Θα ερχόταν η θετή αδελφή σου! σου είχε λείψει τόσο πολύ η Περρη. Έπρεπε να την πάρεις από το αεροδρόμιο στις 6.Ειχες ενθουσιαστεί πολύ. Είσασταν κολλητές. Η Περρη, η Αλις και εσύ. Η Περρη εμένε πλέον στην Ιταλία γιατί είχε κερδίσει υποτροφία σε ένα πολύ καλό κολέγιο πέρυσι. Σε περνούσε 2 χρόνια. Οι γονείς σου την υιοθέτησαν όταν ήσουν 2. Εστηλες μήνυμα να ειδοποιήσεις την Αλις. Η χαρά της ήταν όσο και η δική σου. Φυσικά σου είπε να έρθει μαζί σας σήμερα.
Ο Χάρη ξύπνησε και σε πήρε αγκαλιά.
Χ- Προς τι τέτοια χαρά? *είπε με την πρωινή, βαριά φωνή του*
Του εξηγήσες τα πάντα.
Χ- Λοιπόν...ανοιπομωνω να την γνωρίσω!
Ε-Θα την γνωρίσεις όταν παμε να την πάρουμε από το αεροδρόμιο με το αμάξι του Ναηαλ στις 6. Ποτέ θα μιλήσεις στον Ζεην για σήμερα?
Χ- Έχεις δίκιο. Καλητερα να ετοιμαστώ και να πάω να τον βρω.
Σηκωθηκατε από το κρεβάτι. Ο Χάρη αρχησε να ετοιμάζεται ενώ εσύ να φτιάχνεις το δωμάτιο της αδελφής σου και μετά να ετοιμάζεσε. Η ώρα ήταν 1. Είχατε ξυπνήσει αργά μετά τα χθεσινά.
Ο Χαρη ανέβηκε στη μηχανή του και το έβαλε για το σπίτι του. Όταν έφτασε βρήκε τον Ζεην την εξωπορτα.
Χ- Εη! Που πας?
Ζ- Το ξέρεις πως δεν πρέπει να σου μιλάω έτσι?
Χ- Ρε φίλε απλά αποδεξου το . Αυτή θέλω. Είμαι ο ίδιος Χάρη. Απλά πιο καλός. Και μαερεσει περισσότερο έτσι.
Ζ- *ξεφυσηξε* Δεν θα σου πω τι να κάνεις. Αλλά όταν το μετανιώσεις...
Χ- Δεν πρόκειται.
Δώσανε τα χέρια, χτύπησαν τους ώμους τους και ο ένας τον άλλο στην πλάτη.
Ζ- Δεν θα με κάνεις και εμένα έτσι. Να το ξέρεις.
Χ- Βασικά θα δούμε θρίλερ σήμερα...θα είμαστε παρέα...Και ήθελα να έρθεις.
Ζ- Και τι να κάνω ρε μαλακά εκεί?
Χ- Έλα. Θα δεις πως είναι να μην είσαι...έτσι τέλος πάντων
Ζ- χαχ *γέλασε* μαρεσω έτσι. Οκ Οκ. θα έρθω.
Χ- Thanks dude. 8 η ώρα στο σπίτι του ξανθου.
Ζ- Έγινε.
Φύγατε και οι δύο. Ο Χάρη ήρθε σε πήρε από το σπίτι. Πήγατε για έναν καφέ στα Starbucks και μετά να νοικιάσετε την ταινία που σας είπαν. Η ώρα πέρασε και έπρεπε να πάτε στο αεροδρόμιο. Περίμενες στις αφίξεις ενώ ο Χάρη έξω με το αμάξι του Ναηαλ. Περίμενες μια μελαχρινή σεμνή και φυσικά αβαφτη κοπέλα γιατί τα συχενόταν αυτά. Δεν είχες κάποια πρόσφατη φωτογραφία της καθώς είχες να την δεις 2 χρόνια. Δεν την έβλεπες πουθενά. Ξαφνικά κάποιος σε σκουντησε πίσω σου. Γύρισες και είδες μια ξανθιά κοπέλα με ροζ βαμενες τις άκρες τον μαλλιών της, βαμμένη μα όχι υπερβολικά και σκουλαρίκι στη μύτη. Φορούσε ένα κοντό (πάνω από τον αφαλό) μακριμανικο μπορντό μπλουζάκι και ένα μαύρο σκισμένο τζιν.
