Wedding Prepare

233 25 4
                                    

Eunha termenung smbil menghirup latte kegemarannya.sudah Dua bulan dia tdk bertemu jungkook sejak dari kampung hari tu.kita org selalu buat haluan sendiri walaupun wedding bakal tiba.tak tahu bila nak prepare brg khwin.yelah,jadual dia selalu sibuk.jungkook?enth kerja apa.msa tu dgrnya jungkook shooting.shooting?dia kerja apa doe?dah dah..stop think about jungkook.lupakn.skrg baik dia rest habis habisn.sebb nnti wktu lunch akn tmat.
SREETT...
kerusi di hdapannya di tarik seseorng.wjhnya di angkat." Latte?" Dia tergmam.
" awk?"
Org itu tersenyum." Miss me hurm?" Eunha msih ternganga.
" a..awk buat apa kat sni jungkook?"
Jungkook sengih lalu berpeluk tubuh." Yah...jumpa future wife.slh ke?" Soal nya sinis.meja itu di ketuknya mnggunakan jari.eunha menggosok tengkuknya." Bukan ke awk pergi oversea?"
" dua minggu je.aq dah lma balik lah." Balas jungkook.dia mencapai latte eunha lalu menghirupnya tnpa rsa berslah.terbuntang mata eunha." Hye!tu sy punya lah?" Marahnya.nasib baik suara tak high note.sbar jelah.slmba bdak dia je!jungkook sengih." Latte.kau suka latte eh?coppucino lagi sedap ah."
" tgk muka sy ni."
Jungkook tenung muka eunha.asl?
" ada ke sy kesah?takkan,so give it back!"
Jungkook ketawa sebelum memberi kannya kembali.eunha merampas dgn wjh yg msam.tapi...latte tu dah nak habis!jungkook shit!
" awk ni mmg tak guna!"
" tgk btul btul muka aq ni?ad nmpk aq kesah?takkan?so,jom ikut aq!" Jungkook copy paste ayt eunha.eunha tercengang.pergi mna?jom masuk u?
" where?"
" WEDDING PREPARE."
---------
(Eunha pov)
Wah...serius cantik baju baju khwin ni.dlu ada jugaklh keinginn aq nak pkai gaun pengantin ni.tapi berangan jelah." Kau pilih baju kau then tunjuk kat aq!" Arah jungkook bak boss berkuasa di dunia.aq mncebik.tapi ikutkn shja.aq melihat gaun gaun yg bermcm gaya.mesti semua mhal.takpe...jungkook kaya kan?muahahaah....
Aq mncapai sehelai gaun pengantin berwrna kuning cerah bersma manik manik putih.cntik...gaun itu panjang paras lutut dan bwhnya lagi ada kain halus unti menutupi kaki yg terdedah.wah...cntiknya!takdelah seksi mna di bhagian dada.
" may i help you miss?"
Aq berpling." Ouh,gaun ni sesuai untk majlis yg di adakn di taman.bukan seperti di tempat tertutup seperti gereja." Ujar pekerja perempuan itu.aq angguk.tapi..majlis kami di mana?haduh,kena tanya jungkook pulak!
" ermm,takpelh.kita tgk gaun lain pulak." Balasku.gaun lain...seksi.putih,hitam,merah,biry,ungu...pink!eyewww..rsa geli.pinky?not my taste tapi...nmpk cute lah pulak.
Aq capai nya.pnjangnya jingga ke hujung kaki.terdedah di ats dada dan bahu.di kwsan pinggang ada satu tali nipis pink lembut kecil.comelnya gaun ni!
" gaun ni sesuai untk semua tempat majlis." Aq tersenyum lebar.
" sy nak baju ni."
" nak cuba pkai?"
Aq termangu.nak ke tak?aq tenung 10 minit gaun tu.nak try ke?malulh!tapi,kalau tak try smpai bila tak tahu muat ke tak.try jelah!
Then aq angguk lalu pergi ke fitting rooom.
Selepas beberpa minit aq keluar.susah sungguh pkai gaun ni.sebb ia ketat sedikit di pinggang.aq keluar.mna jungkook?kena tunjuk kpd dia dlu seblum pilih.
" jungkook!jung..."
BUKK,
" OMMA,!" Aq terjatuh terduduk.huwaa,my dress!aq angkat muka dgn dahi berkerut.saki bahalol." Lantau tu cntik sgt ke smpai ddk atas lantai?" Sndirnya.
Aq gigit bibir.terus aq bangun.malu pulak duk ats lantai.baru aq prsan.bju kami nmpk sedondon.dia pkai baju putih berserta blazer putih dan seluar slack pink.pink?muahaha...lwk sial!
" pink?pfft" aq gelak.
Dia menjegilkn mata." Ikut suka aq lah.taste aq."
Dia teung aq ats bwh.
ats bwh.
ats bwh.
bukk!
aq hempuk dia.cara dia tenung aq tu scary pulak.dia sengih.
" kau nak gaun ni ke?" Dia tunjuk gaun di tubuhku.aq sengih dan angguk." Haah.cntik!"
Dia angguk." Tukat then aq byar."
" yeayyy!"
Aq lompat then sreet
" lyahhh!"
" behave!"
Dekat.jarak kami dekat sgt.hidung kami...usah ckap.dah bersentuh.aq...lompat tadi then terpijak hujung gaun aq.aq hampir jatuh tapi sempat di smbut jungkook.dia...peluk pinggang aq rpat ke dadanya.aq telan air liur.kenpa?dia....kefak sgt?
" kau ni..."
Dia lepaskn aq.nasib baik aq dapat seimbangkn bdan.tak guna rabbit!slmba dia je lepaskn aq.bukannya nak tnggu aq stabil dlu.
Dia terus pergi.aq perasan something.
Dia....
BLUSHING
--------------
(JUNGKOOK POV)
Kenpa aq blushing ni?knpa aq berdebar?aq tumbuk cermin di hdapanku.aq rsa..lain sgt.
Pipi ku pegang.stil blushing.dia...nmpk cute bila tenung dkat mcm tadi.wangian vanilla dia menusuk ke dlm hati aq.rsa..tenang sgt.ya...
Dahi ku di sndarkn di cermin.tolong lah buang perasaaan ni.tapi...
Salahkah aq...
Suka dia?
-------------
Omo!dah nak balik asrma!so mlas gila!!help me guys!rjin pulak author update.hehehe...plis vote bebeh!!ajk saudara mara lain bca gak.

Eunkook Marriage [] J.J.K.> J.E.B []_{SLOW UPDATE}Where stories live. Discover now