρχεσαι σπίτι μου? Έχω πίτσα και θέλω να μου πεις τι έγινε χθες και γιατί δεν ηρθες σχολείο.
Α: Σε 5' είμαι εκεί.
Έμενε ένα στενό πιο κάτω. Οπότε θα ερχόταν γρήγορα. Αν συναντούσε τον μυστήριο τύπο στο δρόμο?Μετά από δέκα λεπτά χτύπησε το κουδούνι. Ευτυχώς ήταν η Αλις.
Ε- Έλα γρήγορα! *Την τράβηξες μέσα*
Πήρατε την πίτσα ανεβηκατε τις σκάλες και πήγατε στο δωμάτιο σου. Καθησατε στην βεράντα και τρώγατε ενώ συζηταγατε. Της είπες τι είχε γίνει. Σου είπε και εκηνη τα νέα της.
Α: Λοιπόν...λες να έρθει?
Ε- Δεν νομίζω...και ελπίζω όχι! Ποιος ξέρει τι θέλει από εμένα!
Εκείνη τη στιγμή ακούστηκε ένας θόρυβος πάνω στο δέντρο δίπλα από το μπαλκόνι σου. Κοιτάξτε προς τα εκεί.
Α: Κοράκι θα είναι. Λοιπόν..., τι λες να βγούμε αύριο βράδυ μιας και μεθαύριο έχουμε απεργία? Στο κλαμπ που πήγαμε την τελευταία φορά.
Ε- Μμ...υπό έναν όρο! Δεν θα με αφήσεις να πιο τόσο!
Α- χαχ έγινε! Να πω και στον Νiall να έρθει?
Ο Νiall είναι ο μεγαλυτερος κατα 2 χρονια αδελφός της Αλις. Εχετε πολυ καλες φιλικες σχεσεις αν και πιστευεις πως είναι λίγο τσιμπιμενος μαζί σου! Ειναι από την Ιρλανδία και οι δύο όμως μένουν Ελλάδα.
Ε-Φυσικά. Χρειαζόμαστε κάποιον "άντρα" μαζί! χαχα ;) *Είπες και άρπαξες άλλο ένα κομμάτι πίτσα*
Εκείνη τη στιγμή, ακούστηκε ένας ηχος τηλεφώνου. Αρκετά κοντά σας όμως δεν ήταν δικό σας. Ερχόταν από....
YOU ARE READING
Dark Love (Greek)
FanfictionΚάθε άνθρωπος έχει δύο πρόσωπα. Καθε άνθρωπος έχει διαφορετικά συναισθήματα, διαφορετική όψη για κάθε τι. Ο καθένας έχει την δική του όψη. Την δική του γνώμη. Υπάρχει αληθινός έρωτας? Ποιος ξέρει....και αν υπάρχει, είναι σωστός? Λένε πως όλοι θέλου...