?- Θεε μου! Εμμα! πόσο μου έλειψες μικρή! Αχ τι κάνεις? Μεγάλωσες!
Σε κρατούσε πολύ σφιχτά στην αγκαλιά της. Δεν την αναγνωρίζες. Είχε αλλάξει πολύ. Σαρεσε το νέο λοοκ της. Αφού η εσωτερική Περρη είναι η ίδια Περρη που αγαπας και εξωτερική μια θεά ήσουν χαρούμενη που την έβλεπες και ήταν αδελφή σου. Έστω και θετή.
Ε- Δεν μπορώ να το πιστέψω! Περρη! Αχ πόσο μου εληψες! Αλαξες! *ειχατε βουρκωσει*
Π- Η μαμά? Ο μπαμπάς?
Ε- Είναι Γαλλία.Επαγγελματικο ταξίδι. Πόσο θα κάτσεις?
Π- 1 μήνα θα τους προλάβω?
Ε- Σίγουρα!
Π- Η Αλις? Που είναι?
Ε- Μας περιμένει σπίτι της το απόγευμα να δούμε ταινία.
Π- Υπέροχα. Ανυπομονώ!
Ε- Λοιπόν ήρθα με τον Χάρη να σε πάρουμε...
Π- Ποιος είναι ο Χάρη? *την περίμενες αυτή την ερώτηση*
Ε- Εμ...είναι...είναι το αγόρι μου...
Π- Δεν το πιστεύω! Μπράβο! Θα σου πω αν εγκρίνω.
Σου εκλησε το μάτι και γελάσατε. Κατευθηνθηκατε έξω. Πλησίασατε το αμάξι του Ναηαλ. Ο Χάρη βγήκε έξω.
Ε- Η αδελφή μου Περρη, το αγόρι μου Χάρη.
Π- Χάρηκα.
Χ-Παρομοίως.
Ο Χάρη έβαλε τις βαλίτσες στο αμάξι και έπειτα ξεκινήσατε για το σπίτι. Φτασατε και βοήθησες την Περρη να φτιάξει τα πράγμα της ενώ συζητούσαμε διάφορα και σου έλεγε πως της έληψε το σπίτι. Έπειτα κατέβηκατε στο σαλόνι όπου βρήκατε τον Χάρη.
Ε- Πάμε?
Χ-Βασικά είπα στον Ζέην να έρθει από εδώ να πάμε μαζί...
Π-Ζεην?
Ε- Ο κολλητός του Χάρη.
Π- Οκ...αν δεν τα μπερδέψω όλα σήμερα...
Χ- Αχ! Ξέχασα το κινητό μου πάνω. Μισό έρχομαι.
Ε- Αμάν! Περρη! Ξέχασα το CD της ταινια κάπου στο δωμάτιο σου. Πάω να ψάξω δες λίγο για τα κλειδιά της μηχανής στο σαλόνι.
Π- Οκ.
Όσο ψάχνατε ολοι χτύπησε το κουδούνι. Η Περρη ήταν πιο κοντά έτσι άνοιξε αυτή. Κρατούσε ένα ξυλινο διακοσμητικο μπολ. Άνοιξε την πόρτα και της έπεσε το μπολ.
Π- Ουπς! Εσκυψε να το πιάσει. Συγγνώμη για αυτό. Περρη. Χάρηκα.
Ζ- Ζεην... *Κούνησε το κεφάλι σαν να χαιρετάει και είχε τα χέρια στις τσέπες.*
YOU ARE READING
Dark Love (Greek)
FanfictionΚάθε άνθρωπος έχει δύο πρόσωπα. Καθε άνθρωπος έχει διαφορετικά συναισθήματα, διαφορετική όψη για κάθε τι. Ο καθένας έχει την δική του όψη. Την δική του γνώμη. Υπάρχει αληθινός έρωτας? Ποιος ξέρει....και αν υπάρχει, είναι σωστός? Λένε πως όλοι θέλου...