Πηγές στο μπάνιο και την πήρες τηλέφωνο...
Ε- Αλις?
Α- Ναι...
Ε- Συγγνώμη δεν ε- *σε διέκοψε*
Α- Άστα αυτά τώρα. Θα μιλήσουμε κάποια στιγμή. Τι λες για την φώτο? Δική του δεν είναι?
Ε- Ναι...*ξεροκαταπιες* Πώς την...ξέρεις...που τη βρήκες?
Α- Απλά βγήκαμε και περάσαμε απέξω για να πάμε σε ένα κοντινό κλαμπ.
Ε-Μαλιστα...Σε ευχαριστώ. Αν είναι θα περάσω από το σπίτι σου...
Α- Οκ γεια.
Βγήκες από το μπάνιο και ο Χάρη μόλις είχε ξυπνήσει. Τόσο γλυκός αλλά ήσουν θυμωμένη. Γιατί να σου πει ψέματα? Και γιατί να παει εκεί?
Χ- Καλημέρα μωρό μου! *είπε καθώς τεντονοταν*
Η φωνή του ήταν υπέροχη και σε ερεθηζε κατά κάποιον τρόπο . Βαριά και σεξυ. Αλλά όχι. Ήθελες εξηγήσεις!
Ε- Θα σε ξαναρωτήσω ήρεμα και ωραία. Που πήγες χθες βράδυ? Την αλήθεια.
Χ- Κοίτα. Δεν σου είπα ψέματα. Με τον Ζεην και αυτούς πήγα. Ξέρεις ήδη που έτσι? *φαινόταν κάπως στενάχωρημένος*
Ε- Ναι! Και δεν καταλαβαίνω γιατί!
Χ- Δεν ήθελα να πάω πίστεψε με!
Ε- Πηγές όμως! Και χωρίς να μου πεις τίποτα!
Χ- Με ανάγκασαν!
Ε- Ναι είμαι σίγουρη πως ζορίστηκες. Και να γιατί δεν σηκώνες το κινητό. Που να το ακούσεις όταν είσαι απασχοληνενος!
Φωνάζετε πλέον ο ένας στον άλλον. Σε πλιασιασε και σε άρπαξε σφιχτά από τους καρπούς σε σημείο να πονάς λίγο και σου εκλησε το στόμα.
Χ- Ρε γαμωτο μου! Σταματα! Θέλω να σου εξηγήσω! *σου άφησε το στόμα*
Ε- Ασε με! Εντάξει, με πονάς!
Σε άφησε και προσπαθώντας να ηρεμήσεις έκατσε στο κρεβάτι και σταυροσες τα χέρια.
Ε- Σε ακούω! *κάπως ειρονικά*
Χ- Σαρεσει δεν σαρεσει, με πιστεύεις ητε όχι αυτή ήταν μια από τις συνήθειες μου πριν σε γνωρίσω. Και όχι μόνο αυτό. Όμως εσύ. Μου άλλαξες τη ζωή. Δεν θέλω πια τίποτα από αυτά. Εσένα θέλω γάμο την πουτανα μου! Τα έχω κάνει όμως όλα σκατα! Ο μόνος γαμημενος λόγος που πήγα χθες σε εκείνο το ηλιθιό μέρος ήταν για τον Ζεην. Επειδή είναι ο κολλητός μου. Επειδή με παρακάλεσε. Δεν έκανα τίποτα εκεί. Όλοι οι άλλοι όμως...! Και όχι επειδή δεν μπορούσα! Επειδή δεν ήθελα! Επειδή ενώ αυτές χόρευαν γυμνές η μόνη που σκεφτόμουν ήσουν εσύ! Και αυτή τη στιγμή, ο Ζεην νομίζει πως έχω ξυπνήσει σε κανένα ξενοδοχείο με δύο πουτανες αγκαλιά. Αλλά όχι. Είμαι εδώ μαζί σου. Ήρθα κατευθείαν σε εσένα.Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Αν θες με πιστεύεις.
Βγήκε έξω και κατέβηκε στην κουζίνα. Δεν ήξερες αν έπρεπε να τον πιστέψεις. Μιλούσε με τόσο πάθος και τόσο έντονα. Λες να υποκρινοταν? Να άξιζε δεύτερη ευκαιρία? Απλά ηλπιζες να έλεγε αλήθεια! Κατέβηκε κάτω και τον άκουσες να μιλάει στο τηλέφωνο. Δεν σε είδε.
