Part 27

733 42 5
                                    

Το σχολείο συνεχίζεται. Ο Χάρη έχει πάει να αφήσει τις μπάλες και εσύ στις γυναικείες τουαλέτες να αλλάξεις. Μπαίνεις μέσα και βλέπεις την Ροουζ με τα τσιράκια της. Απλά τις αγνοείς περνώντας από δίπλα τους.

Ρ- Ε φρικιό....

Ε- Ε, ψωναρα....

Ρ- Πολύ αστείο.

Ε- Το έχω αυτό. Τι θες? Μου κάνεις την τιμή να σου μιλήσω? *ειρωνικά*

Ρ- Θα έπρεπε να χαίρεσαι. Whatever. Τον ξέρεις τον Χάρολντ από κάπου?

"πόσο θέλω να την πνίξω"  σκέφτηκες. Χαμογελασες ειρωνικά.

Ε- Αμέ...και πολύ καλά μάλιστα.

Της εκλεισες το μάτι και έκανες ξανά να πας να αλλάξεις. Είδες την έκφραση της. Σε μισούσε ολοφάνερα. Μα γιατί?

Ρ- Ναι οκ...ζηλεύεις επειδή του αρέσω.

Ε- "Γλυκιά μου" , δεν του αρέσουν του Χάρη μου αντικείμενα πολλαπλής χρήσης.

Ρ- Χάρη σου?! Αυτό θα το δούμε...

Ε- Το έχουμε δει ήδη....είσαι λίγο πίσω.

Ρ- χα...Εσύ...και αυτός....χα.

Ε- Πονάει η απόρριψη ε?

Είχε μείνει να σε κοιτάει. Πηγές επιτέλους να αλλάξεις. Πρώτη φορά καταφερνες να τη βάλεις κάπως στη θέση της. Αυτό που δεν καταλαβαινες είναι γιατί σου φαιρεται έτσι ενώ παλιά είσαστε τόσο ενωμένες.

                                     ...

Στην τάξη ο Χάρη καθότανε δίπλα σου. Τον κοιτούσες ενώ αυτός σημείωνε και παρακολουθουσε. Ίσως ήταν και ο μόνος αφού κάποια κορίτσια τον κοιτούσαν, άλλοι έστελναν μηνύματα στο κινητό, άλλοι άκουγαν μουσική και οι Ροουζ σας κοιτούσε με ένα δολοφονικό βλέμμα.

Ε- Τόσο πολύ ενδιαφέρον για την χημεία? *του ψιθυρισες πειρακτικα*

Σου χαμογέλασε και έγραψε στο βιβλίο σου.

" Όχι για οποιαδήποτε χημεία. Για την δικιά μας χημεία...! "

Του χακογελασες. Η Ροουζ είχε σκάσει από τη ζήλια της.

                                      ...

Στο σχολασμα πολλοί παράξενεφθηκαν όταν είδαν την αλλαγή του Χάρη. Η όταν σας είδαν χεράκι χεράκι. Άλλοι πάλι, καθόλου. Καθώς πηγαίνατε να φύγεται, ο καθένας με την μηχανή του, σας πρόλαβαν η Αλις και ο Ναηαλ.

Dark Love (Greek)Where stories live. Discover now