Στο σπίτι φτάσατε μετά από 20 λεπτά περίπου. Πήγατε με την μηχανή. Όμως...δεν του είχες πει που μένεις...
Ε-Πως ήξερες που μένω?
Χ- Όταν θες κάτι πολύ το κυνηγάς και ψάχνεις για αυτό!
Γελασες και άνοιξες να μπείτε μέσα. Πέρασες από το χολ από όπου υπάρχει ενας ολόσωμος καθρέπτης. Όταν κοίταξες τρόμαξες. Είχες τα χάλια σου. Τα μαλλιά σου ήταν ανακατα και μπλεγμενα. Είχες ξεβαφτει και ήσουν σαν ζόμπι. Τον κοίταξες. Γέλασε.
Ε- Όταν με είδες έτσι δεν τρόμαξες...?
Χ- Είσαι πανέμορφη όπως και να είσαι. *Σε έφερε κοντά του* Και...κυρίως είμαι εγώ η αιτία που είσαι έτσι. *Γέλασε πονηρά και τον έσπρωξες απαλά.*
Ανεβήκατε στο δωμάτιό σου. Ο Χάρη έπαισε στο κρεβάτι μπρούμυτα.
Ε- Εγώ μπαίνω για ένα μπανακι. Δεν θα εργησω.
Μπήκες στο μπάνιο.Γδυθηκες και μπήκες μέσα. Άνοιξες το νερό και άρχισες να σκέφτεσαι. Πόσο ηπεροχα ήταν χθες. Είναι τόσο γλυκός, ρομαντικος και άγριος τις κατάλληλες στιγμές.Ηταν η δεύτερη σου φορά. Ακόμα δεν πίστευες πως άφησε τον έκτο σου να κάνει κάτι τέτοιο. Τον ήξερες μόνος να μήνα. Και μιλούσαμε χωρίς καν να τον έχεις δει.Για αυτό ερωτεύτηκε αυτόν. Αυτός.... Ήξερε πολλά για εσένα. Εσύ? Σχεδόν τίποτα. Και του δωθηκες χθες βράδυ. Και έχετε σχέση τώρα! Ένιωθες τόσα πολλά για αυτόν παρόλο που δεν ήξερες πολλά. Θα τον μάθαινες όμως. Οι γονείς σου? Τι θα έλεγαν οι γονείς σου για αυτή τη σχέση? Αν τον έβλεπαν θα καλούσα ακόμα και την αστυνομία. Δεν θα έβλεπαν την ψυχή του όπως εσύ. Όπως ήσουν βυθισμένη στις σκέψεις σου κάτι ένιωσες πίσω σου και γύρισες απότομα. Ήταν ο Χάρη. Γυμνός. Κοιτάζες τα πολλά τατουάζ του.
Ε- Με τρομαξες! Βλακα! *είπες ναζιάρικα*
Γύρισες το τηλέφωνο του μπάνιου προς το μέρος του, το άνοιξες στο φουλ και τον έκανες μούσκεμα κάνω γελούσατε.
Χ- Χρειάζομαι και εγώ ένα μπάνιο...!
Μπήκε μέσα μαζί σου και σου έδωσε ένα γλυκό, υγρό φιλί. Βοηθούσατε ο ένας τον άλλο να κάνει μπάνιο αλλά και πειραζοσασταν μεταξύ σας. Σου έκανε μασάζ στα μαλλιά με το σαμπουάν και σου έτριψε το σώμα με το αφρόλουτρο. Σε αντάλλαγμα, ήθελε το ίδιο. Κάποια στιγμή του πέφτει το τηλέφωνο και άρχισε να σας πιτσιλαει παντού. γελούσατε και προσπαθουσατε να το κλησετε. Αφού τελειώσατε σκουπιστηκατε, καθαρίσετε το μπάνιο και ντυθηκατε.Εβαλες άνετα ρούχα ενώ αυτός τα ίδια. Σου ξεμπλεξε τα μαλλιά και στα έκανε μια ωραία πλεξούδα. Κατεβηκατε κάτω.