Χ- Πώς ήταν τι? Α! Με τις...ε...διαφορετικό. *ακουγόταν νευρικός. καταλαβαινες όταν έλεγε ψέματα* Ενότητα ρε μαλακά! Σε ποιο ξενοδοχείο? Δεν είμαστε εδώ τώρα. Τις παράτησα και πηγα για καφέ. Ναι. Τα λέμε.
Αφού το εκλησε καταλαβες πως σου έλεγε αλήθεια. Μα ποιος θα έκανε κάτι τέτοιο? Ένιωσες λίγες τύψεις μα έπρεπε να στο είχε πει! Εμφανίστηκες.
Ε- Χαρη...σε πιστεύω. Και καταλαβαίνω τη θέση σου μπροστά στους αλητες φίλους σου τέλος πάντων. Έπρεπε να μου το πεις. Δεν θέλω να λέμε ψέματα.
Χ- Ούτε και εγώ. Συγγνώμη έχεις δίκιο.
Πλισιασατε ο ένας τον άλλο και δώσατε ένα παθιασμένο φιλί. Αρχήσε να σε γαργαλάει και έκανες το ίδιο. Παίζατε σαν μικρά παιδιά μες στο σπίτι. Θυμήθηκες την Αλις. Έπρεπε να πας σπιτι της. Δεν θα αντέχες αν συνέχιζε ο τσακωμός σας. Ετοιμαστηκες και πήγες με τα πόδια. Ο Χαρη έφυγε για το σπίτι του. Όταν έφτασες δεν σου ανήξε η Αλις αλλα ο Ναηαλ.
Ν- Επ! Γειά Εμμα. Πέρασε. Η Αλις είναι στο μπάνιο.
-Θα την περιμένω. *χαμογελασες*
Καθίσαμε στο σαλόνι.
Ν- Εμ...Η Αλις μου είπε οτι έγινε όταν βγήκαμε. Που...ξέρεις. Δεν βρήκα ευκαιρία να σου μιλήσω για αυτό.
Ε- Δεν πειράζει. Ξέρω. Μιλούσε το ποτό.
Ν- Βασικά, μιλούσε η καρδιά. *σε πλησίασε*
Ε- Τι εννοείς?
Ν-Κοιτα Εμμα. Μαρεσεις. Μαρεσεις πολύ. Τόσο πολύ που...
Σε πλησίαζε απότομα όμως τον διέκοψε η Αλις που ήρθε στο σαλόνι.
Α- Καλητερα να πάμε πάνω.
Ε-Ναι...
Ανέβηκατε πάνω και καθίσετε στο κρεβάτι της.
Α- Λοιπόν? Χωρίσατε?
Ε- Όχι.
Α-Τι εννοείς όχι?!
Ε- Κοίτα. *της εξηγησες τι έγινε*
Α- Μάλιστα...* έδειχνε θυμωμένη*
Ε- Έχεις δίκιο! Συγγνωμη!Έπρεπε να σου είχα πει τα πάντα! Ήθελα! Αλλά αυτήν ακριβώς την αντίδραση φοβόμουν! Δεν έπρεπε να σε παραμελησω. Θέλω ακόμα να σου τα πω όλα. Αν με συγχωρέσεις και απόδεχτείς την επιλογή μου.
Α- Σε ακούω.
Ε- Δηλαδή με συγχωρείς!?
Α-Φυσικα!
Αγκαλιαστηκατε και της είπες τα πάντα. Ότι είχε γίνει μέχρι τώρα. Στο τέλος φάνηκε να κατάλαβε. Μετά αρχίσατε να συζητάτε για τον Ναηαλ. Ένα θέμα που έπρεπε να ξεκαθαρίσεις. Σήμερα το βράδυ θα βγενατε. Δεν ήσουν με τον Χάρη. Πηγές λοιπόν σπίτι να ετοιμάστεις. Ιδοποιησες και τον Χάρη όλα καλά. 10 η ώρα θα περνούσε από της Αλις. Στις 8 το κουδούνι χτύπησε. Δεν περίμενες κάποιον. Άνοιξες και είδες....
YOU ARE READING
Dark Love (Greek)
FanfictionΚάθε άνθρωπος έχει δύο πρόσωπα. Καθε άνθρωπος έχει διαφορετικά συναισθήματα, διαφορετική όψη για κάθε τι. Ο καθένας έχει την δική του όψη. Την δική του γνώμη. Υπάρχει αληθινός έρωτας? Ποιος ξέρει....και αν υπάρχει, είναι σωστός? Λένε πως όλοι θέλου...