Part 6

835 40 0
                                    

Σκέφτηκες να ξανά περάσεις από το στενό. Ποιος ξέρει? Μπορεί να μάθαινες τίποτα...καινούριο! Όταν πηγές εκεί, η μηχανή υπήρχε ακόμα. Δεν είχες τίποτα άλλο να κάνεις. Έτσι πηγές σπίτι. Αποφάσισες να κοιμηθείς λιγάκι αφού έφαγες και έκανες ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Ξύπνησες στις 9 οπότε άρχισες να ετοιμάζεσαι σιγά σιγά.

   Φόρεσες ένα μαύρο στράπλες φόρεμα κολλητό με ζαρες το οποίο φτάνει λίγο πιο πάνω από το γόνατο. Από πίσω έχει ένα χρυσό φερμουάρ. Φόρεσες και ένα χρυσό κολιέ με μπλε χάντρες και τα σκουλαρίκια σου. Στα αφτιά σκουλαρικια, πάνω κάτω στο ένα και κάτω στο άλλο, και τον χρυσό κρυκο στη μύτη. Έβαλες της μπλε γόβες σου με τα χρυσά καρφάκια επάνω.Επειτα, έβαλες μαύρο eyeliner και μάσκαρα στα μάτια σου , λίγο μεηκ απ, κόκκινο κραγιόν και ισιωσες τα μαλλιά σου. Πήρες το τσαντάκι σου. Μπλε με χρυσό κούμπωμα. Άκουσες κόρνα και κατεβηκες. Είχαν έρθει.

   Μπήκες στο αυτοκίνητο.Η Αλις ήταν και εκείνη πανέμορφη.

Ναηαλ: Πςςς! Τι ομορφιές είναι αυτές? Καις καρδιές απόψε!  ;)

Ε- χαχ:') Γειά σου Ναηαλ! Γειά σας παιδιά!   :) *Χαμογελασες*

Ξενινησατε. Έκατσες συνοδηγός, ενώ οδηγούσε ο Ναηαλ, αφού οι άλλοι κατσανε μαζί πίσω. Βάλατε μουσική. Σε λιγότερο από 20 λεπτά ήσασταν στο μπαρ. Εκεί όπου αφήσατε το αυτοκίνητο υπήρχε και...και η μηχανή! Την είδε και η Αλις και ήρθε κοντά σου!

Α- Τώρα ξέρουμε πως δεν είναι ο Χάρολντ. χαχ Σιγά μην ερχόταν εδώ! *Είπε κάπως κοροϊδευτηκα*

Πήγατε μέσα. Ο Λιαμ είχε πιάσει την Αλις από το χέρι. Εσύ τους ακολουθούσες. Κάποιοι *προφανώς κάπως μεθυσμένοι* σε κοιτούσαν και σφυριζαν. Σου έλεγαν:

?- Τι μανάρι είσαι εσύ?

?- Πάμε μια βόλτα με την μηχανή?

?- Τι κορμαρα έχεις κοπέλα μου!?

?- Κοπελια...Θέλω να κάνω βρώμικα πράγματα μαζί σου!

  Και διάφορα τέτοια. Προσπαθούσαν να σε πλησιάσουν "διακριτικά" όμως ο Ναηαλ ήρθε και στάθηκε δίπλα σου. Πέρασε το χέρι του γύρω από το ώμο σου. Τον κοίταξες κάπως.

Ν- Προτιμάς κάποιον από αυτούς?

Γουρλωσες τα μάτια και "κόλλησες" πάνω του. Μόνο μέχρι να μπείτε μέσα και να κατσετε στο μπαρ. Ο Λίαμ και η Αλις άρχισαν να πίνουν χαλαρά. Εκατσες μαζί τους κάνοντας το ιδιο. Ο Ναηαλ έπινε απότομα. Αρχίσατε να χορεύετε και μάλιστα κάπως έντονα. Ο Λίαμ χόρευε και με τις δύο σας όμως πιο αισθησιακά με την Αλις. Ο Λίαμ ξανάπηγαίνοντας στο μπαρ να πιει, μάλλον συνάντησε κάποιον παλιό φίλο. Σας έκανε νόημα και πήγατε κοντά.

Dark Love (Greek)Where stories live. Discover now