Part 12

631 30 0
                                    

   Εκείνη τη στιγμή έβγαινε ο Χάρη από το μπάνιο του δωματίου σου μιλώντας.

Χ- Μωρό μου νομίζω έσπα-...*σας κοιταξε* οου. Εμ...γεια?

  Δεν ήξερε τι να κάνει. Ήταν αμηχανος και λίγο σοκαρισμενος.Εσυ είχες κλήσει τα μάτια σφιχτά και ευχόσουν να ήταν όλα ένα όνειρο μα....δεν ήταν.

Α- Οκ. Εμμα! Έχω φρικάρει. Τι κάνει αυτός ο αλήτης στο δωμάτιο σου χωρίς μπλούζα? Και σε αποκαλεί μωρό του? Και γιατί δεν ξέρω τίποτα!?

Ε-Αλις δεν...πφφ *εκκλησες τα μάτια*

Α- Δεν τι? Δεν με εμπιστεύεσαι? Και...ώστε αυτός είναι ο λόγος που με αποφεύγεις και δεν μπορείς να βρεις χρόνο για μένα. Θα σε κάνει σαν τα μούτρα του θα σε πληγώσει θα σε παρατήσει και θα είσαι μόνη! Ξέρεις κάτι? Δεν θέλω τέτοιες φίλες.

Είπε και έφυγε. Άκουσες την έξω πόρτα να κληνει με δύναμη. Έκλησες τα μάτια και τα δάκρυα σου αρχήσαν να στάζουν. Ήθελες να της το πεις.Απο την αρχή. Απλά δεν ήξερες πως και ακριβώς αυτήν την αντίδραση φοβοσουν. Ο Χάρη σε πλησίασε και σε πήρε μια σφιχτή αγκαλιά φίλοντας σε στο κούτελο και επειτα  σκούπισε τα δάκρυα σου.

Χ- Σε παρακαλώ μην κλες. Δεν το αντέχω. Και ιδικά όταν είμαι ένας από τους λόγους. Εγώ φταίω. Αν δεν υπήρχα...

Ε-Χαρη! Σταμάτα.

Χ- Συγγνώμη...σταματά όμως να κλες. Μου ραγιζεις την καρδιά. Θα τα βρητε θα δεις. Είσαστε πραγματικές φίλες και θα τα βρείτε!

Ε- Σα-σαγαπω...*είπες μέσα από τα αναφιλιτα σου*

Χ- Και εγώ σαγαπω αγγελε μου. Πήγαινε να ρίξεις λίγο νερό στο πρόσωπο σου.

  Πηγες στην τουαλέτα.Κοιταχτηκες στον καθρέπτη. Είχες κόκκινησει. Τα μάγουλα σου, η μύτη σου, τα μάτια σου. Τα μάτια σου τώρα ήταν καταπράσινα από το κλάμα. Σκέφτηκες τα λόγια της Αλις. Δεν είχε δίκιο. Για τον Χάρη. Για τα υπόλοιπα φυσικά και είχε δίκιο. Έπρεπε να της το είχες πει. Κολλητή σου είναι. Θα καταλάβαινε. Δεν έπρεπε να την παραμελήσεις. Βγήκες έξω και χωθηκες ξανά στην αγκαλιά του Χάρη.

Χ-Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι. Κάτι πρέπει να κανω.Το ξέρω πως δεν φτιάχνω τα πράγματα με την Αλις αλλά μπορώ να σε ηρεμήσω. Να ξεχαστεις και μετά να πας να της μιλήσεις.

Ε- Εντάξει...

Χ- Σήκω. Βάλε κάτι πρόχειρο θα πάμε μια βόλτα και μετά θα σε πάω ως το σπίτι της!

Ε- Εντάξει. Ξέρεις κάτι?

Χ- Τι?

Ε-Είσαι υπέροχος. Σε ευχαριστώ. Δεν έχει δίκιο για εσένα.Και θα της το αποδείξω.

Dark Love (Greek)Where stories live. Discover now