Ε- Πηνας?
Χ- Θα γίνω αγενής αν πω ναι? *γέλασε*
Φτιάξατε τοστ αφού ήταν ακόμα 11 η ώρα. Ούτε αυτό δεν ήξερε πως γίνεται και γελούσες μαζί του. Καθώς αληφες τις φέτες με Βιτάμ ήρθε από πίσω σου, σε πήρε μια αγκαλιά και αρχή σε να σε χαϊδεύει στην κοιλιά σου. Βουτηξες το χέρι στο βούτυρο και του έβαλες στη μύτη. Για εκδίκηση σε πασαλήψε και εσένα καθώς τριφτηκε πάνω σου και αρχίσατε να γελάτε. Τα βάλατε να ψήνονται μέχρι που ήταν έτοιμα.
Ε- Πάμε να τα φάμε στη βεράντα μου?
Χ- Ότι θέλει το μωρό μου.
Ανεβηκατε πάνω και κατσατε.
Ε- Μου χρωστάς κάποιες απαντησεις.
Χ- Τι εννοείς?
Ε- Θέλω να μάθω πράγματα για εσένα. Εσύ ξέρεις για εμένα. Και δεν ξέρω πως. Ποιο είναι ολόκληρο το όνομα σου, Πότε έχεις γενέθλια, Που μένεις...
Χ-Οκ λοιπόν. Το Χάρη βγαίνει από το Χαρ...γουην Στελερμαν. *κατάλαβε πως θα έλεγε βλακια* , γεννήθηκα 1 Φεβρουαρίου άρα έχω κλησει τα 20...και μένω αρκετά κοντά σε μια πολυκατοικία με τον κολλητό μου τον Ζεην. Κάτι άλλο..?
Ε- Κάτι δεν σου κολλούσε, αλλά εντάξει. Αν μου έρθει κάτι θα σε ρωτήσω.
Χ- Εντάξει.
Σηκωθηκες και μαζεψες τα πιάτα. Ο Χαρη ήρθε από πίσω και σε πήρε μια αγκαλιά.
Ε- Αχ Χάρη ασε με! Μαζεύω τα πιάτα...
Χ- Μην μου λες εμένα ασεμε! * είπε παιχνιδιαρικα και σε άρπαξε.*
Άφησες κάτω τα πιάτα ,σε έβαλε μέσα και σε έριξε στο κρεβάτι. Αρχησε να σε γαργαλάει.
Ε- χάχαχαχαχα γαρ- χαχαχαχα Χάρη χαχαχαχα άσε με! χαχαχαχα
Αρχησες να τον γαργαλας και εσύ. Όμως σε κέρδιζε. Κάπως βρεθηκες πάνω του και τον φιλησες για να σταματήσει. Το κατάφερες. Σε φιλούσε αργά και γλυκά παίζοντας με τη γλώσσα σου. Ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι. Οποιος και αν ηταν δεν έπρεπε να δει τον Χάρη. Εκείνος κατάλαβε πως πρέπει να φύγει. Ήρθε στο μπαλκόνι και προσπάθησε να πηδηξει στο δέντρο δίπλα αφού σε φίλησε τελευταία φορά.
Ε- Προσεχε!
Χ- Μην ανησυχείς. Το έχω ξανακάνει! *σου εκκλήσε το μάτι*
Έτρεξες κάτω να ανοίξεις. Όταν άνοιξες την πόρτα αντικρησες....
YOU ARE READING
Dark Love (Greek)
FanfictionΚάθε άνθρωπος έχει δύο πρόσωπα. Καθε άνθρωπος έχει διαφορετικά συναισθήματα, διαφορετική όψη για κάθε τι. Ο καθένας έχει την δική του όψη. Την δική του γνώμη. Υπάρχει αληθινός έρωτας? Ποιος ξέρει....και αν υπάρχει, είναι σωστός? Λένε πως όλοι θέλου...