Kepastian

190 19 4
                                    

        " yah!kau buat apa kat sni!"

Eunha yg sibuk menyapu lantai mengangkat muka.jungkook.keningnya di jongket.eh,slah ke?" Kmas rmh ni.slh ke?"

         Jungkook ternganga.apa mimpi eunha mari rmh omma dia dan mengemas ni?bodek hati mak mertua ke apa?" Kau bukan bunian kan?" Eunha tunjuk muka menyampah.jungkook buat drama apa ni?dia tau lah yg jungkook ni plkon mantop tak pyh lah depan dia pun nak tunjuk hebat.

" jgn over sgt boleh tak?sy dtg sini pun sebb omma awk panggil.rmh ni bukannya ada org kemas pun.ada ank tak boleh harap." Bebel eunha lalu menyambung kerjanya.jungkook sengih.cermin mata hitamnya di buka lalu di selitkan di baju nya.

           " omma mna?"

" tidur.letih betul dia hari ni.smgt betul msak msakan ank emas dia ni." Eunha menjeling jungkook.mata jungkook sudh bersinar." Yah..omma masak apa!" Terus dia berlari ke dapur.eunha hanya menggelengkn kpla.omma letih bukannya nak risau.

           " sup belut."

" wah....omma!!gomawo...." Jerit jungkook kegembiraan." Jgn habiskn.mlm nnti ada org dtg." Laung eunha.

       " siapa?"

" enth."

           Eunha ke dapur untk menyimpan kembali penyapu dan penyodok.oh ya?inilah masanya untk dia berbincang dgn jungkook perihal rumor tu.

" jungkook shii..." Panggil eunha smbil menarik kerusi di hdapan jungkook yg asyik dgn sup belut.jungkookk mengangkat mukanya." Wae?"

         " sy nak tanya sesuatu.tntng rumor."

Jungkook hampir hampir tersedak.rumor!!eunha pun tahu ke tentang tu!gosh,he in trouble.pasti menjadi viral." Btul ke tentang rumor awk dan alice couple tu?" Soal eunha ingin tahu.enth lah..dia bukannya minat pun tentng artis ini.dia tdk tahu mna.

         " Aa...aniya.aq dgn dia just kerja je.kau jangan percaya sgt." Balas jungkook.

" jinja?mcm mna dgn gmbr yg wrtwan tu ambil." Jungkook mengerutkn dahi.," what?gmbr?"

        " haish,ada gmbr yg awk dan alice berpelukn tu." Terbuntang mata jungkook.dia dan alice berpelukn?wrtwan mna yg berani tu?dia langsung tidak sdar ada org lain ketika itu.dia rsa hanya ada kru kru lain shja di situ.

" itu...privasi.aq tak boleh bagitahu kau."

        Ejnha senyum snis." Sounds like so secret." Ujarnya.jungkook gigit bibir.dia tak boleh bocorkn.takut diperbesar pula nnti." None of your business.stop asking me a lot of question!" Jungkook menutup telinganya.eunha mencabik.alah,dia hanya nak kepastian tentang tu je.dia pun mengangkat kaki untk pulang.

        " kau dah nak balik ke?"

" stop asking me a stupid question!" Laung eunha geram dan terus membuka pintu untk meninggalkn rmh puan jeon itu.jungkook gelak kecil.eunha such a cute  girl.

--------

Sorry gais,jein xde idea nak smbung.ni je yg mmpu.tu pun sebb hari isnin ni cuti🙆🏻yeay...i lebiu najib.lol.keyh,slmt bercuti.n for muslimin.HARI RAYA AIDIL ADHA,!🎉Insya Allah,jikalau jein rajin.i will continue this story.

KINGKA NOT MY STYLE.?jein rsa nak hiatus ah citer tu.muahahaha....😂jein ni pmlas org nya.

Eunkook Marriage [] J.J.K.> J.E.B []_{SLOW UPDATE}Where stories live. Discover now